Skocz do zawartości

wolek666

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wolek666

  • Urodziny 15.01.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2007
    Fiat 126p 650cc 1984
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Korpoludek

Osiągnięcia wolek666

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, chciałbym podbić temat. Rozładował mi się akumulator przy ostatnim uruchamianiu silnika (zakręcił raz i stanął). Przy kolejnym naciśnięciu przycisku Start już nie ruszył rozrusznikiem. Podpiąłem się kablami innym autem, ale efekt był ten sam, nic się nie działo. Wymontowałem akumulator i podpiąłem do prostownika. Po naładowaniu włożyłem akmulator do auta, ale efekt jest ten sam. Co może być problemem? Czy mogł się spalić jakiś bezpiecznik? Czy może akumulator jest już w tak złym stanie że auto nie może odpalić? A może silnik się zablokował w takiej pozycji przy odpalaniu, że rozrusznik nie może nim ruszyć? Pacjent e90 330i 2007 N52 Z góry dzięki za wszelką pomoc, bo auto mam w niskim garażu podziemnym i może być problem z jego wyciągnięciem...
  2. Nie udało się. Powiedzieli mi wprost, że chodzi o pieniądze. Jeśli VIN auta nie jest na liście to centrala nie zwróci ASO pieniędzy za wymianę. Z drugiej strony myślę sobie, że może skoro mojego VIN nie ma na tej liście to może u mnie jest wszystko na tip top? Tylko czemu mi auto odcina zasilanie...
  3. Dzięki za link, pan z ASO faktycznie się nie mylił. Na moim aucie nie ma żadnej otwartej akcji serwisowej. Szkoda tylko, że mam objawy tej usterki. Spróbuję jeszcze raz pogadać z ASO. Dam znać jak się sprawa zakończyła.
  4. Cześć, podbijam temat. Chyba mam ten sam problem, ostatnio auto samo zgasło. Wiecie może czy ta akcja serwisowa działa w polsce? I czy to działa na auto, które jest sprowadzone z Niemiec? pozdr. Edit: dzwoniłem do ASO, podałem VIN i Pan poinformował mnie, że na moim aucie nie ma żadnej akcji serwisowej pomimo tego, że zostało wyprodukowane po marcu 2007. Myślicie, że warto się przejechać tam i spróbować przekonać ASO, że auto jednak powinno być sprawdzone w ramach akcji czy to raczej nic nie da?
  5. Nie wiem czy się cieszyć czy kupować abonament na lawetę, ale auto nagle zaczęło działać. Wczoraj w nocy sprawdziłem wszystkie kable odchodzące od akumulatora i był na nich prąd. wszystko odpiąłem i podpiąłem jeszcze raz ruszając każdym kablem w bagażniku. Nastepnie przeniosłem się do silnika gdzie rozebrałem podszybie i dobrałem sie do puszki z kablami i kostkami od strony pasażera. Tam znalazłem jeden dobry bezpiecznik. Wszystkim merdałem w lewo i prawo. Tak samo z kablem masowym silnika. Dziś rano poszedłem jeszcze raz do auta żeby grzebać dalej i odruchowo nacisnąłem pilota. Stała się magia i auto zaświeciło się jak choinka. odpaliłem i zrobiłem kółko wokół bloku. Działa jak gdyby nigdy nic... czytałem na innych forach, że jak mam takie cyrki to może to być albo kabel piro, który się starzeje albo kabel dochodzący do puszki z bezpiecznikami. Dzięki za sprawdzenie! Rozumiem, że przez te pół roku stwierdzili, że jednak do bani to wymyślili i zmienili koncepcję? Pocieszające jest jedynie to, że jak będę sprzedawć to mogę śmiało napisać, że unikat ;D
  6. Data produkcji z VIN to 2007-05-31 tutaj link do zdjęcia puszki z bezpiecznikami: https://photos.app.goo.gl/S1whdpPQd1BnYQEB6
