Skocz do zawartości

BOR

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zawód
    Student

Osiągnięcia BOR

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dlaczego w oryginalnej fabrycznej książce obsługi E30 jest napisane, że zużycie na poziomie 0,15l na 100km jest NORMALNE. Wychodzi, że silnik może zużyć 1,5l na 1000km, 15l na 10000km. Dla silnika M Power M88 norma jaką podaje instrukcja fabryczna wynosi 0,4l na 100km, czyli 40l na 10000km. Wg instrukcji te wartości są dopuszczalne. Jak to jest Panowie fachowcy??????
  2. Wg materiałów fabrycznych w 320i nie ma stabilizatora z tyłu. A co do M-technica to wyposażenie typu el. szyby czy podgrzewane spryskiwacze nie mają z tym nic wspólnego. Pakiet M-technica obejmował zespół spoilerów/listew (przód, tył, bok, tylna klapa), shadowline, zawieszenie sportowe obniżone, alufelgi 7x15, fotele sportowe, czarną podsufitkę, lusterko wewnętrzne z lampkami punktowymi, kierownicę i gałkę w skórze z emblematami M-technic... i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem.
  3. BOR

    Dół z Ety do M20B20 ???

    Faktem jest, że dobremu 325i E30 mało co jest w stanie podskoczyć :twisted: W to co się dzieje czasami podczas pojedynków na lotnisku w Piotrkowie niektórzy nie mogą uwierzyć :lol: Dlatego tak jestem ciekaw tych 327i "wynalazków". Czekam na wykresy lub pojedynek...
  4. BOR

    FOTELE KUBEŁKOWE W E32/34

    Skąd informacja, że z wersji INDYVIDUAL? Czy INDYVIDUAL w E32 powinien gdzieś mieć nabazgrane, że jest taką wersją? Pod maską nalepka? Przy nalepce koloru, na tabliczce znamionowej? Ktoś może wie?
  5. Dokładka jest do wąskiej lampy, ale po modernizacji, czyli w przybliżeniu 09.1985-09.1987. Taka przedłużona do przodu wchodziła w skład Sportpakietu (delikatniejsza odmiana M-technika).
  6. BOR

    Dół z Ety do M20B20 ???

    Z tym, że 325, a 325 to czasami jest różnica, i to spora. Z Lukasem porównywałeś? Jeśli jego Białą objechałeś, to rzeczywiście auto OK.
  7. BOR

    Dół z Ety do M20B20 ???

    Jakby ktoś już złożył to "potwornie mocne" 2,7 z glowicą od 2,5 lub od 2,0, to mam prośbę już chyba po raz 35-ty. Niech pojedzie na hamownię i sprawdzi czy udało się uzyskać ponad 170KM (seria dla 325i), lub niech sprawdzi auto na prostej z Lukasa seryjnym 325i lub chociaż z moim skromnym 325i. A może ktoś już był na hamowni takim "potworem", a ja nic nie wiem?
  8. Sprawdzić można na ul. Teresy przy stadionie Startu w serwisie Braci Jagiełło. Albo we wtorek wieczorem na spotkaniach BMW Klub Łódź :D :D :D
  9. Jest dokładnie tak jak Frank napisał. Ostatnio byłem przy pomiarach 540i E34 na hamowni Maha i wg normy europejskiej wyszło 280KM, a wg SAE 274KM (wprowadzenie współczynnika korygującego).
  10. 325e - tarcze z tyłu, ABS na życzenie, akumulator w bagażniku, stabilizator z tyłu jest. Wyposażenia dodatkowego nie ma. Chłodnicy oleju nie ma.
  11. 325 ma zawsze hamulce tarczowe z tyłu, 320 ma bębnowe, ale wersje z ABS-em mają tarczowe. 325 w szerokiej lampie ma zawsze ABS, 320 na życzenie. 325 ma zawsze stabilizator tylnego zawieszenia. 325 ma chłodnicę oleju silnika. 325 ma akumulator w bagażniku w wersjach sedan i coupe, 320 ma zawsze pod maską. 325 w szerokiej ma zawsze halogeny i centralny zamek, 320 na życzenie. Wnętrze może być identyczne w obu modelach.
  12. BOR

    jakie lozysko?

    Niestety daję Ci 100% gwarancji, że to łożysko nie ma nic wspólnego z Japonią. Ale mimo to nie jest złe, szczególnie za taką cenę. Natomiast z polskimi łożyskami w czołówce światowej to bym nie szalał. Rzeczywiście są niezłe, powiedziałbym - w klasie średniej lekko wyższej.
  13. Ja miałem 8 sztuk E30 z różnymi silnikami i najoszczędniejsza była 318i M10 - 12l gazu po mieście. Zaraz za nią 325eta 122KM - do 14l po mieście, ale najlepsze jest to, że wyłączając jazdę na bardzo krótkich odcinkach nie dało się spalić tym samochodem więcej niż 15l gazu choćby nie wiem jak cisnąć. Pod względem spalania wszystkie 320i, 323i, 325i nie mają szans :D
  14. Czujnik poziomu znajduje się w misce olejowej od góry po stronie kierowcy pod alternatorem. Czujnik ciśnienia po stronie pasażera pod filtrem oleju (trochę z tyłu).
  15. BOR

    narzędzia

    To chyba nie jest miejsce na nasadkę śruby zabezpieczającej. Mam oryginalne śruby zabezpieczające i ich nasadki nijak nie da się tam wcisnąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.