Skocz do zawartości

sebxx4

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320Ci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebxx4

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dobra, już sobie ogarnąłem. Wystarczy na chwile podłączyć inny akumulator do zacisku pod maską i da się otworzyć. Swoją drogą, trochę głupia opcja żeby tak kombinować z wymianą aku.
  2. Witajcie, Odpaliłem dziś po raz pierwszy po jakiś 3 tygodniach swoją F10 535i i wyskoczył mi błąd systemu pasów bezpieczeństwa: "Niesprawność poduszek powietrznych, napinaczy i ograniczników siły napięcia pasów bezpieczeństwa". Dodam tylko, że w międzyczasie był wymieniany akumulator (auto stało bez akumulatora ponad tydzień). Co o tym sądzicie?
  3. No okej, a jak się dostać do bagażnika? Da się siedzenia złożyć od strony kabiny?
  4. Niby USA, ale widziałem tylko przycisk przy lewej nodze pod kierownicą. Gdzie tego cięgna mam szukać?
  5. Okej, już zdążyłem się doinformować, że zwykły tu jest niezalecany. Mam natomiast inny problem. Dziś dopiero zauważyłem, że na klapie bagażnika nie ma zamka na klucz, żeby go awaryjnie otworzyć, a akumulator zdechł. Czyli co, muszę wziąć inny akumulator, podpiąć się pod maską do zacisku i wtedy otworzyć bagażnik przyciskiem? A co z tym starym akumulatorem? Jeśli on jest głęboko rozładowany, a teraz dostanie bardzo duży prąd z innego akumulatora, nic się nie stanie?
  6. Witajcie, Jaki akumulator polecacie do F10 535i xDrive? Wstępnie dowiedziałem się, że musi to być aku AGM. Jaka pojemność, jaki prąd rozruchowy? Polecacie jakiś konkretny model?
  7. Z całym szacunkiem kolego, ale szukam kogoś kto jest tego pewien
  8. Witajcie, Stoję przed pewnym wyzwaniem, a mianowicie remont silnika w F10 (N55B30). Silnik się przegrzewa, wstępnie zdiagnozowano pęknięcie uszczelki pod głowicą w rejonie 5/6 cylindra oraz coś takiego jak na zdjęciach poniżej. Mechanik, który robił diagnostykę twierdzi, że to nagar i da się to honować na 0,05mm, natomiast inny mechanik twierdzi, że są to wżery i że cylindry w tym silniku są pokryte jakąś warstwą, która jeśli ulegnie uszkodzeniu to blok jest do wymiany bo tego się nie naprawia. Sam już nie wiem komu tu wierzyć, może powiedzcie jak to widzicie i na co Wam to wygląda? Z góry dzięki.
  9. To znaczy? Nie do końca wiem o co pytasz.
  10. Jedno i drugie może powodować ten brak mocy? Dodam tylko, że spróbowałem (w momencie, w którym się to dzieje) przerzucić na chwile skrzynie na neutral i dodać gazu, wtedy kręci bez problemu w całym zakresie obrotów. Jedynie pod obciążeniem coś go dusi.
  11. Panowie, ten brak mocy chyba postępuje (nie byłem jeszcze u mechanika z powodu braku funduszy). Teraz zdarza się tak, że jak np ruszam spod świateł to pomimo wciśnięcia gazu prawie do oporu (do kickdown-a) obroty nie przekraczają tych 2-2,5k, jakby w ogóle nie miało mocy. Jak wcisnę kickdown to wystrzeli obroty na 5-6k i wtedy idzie. Wydaje mi się, że dzieje się to tylko na rozgrzanym (albo prawie rozgrzanym) silniku. Zauważyłem też, że czasami jak te obroty nie chcą przekroczyć np 2 tysięcy to obrotomierz tak trochę faluje, powiedzmy 1,9-2,1k.
  12. No dobra, ale nie wydmucha mi tej uszczelki spod głowicy albo coś takiego? Staram się go już bardzo nie kręcić; trzymam się tych 2-3 tysięcy obrotów i raczej nie wkręcam na wysokie obroty.
  13. I tak za jakiś czas mam zamiar oddać auto do mechanika, więc się tym zajmą. Pytanie tylko czy to jest groźne, czy poza tym, że co jakiś czas śmierdzi palonym olejem (i trochę go ubywa siłą rzeczy) nic się nie stanie?
  14. Zrobiłem wczoraj zdjęcia, choć nie wiem czy bez ściągania tej plastikowej pokrywy coś tu zobaczycie.
  15. A powiedzcie mi, ten olej spod pokrywy zaworów, to będzie problem z jakąś uszczelką raczej? Jest to niebezpieczne, poza tym że olej ucieka? Dziś jak się zatrzymałem na światłach to aż się z pod maski dymiło, właśnie z prawej strony (tj. od strony pasażera). I faktycznie, jak się tak zastanowić to to śmierdzi takim spalonym olejem i ten dym jest taki biały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.