Skocz do zawartości

oskos

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 2008r 325d , 245km / 530nm po chipie

Osiągnięcia oskos

  1. PRZEPRASZAM PONIŻEJ POPRAWNY VIN: WBA6D6C51HG388462 iPhone źle przekopiował ze zdjęcia 🙂
  2. Witam, prosiłbym o pomoc i rozkodowanie vin: WBA6D6051H3884620
  3. Witam, można prosić rozkodować vin ? : WBAWD31070PA96053
  4. Prośba, rozkodował by ktoś ten vin: WBAJN51020B259799 Jaka tu jest wersja lamp ? Full led ?
  5. Apacer , tego nie wiem jakie mam chyba ze idzie to po VIN sprawdzić . Dowiem się jak na dniach będę u mechanika i tez właśnie ogarnie się temat kompa logow itp . Vin : WBAWD31070PA96053
  6. Witam, pytanie o epizod z weekendu . Auto chwile po odpaleniu (rozgrzany silnik bo parenascie min wcześniej jeździłem) , totalny brak mocy , gaz w podłodze a obroty praktycznie nie rosły (bardzo bardzo powolutku) . Zero błędów niczego . Akurat za chwile miałem światła i czerwone wiec zgasiłem odpaliłem i było już dobrze . Pare razy już jechałem od tamtego czasu i wszystko jest normalnie . Silnik 325d M57 3.0 litrowy diesel 197km po chipie 260km. Wie ktoś co to mogło być ? Kiedyś powiedzmy niecały rok temu tez miałem taki objaw raz . Chciałbym również zaznaczyć ze zauważyłem ze niekiedy przy prędkości +-120km/h (115-125) czuje chwilowy delikatny spadek mocy . Rozpędzam się umiarkowanie na utrzymaniu gazu w jednej pozycji i w tym przedziale czasami poczuje ze chwilowo traci moc , ja nic nie robię trzymam gaz tak samo, i za chwile idzie normalnie dalej i rozpędza się z normalna mocą . Dzięki za każda pomoc
  7. Kwestia czy to maglownica czy ten sterownik czy tam moduł sterujący elektrycznym wspomaganiem .. mechanik mówi ze może być to albo to ale bardziej obstawia magiel . Zobaczę co powie inny mechanik
  8. Właśnie mam zamiar podjechać do innego i sprawdzić to, druga kwestia właśnie tak jak mówisz lepiej zregenerować obecny magiel czy szukać dobrej używki ?
  9. Witam , mam do was pytanie mianowicie mam problemy ze elektrycznym wspomaganiem . Co jakiś czas odpalam auto i nie mam wspomagania i muszę gasić i odpalać pare razy żeby przy którymś razie się włączyło . Do tego podczas jazdy wspomaganie jakos dziwnie pracuje czasami jak zjeżdżam z ronda czy skręcam i puszczam kierownice żeby odbiła to nie robi tego płynnie tylko tak skacze po kawałku . Czasami mam tez wrażenie ze wspomaganie słabnie podczas jazdy a 2 razy miałem już tak ze podczas jazdy się poprostu wyłączyło i wyskoczył błąd . Dałem auto do mechanika i oprócz luzu i nadającej się do wymiany lewej końcówki drążka mówi ze do wymiany jest maglownica. Całkiem możliwe ze to prawda ale zastanawia mnie fakt ze nie raz odpalam to auto i nie ma wspomagania itp czy to nie jest kwestia jakieś elektroniki jakiegos silniczka strerownika czy czegos . Mechanik mówi ze tak wszystko jest ze sobą połączone zespolone i jak już wyśmiania się cała maglownice , a meczy mnie fakt czy może wystarczyłoby wymienić jakiś moduł sterowania wspomaganiem czy coś . Co sądzicie ?
  10. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Dopiero na dniach do mechanika auto daje takie terminy ..
  11. Ok teraz jak najbardziej rozumiem nie tyle co dobranie opon przód tył do siebie tylko cały zestaw jest za wysoki. To teraz inne pytanie skoro i tak muszę wszystkie 4 opony wymienić to możliwe ze pokusiłbym się zejść z 19 cali na 18 , co o tym sądzicie ? Jeżeli chodzi o wygląd mysle ze prży serii 3 Alu 18 wyglada tez jak najbardziej dobrze ale czy będzie się rzeczywiście jeździć wygodniej i zmieni się coś w osiągach ? Co waszym zdaniem lepiej 18 czy 19 ? I jak 18 to wtedy jakie oponki przód tył ?
  12. Panowie mam pytanie bo zbytnio nie rozumiem tego doboru opon , cytując kolegę pare odpowiedzi wcześniej „przód 225/40/R19 = 662.6mm średnica koła, tył 255/35/R19 = 661.1mm średnica koła. Co daje nam różnice miedzy osiami Przód<=>Tył 1,5 mm (0,2 %). Ja bym takiego zestawu nie zafundował autu i gwarancji na to że nie będzie obcierało nie dam, na pewno licznik będzie zawyżał prędkości!” Myślałem ze przy takich oponach jak wychodzi różnica średnic 1,5mm czyli 0,2% to jest to bardzo mało czyli dobrze ,a kolega pisze dalej ze takiego zestawu by nie zafundował autu. Zestaw 225/35/19 i 255/30/19 rozumiem ze jest dobry ale byłem ciekaw czy do 255/35 z tylu jestem w stanie coś dobrać na przód ale z tego co piszecie to chyba nie , albo coś źle rozumiem
  13. Rozumiem , chodzi tu o zmianę przednich przy zostawieniu 255 tył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.