Skocz do zawartości

Piotrsobieski7979

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 530D

Osiągnięcia Piotrsobieski7979

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanko . Kupiłem sobie fotele do BMW E61 od angielskiej wersji , . Ja posiadam europejska przerzuciłem fotele na odwrót, wszystko działa ok tylko mam problem z czujnikiem zajętości . Fotel który teraz jest na miejscu pasażera nie posiada maty ale można podpiąć emulator tylko nie wiem za bardzo jak? Pomoże ktoś kto miał już taki problem
  2. Hm.. już wiem miej więcej o co chodzi fotele na krótko spięte działają... Do modułu pod fotelem nie ma doprowadzonego zasilania . Lecz ja nie mam takich wdoch kostek ,ktoras z nich na pewno jest o zasilania.zaznaczylem je na czerwono. Jak bym miał numeru tych kostek to bym je szybko ogarnie ale nie mogę nigdzie znaleźć. https://ibb.co/P6kwg38
  3. Auto z rocznika 2004 a fotele nie wiem z którego rocznika są... Hm...
  4. Witam mam taki problem wymieniłem fotele w BMW E61 zespół manualnych na elektryczne całkowicie. z podłogi wychodzi mi jedna żółta prostokątna wtyczka nic więcej nie wiem w fotel poduszki i napinacze pasów działają bez zarzutów lecz hotel nie porusza się ani do przodu ani nie nagina się. Czy to jest kwestia zasilania? z przodu nowy fotel i mam taką listwę na kostki w nią wpinam tą żółtą kostkę lecz mam tam jeszcze dwa wolne miejsca a nie mam żadnych przewodów. Daje link do fotki tej listwy. Pomoc mile widziana https://ibb.co/gDLX3Mg
  5. Na postoju Po przekręceniu kluczyka na zapłon tyle samo 11. 7v . Dziś sprawdzałem wszystko dokładnie pasek alternatora ładnie trzyma zostaje sprawdzić alternator i regulator napięcia.
  6. Wydaje mi się że akumulator i jest niedoładowany gdyż na postoju jego prąd spada do 11,7 volt a mam go niecały miesiąc... Ale auto odpala mi za każdym razem normalnie nie odczuwam tego że jest trochę wyładowany.ale boję się że któregoś dnia po prostu wsiądę i auto odmówiły mi posłuszeństwa dlatego chcę zawczasu rozwiązać ten problem.
  7. Odłączyłem czujnik z klemy minusowej "rozpiełem kostkę". Chwilę po odłączeniu ładowanie było 14.58 v - 14.4v ale po minucie spadało do 12 z chakiem .... Cały czas skacze i Wacha się. Akumulator za zakodowałem poprawnie przez interface. Parę razy przy skanowaniu wyskakwał mi błąd inteligętnego czujnika akumulatora. Ale nie zawsze.... Może mieć to coś wspólnego?
  8. Witam ja mam problem z BMW E60 530d. Wymieniłem akumulator na nowy.w momencie odpaleniach ładowanie wynosi 14,4 po nagrzaniu spada do 12,3 12,5 gdy samochód przejedzie pół godziny 40 min ładowanie spada do 11,3 11,8..czy winny temu jest regulator napięcia to dla mnie tak to wygląda.a obserwacja zacząłem od momentu kiedy samochód po dwóch tygodniach od wymiany akumulatora raz mi nie odpalił. Czy ktoś spotkał się już kiedyś z czymś takim proszę o radę
  9. przepraszam ze pisze z takim dziwnym tematem . Jestem nowym urzytkownikiem i mam problem bo nie wiem jak mam napisać post a reczej nowy temat. prosze o pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.