Skocz do zawartości

boyfilipwp.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F-30 320i 2012r. benzyna 2l

Osiągnięcia boyfilipwp.pl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam bmw F30 z 2012 roku i w tylnej lampie w klapie ułamał się boczny plastikowy mały zatrzask i trochę zwisa mi tzn odstaje. Trochę mnie to wkurzyło i postanowiłem poszukać nowej lampy i o dziwo na allegro znalazłem takie lampy w bardzo niskiej cenie około 50 zł. Ale wszystkie te lampy mają ten zatrzask ułamany jak w mojej lampie. I teraz sie zastanawiam dlaczego ktoś sprzedaje taka lampe skoro ona będzie odstawac. Chyba że jest jakis patent na to żeby ją zamocować na stałe i żeby się nie ruszała. Czy ktoś ma jakiś sposób na to żeby ją przymocować i żeby się nie ruszała i była stabilnie przymocowana? Błagam proszę o pomoc.
  2. No wlasnie o to i chodzi ze ta wymiana nie byla porzebna , bo poprostu cos pobiera prąd i niema znaczenia jaka tam bateri - nowa czy stara. Kasa w dupe - problem istnieje dalej :arrow: to co teraz zrobić. Podjechac do mechanika zeby podlączył pod komputer i zobaczył gdzie jest błąd i go wykasował? Czy to powinno rozwiązać problem? pozatym w firmie zajmujacej się profesjonalnie akumulatorami w Zielonej Górze powiedzieli że akumulator mogą naładować ale długo nie posłuży. Akumlator miał 4 lata i się poprostu wysłużył. A jeszcze dodam że ładowałem go w tej firmie profesjonalnym prostownikiem 2 miesiące temu a nie było mrozów i dopiero teraz jak przyszły mrozy to się pojawił ten komunikat Jeśli ktoś się interesuje a może komuś to pomoże. Wczoraj auto stało kilka godzin na dworze a potem nim jezdziłem i o dziwo po przyjeźdie do domu wszystko wróciło jak by czarodziejską różdżką odjął. Wszystko działa i światłą powitalne i światło w kabinie i radio się nie wyłącza a co najważniejsze nie wyświetla się komunikat "akumulator rozładowany...". Więc uważam że akumulator był do wymiany a co do komunikatu to Czary proszę Was normalnie Czary.
  3. No wlasnie o to i chodzi ze ta wymiana nie byla porzebna , bo poprostu cos pobiera prąd i niema znaczenia jaka tam bateri - nowa czy stara. Kasa w dupe - problem istnieje dalej :arrow: to co teraz zrobić. Podjechac do mechanika zeby podlączył pod komputer i zobaczył gdzie jest błąd i go wykasował? Czy to powinno rozwiązać problem? pozatym w firmie zajmujacej się profesjonalnie akumulatorami w Zielonej Górze powiedzieli że akumulator mogą naładować ale długo nie posłuży. Akumlator miał 4 lata i się poprostu wysłużył. A jeszcze dodam że ładowałem go w tej firmie profesjonalnym prostownikiem 2 miesiące temu a nie było mrozów i dopiero teraz jak przyszły mrozy to się pojawił ten komunikat
  4. ale nie o to chodzi ja wymieniłem akumulator na nowy i u mechanika mi zakodowali go w komputerze a nadal mi pokazuje ten komunikat i po zgaszeniu auta rozłącza radio światło w środku itd. czy to samo zniknie czy trzeba jeszcze cos w komputerze pogrzebac?
  5. Witam BMW F30 320 i 2012r. Wymieniłem akumulator na nowy bo pokazywał się komunikat, że akumulator rozładowany i należy włączyć silnik. Stary akumulator był juz kilkaktrotnie doładowywany. Po wymianie akumulatora i zakodowaniu go (tak zrobili w firmie gdzie wymieniałęm akumulator) nadal pokazuje sie ten komunikat i nadal odłącza odbiorniki prądu w aucie po zgaszeniu zapłonu. Czy wiecie co to może być ? Czy jest to błachostka czy coś bardziej skomplikowanego?
  6. Dobra mogę w końcu napisać. Wymieniłem rozrząd i napęd pompy w MC SERWIS Zielona Góra warsztat na Kożuchowskiej w dawnym browarze. Profesjonalna obsługa. Samochód jeździ cichutko nic nie stuka nie świszcze. Cena to z wymianą oleju za całość 3400 zł. Naprawde polecam.
  7. Ja bym wymienił. I też wymienię narazie jestem umówiony na 3 września i zajmie to około 4 dni. A mam przebieg 170 tysięcy i mechanik mówi że chodzi spoko nic nie słychać. Jednak wymieniam bo gwiżdże napęd pompy a przy okazji wymienie też rozrząd. Nie zastanawiaj się i zrób i masz spokój.
  8. u mnie przez około do 30 sekund po odpaleniu silnika głośno chodzi jak traktor - ale czytałem ze to w tych silnikach normalne. Więc to nie rozrząd. Problem jest przy obrotach 1500-2000 tzn nie ma problemu ale słychać wyraźny gwizd - świst spod maski. Jade wymienie wszystko i bede miał spokój a z drugiej strony jakbym miał 208 tysięcy przebiegu to po co ryzykować zerwanie. Potem kolego będziesz miał wieksze wydatki lepiej wymienic i spać spokojnie
  9. Witam czy ty nie jesteś czasem tym Danielem Ortegą trenerem personalnym który wrzuca filmiki na youtubie?
  10. Właśnie byłem u mechanika MC serwis w Zielonej Górze. Pojechałem z polecenia kilku znajomych polecało podnadto wyczytałem na forum że jest to dobry specjalista od BMW. Kolega którego to warsztat - Michał - sympatyczny i rzetelny. Jak będzie wyglądała naprawa i jak ona pójdzie zobaczymy. Aczkolwiek koszt naprawy całkowity rozrządu z napędem pompy około 3400 zł brutto. Więc chyba 6500 zł to duża przesada. Umówiony jestem na wrzesień wiec po naprawie napewno coś naskrobie i opowiem jak się sprawa skończyła.
  11. A może ktoś to robi w okolicy Zielonej Góry. Z chęcią bym się umówił i oddał moje BMW do zrobienia?
  12. Pytam o koszty bo w serwisie wołają okolo 9 tysięcy a jakie wy poniesliscie koszty?
  13. a jaki koszty tego co zrobiłes?
  14. No właśnie u mnie tylko świszcze przy obrotach około 2 tysiące a tak to silnik chodzi równo i bardzo cicho do tego stopnia że czasami wysiadam z niego i zapominam wyłaczyć silnik. Więc czy muszę się tak bardzo śpieszyć z naprawą?
  15. Nie ważne czy zimny czy ciepły silnik słychac jak depne pedał gazu i pojawia sie tak od około 1,5 tys - 2,0 tysiaca obrotów. Jak się depnie pedał gazu to słychac własnie bez wzgledu czy cieply czy zimny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.