  7. Czytam właśnie w internecie o BST - Battery Safety Terminalu i Power Disruption Box. Czy tam coś mogło się spalić, a jesli tak to jak to sprawdzić? To ma jakąś polską nazwę, bo nie mogę nic na ten temat znaleźć na forum.
  8. Cześć, dopiero się do tego zabrałem. Masa między silnikiem i nadwoziem jest - sprawdziłem multimetrem o dokładnie ogladnąłem przewód masowy. Sprawdziłem też wszystkie bezpieczniki w skrzynce za schowkiem. w niektórych jest napięcie, a w tych co nie było sprawdzałem czy nie są przepalone. Wszystkie są dobre. Czy są gdzieś jeszcze jakieś bezpieczniki odpowiadające za prąd w aucie? Kompletnie nic się nie świeci, nie uruchamia, nie reaguje... pozdr
  9. cześć, wczoraj wróciłem z urlopu i okazało się, że mam zdechły akumulator. Odpaliłem kabelkami, pojechałem do punktu wymiany aku, zgasiłem auto i już się więcej nic nie zapaliło. nawet lampka w środku po otwarciu drzwi. Gość w punkcie wymiany wymienił mi akumulator na nowy, sprawdził czy bezpiecznik na akumulatorze nie jest przepalony i czy jest prąd na aucie (jest prąd pod maską w silniku na wyprowadzeniu plusa) i zasugerował, że podczas odpalania przepalił się któryś bezpiecznik. Dziś mam zamiar zabrać się za sprawdzanie. Czy ktoś ma pomysł od którego zacząć? Albo może inne zdanie na temat tego dlaczego w aucie nie ma prądu? Pacjent to e90 330i 2007. z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi!
  10. sorry za zwłokę z odpisywaniem, ale byłem za granicą i nic się nie działo w temacie. Problem został usunięty, ale nie wiem na ile rozwiązanie komuś pomoże. Oddałem jeszcze raz auto do mechanika, tym razem kolega, kolegi, kolegi... Gość rozebrał kolumnę, okazało się, że była już regenerowana i ktoś ją nieumiejętnie złożył. Była zbyt mocno ściągnięta na śrubach i nie miała wymaganego luzu. Objawem było gorsze odbijanie kierownicy przy skręcie, tyle że ja tego nie czułem bo nie miałem porównania z innym E70. Po poluzowaniu kierownicy i ponownym ustawieniu zbieżności wszystko jest teraz idealnie. Koszt - 120pln + flaszka. Pozdrawiam
  11. Tak, teraz już po przygodzie z krawężnikiem pozostała tylko skręcona lekko kierownica. Ok, to szukam kogoś z komputerem i dam znać co wyszło :)
  12. Nie, nie dotykałem komputera, bo też żaden z mechaników nie wspominał o tym, że wypadałoby kalibrację zrobić do tego. Zresztą też mi się wydawało, że jak mechanicznie kierownica jest skrzywiona to kalibracja nadal będzie ustawiać kierownice krzywo. Mylę się?
  13. Nie, nie robiłem diagnostyki, bo wszystko co robiłem dotyczyło zawieszenia z przodu. Teraz mam jadąc prosto kierownice skręconą w lewo o kilka stopni, wcześniej była w prawo i nikt nie jest mi w stanie tak ustawić auta żeby było prosto. Dwóch gości od zbieżności powiedziało, że to kwestia luzu na maglownicy lub jej uszkodzenie.
  14. Witam, jakiś czas temu uszkodziłem coś w układzie jezdnym udeżając w krawężnik przy większej prędkości i nie mogę znaleźć przyczyny. Po sprawdzeniu zawieszenia i ustawieniu zbieżności padło na maglownicę. I teraz zastanawiam się czy lepiej ją regenerować czy wymienić na używaną? Czytałem w wątkach z 2011 roku, że maglownic z Active Steering nie da się regenerować, ale może coś zmieniło się w między czasie. Auto X5 E70 35i. Wołek
  15. cześć - prośba wielka o rozkodowanie VIN WBAZV41040LL55232 Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.