Skocz do zawartości

Smudziii

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318I N46 M SPORT

Osiągnięcia Smudziii

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podjechalem dziś do mechanika z błędem silnika, po podłączeniu okazało się że jest 5 błędów silnika, kody błędów to 2D07, 2CF8, 2A83, 2A70 i 2D05. Pomóżcie wiem że 2 z nim oznaczaja potencjometr przepustnicy. Czy jest sens wymieniać przepustnice i czy one w jakiś sposób te błędy się nie łączą?
  2. Panowie kilka błędów... Co wymieniać? Błędy 2A70,2CA2,2CA3
  3. Czyli uszczelniacze czy pierścienie?
  4. Przy odpaleniu i mocnej przegazowce jeżeli niebieski dym się pojawia to również świadczy o uszczelniaczach zawodowych?
  5. Może i delikatnie jest ale przy mocnej przegazowce
  6. Lało się z pompy Vaku uszczelniona, lało się z pokrywy zaworów również uszczelniona i lało się z podstawy filtra oleju też zrobione jest delikatny wyciek z uszczelki miski olejowej ale to się poci niemożliwe żeby przez nią tyle ubyło. Tak jak pisałem nie kopci na zimnym na ciepłym, para nie siwy tak żeby spał olej, obroty, moc w normie, świece kolor cappuccino każda taka sama.
  7. Dodam że świece piękne ile przejechał nie wiem ale +20k km na bank kolor prawidłowy
  8. Jakby były uszczelniacze to nie kopcil był na niebiesko po przegazowce jak chwilę postoi, wydobywalby się dymek a tu nie ma żadnych dymkow z wydechu tym bardziej niebieskich
  9. Dodam że nie ma spadków mocy, czy problemów z rozruchem, chodzi równo i przyspiesza normalnie
  10. Witam. Wiem że jest dużo tematów na ten temat ale mój jest dość specyficzny. Kupiłem swoje BMW 318i silnik n46 jakieś dwa miesiące temu. Przed zalaniem nowego oleju, wolałem plukanka i zalałem go olejem 5w40 Volvoline bordowy. Silnik był dość ulany więc wymieniłem uszczeleke pokrywy zaworów, uszczelnienie pompy Vaku i nie widzę aby gdzieś się lalo u dołu silnika od zderzaka jest delikatnie przypocone. Zauważyłem że ubywa oleju ok. 1l na 2,5-3tys kilometrów. Nie widzę aby kopcil na niebiesko czy bardzo na biało. Czasem puści delikatnie swego dymu przy mocnej przygazowce na początku tylko raz później jest już bezbarwnie, nie śmierdzi z wydechu spalonym olejem, rura sucha. Wydaje mi się ze to normalne bo wiadomo to też para nie kopci intensywnie na ciepłym czy na zimnym po odpaleniu.. Pomóżcie co to może być dodam że na moje oko nie ma żadnych objaw brania oleju czy to przez uszczelniacze czy pierścienie.. Przebieg oryginalny 161 tys rok produkcji 2007
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.