Skocz do zawartości

ziutek567

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 3.0D 2006

Osiągnięcia ziutek567

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. I dobra Odpalił, ale go zgasiłem bo nie poskładany pod maską :8) Już miałem pisać że wszystkie bezpieczniki okej, że pompa brzęczy w baku, że w baku czyściutko, no cuda wianki, przepustnica zamówiona na jutro albo środe, a ta menda poprostu odpaliła. Ide go poskładać do kupy bo obok stoi sterta gratów wysokości e60 :wink: Popatrzę w Inpie jak sie teraz mają ciśnienia na listwach. A jeszcze tak dla upewnienia sie to wszystkie klapy gaszące w dieslach z depeefami pokroju e60 e90 i reszty są takie same? Znaczy czy pasują plug and play?
  2. Dobra Panowie to nie wiem ale może coś wam to powie. W engines IST/Soll pokazuje mi coś takiego . Czyli że niby ciśnienia są i takie tam. Po poluzowaniu przewodu na wtrysku nic żadnego ciśnienia, nic nie psiknęło. Sprawdzam znowu bez kręcenia rozrusznikiem i jest to samo co mnie zaniepokoiło. Zakręciłem silnikiem i co, dalej te same parametry. Czy to normalne że INPA szczytuje wszystkie dane, pokazuje błąd przepustnicy, komunikuje sie ze wszystkimi modułami w samochodzie, a po spuszczeniu "ciśnienia z listwy" nic sie nie zmienia. Nie wiem może ciśnienie jest spuszczane z listwy jak silnik nie chodzi, ale żeby pokazywało w Inpie takie "zamrożone dane"? Komp jakby pokazywał ciągle to samo, jakby sie zwiesił kurcze moze teraz obrazek wskoczy https://zapodaj.net/026c81d4a5de6.png.html
  3. Na przewodzie przezroczystym nic nie widziałem bo nawet bąbelka nie było. Nie pamiętam na czym czy na listwie czy pompie, generalnie w Engines któreś ciśnienie wynosiło 7.88bar. Podejrzewam że to informacja z czujnika ciśnienia na listwie. Dzisiaj jeszcze sprawdze czy po poluzowaniu przewodu na wtryskiwaczu będzie z niego sikało. A czy ktoś z was mógłby sprawdzić jeśli ma ten silnik w Inpie jakie ciśnienie widnieje mu na listwie zanim jeszcze odpali samochód. Może u mnie jakiś wadliwy jest zawór ciśnienia i sie zaciął
  4. Dobrze to napisze jeszcze raz. Nie odpalał już przed tym jak podłączyłem Inpe. Kluczyk normalnie otwiera zamyka drzwi, włącza ikonki na desce (dwa kluczyki działają). Nie było błędu związanego z manipulacją CAS. W silnik moge wejść bez problemu, w body do CAS też moge. Po łączeniu CAS z DDE za którymś razem juz by mi zapalił, a on dalej tylko kręci rozrusznikiem. Sprawdziłem czy wtryski mam w ogóle zakodowane no i sa przypisane. Nie wiem czy skoro brak błędów związanych z komunikacją czyszczenie sterownika u kogoś na stole pomoże i później dogrywanie do niego VIN? Jeśli musiał bym go wyciągnąć i pewnie sterownik silnika też muszę to kto mógłby sie zająć taką operacją? Plak już raz byl użyty :) i niestety nie pomogło. Myślałem że już chodzi sam z siebie bo przestałem psikać, ale po 1-2 sekundach jak sie skończył w rurze plak to zgasł
  5. Dobra to w menu kodów ccid są błędy lampek, że klocki sie niedługo kończą i mało płynu do wycieraczek. Serwis na podnośniku za 50tysi, ale wcześniej na czerwono świeci sie tył samochodu puszczający bąka :shock: , ale w ccid nie ma o nim wzmianki, podejrzewam że chodzi o DPFa. W menu CAS pisze tłumacząc na nasze "programowanie wartości początkowej lub - reset powiodło się" więc podejrzewam że to jednak nie błąd w komunikacji. Kurcze a wpadłem na może trop... Czy można jakoś sprawdzić czy odcina paliwo tak jak na przykład przy stłuczce? W którym menu tego szukać? Bo skoro kręci a nie pali i nie ma błędów to może te zabezpieczenie sie uzbroiło, tylko nie mam pojęcia gdzie tego szukać?
  6. Taka opcja średnio wchodzi w grę, samochód jest unieruchomiony, stoi na P i ani drgnie, dlatego zależy mi na ruszeniu go z miejsca, niech sie trzęsie, kopci, ale niech jedzie bo z garażu go nie wyniosę. Zapłacił bym komuś za ruszenie go, ale jak tylko rozmawiam przez telefon i słyszą że nie ma błędów to nikt nie ma czasu. Naprawdę liczę na jakiś sensowny trop czy wskazówkę. Np. weź zobacz w tym module co ci wyskoczy, albo polej wszystko wiadrem wody
  7. No właśnie przeleciałem inpą wszystkie możliwe moduły. W body CAS nic nie ma, a w engine tylko błąd klapy gaszącej, nie wiem czy to zależy od wersji bo mam 5.0 ale w engines wciskając shift+f6 miałem do wyboru jakieś 2 opcje do zaznaczania ptaszkiem (po niemiecku), ale w kodowanie wchodziłem normalnie pod f6 i dalej wybierając CAS/DWE i inne historie. No bawiłem sie zgodnie z instrukcjami na forum. Kluczyk przy odpalaniu sie nie świeci. Jedyne co sie wyświetla przy odpalaniu to samochód na podnośniku, a potem serwis na czerwono. Dodam że lewarek jest na P a w sterowniku skrzyni nic nie ma A właśnie da sie INPĄ wygenerować jakieś logi na kręcącym silniku żebym mógł tu wrzucić do podzielenia sie informacjami?
  8. Witajcie. Zacznę od tego że przeszukiwałem tematy i ogólnie internet na temat tego problemu. Przy usuwaniu wycieku z kolektora w 3.0D 231km odłączyłem sobie akumulator żeby nie adaptować przepustnicy. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie mogłem już buni odpalić więc wsiadłem na inpe i wyskoczyły mi wszystkie świece, oczywiście błąd akumulatora, niesprawna przetwornica ksenona i błąd przepustnicy. Pokasowałem wszystko, świece, przepustnica i ksenon zostały. Wiem już czemu mi DPFa nie dopala bo klapa nie działa. Ale to problem na później, świece wymieniłem na nowe, ksenon został. Pewien że musi już odpalić, niestety tak nie stało sie. Przewaliłem tematy o adaptacji kluczyków, ale żadne błędy z immo nie występowały. O braku komunikacji CAS też już czytałem i próbowałem robić po kilka razy ale to też nie pomogło. Teraz proszę o jakiś trop czy wskazówki jak autko ożywić bo od tygodnia tylko stoi i sie kurzy :(
  9. Witam z czarnym E60. Długo się czaiłem jako gość, ale w końcu dołączyłem. Pozdrawiam z Olsztyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.