Skocz do zawartości

slawomircupek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d, 2005r. Na wypasie

Osiągnięcia slawomircupek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, odświeże kotleta. Pacjent E61 530d 2005 z NIVO Bi Xenon skrętny Mam problem z poziomowanie, co prawda dioda swieci ciągłym, ale inpa nie laczy się z AHL. W ogóle go nie znajduje. Postanowiłem wysłać moduł do kolegi cdxa, ponieważ zajmuje się tym tematem. Pomoerzyl on ten badziew i wyszło, że sam AHL jest sprawny i moduł odeśle do mnie bez ingerencji. Czekając na moduł zacząłem grzebać po wiązkach i przy prawym tylnym kole wtyczka wchodząca w czujnik poziomowania na wahaczu nosi oznaki ingerencji jakiegoś partacza. (Zdjęcie poniżej) stwierdziłem, że dla pewności kupię jakiś używany czujnik z rozbiórki razem z wtyczką i kawałkiem wiązki bo często się takie elementy pojawiają na rynku wtórnym, ale moja wtyczka ma 4 przewody plus piąty dosztukowany. Wszystkie kostki, które udało mi się znalec mają po 3 przewody. Trochę zgłupiałem bo domyślam się, że jest to powód braku poziomowania świateł i problemem z samym poziomowanie auta. Jeśli ktoś z was ma wiedzę gdzie dostać taką wtyczkę z pięcioma przewodami to będę wdzięczny. Jesień idzie, a światła oświetlają głównie przedni zderzak.... https://zapodaj.net/5fc558df70242.jpg.html
  2. Dzięki Wielkie! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Panowie odgrzeje teoche kotleta. Mój samochód wyjechał z fabryki z seryjnym aktywnym tempomatem lecz poprzedni użytkownik pewnie za sprawą jakiejś drogowej przygody zniszczył czy tez zagubił radar. Mam tam puste miejsce z wiszącymi kablami. Szukam już kilka ładnych tygodni jakiegoś radaru używanego w necie aby chociaż spróbować go uratować po zamontowaniu, ale okazuje się, że są różne. Nie mam pojęcia jakiego mam szukać. Dorzucam foto wtyczki. Pomoże ktoś ?
  4. Weź pozostałą cześć kluczyka ze sobą. W momencie odpalania musi znajdowa się przy stacyjce. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. slawomircupek

    dokładka isofix

    Nie masz w e60 isofix? Myslalem, że to byl standard. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Panowie to i ja zapytam z innej beczki w temacie bo szukam i nic konkretnego nie znajduje. Mianowicie mam fotele komforty w oryginale, ale nie mogę zainicjować procedury kodowania ustawienia dla fotela kierowcy. Fotel pasażera daje się zaprogramować bez problemu, a w fotelu kierowcy po naciśnięciu „memory” klawisz się nie zapala. Prócz tego wszystko inne działa jak należy. Rozłożyłem już cały panel sterujący (ten z Guzikami) ale nie znalazlem tam nic niepokojącego. Może podsunięcie jakiś pomysł? Jaki kolor wtyczki w tym module pod siedzeniem odpowiada za memory? Może tam tkwi problem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. https://www.dobreprogramy.pl/michq/Opalarka-na-zimne-luty,52394.html Poczytałem trochę na temat ogrzewania tego typu i faktycznie moja naprawa jest mocno kontrowersyjna i zapewne nie podziała to dlugo lecz to co zrobiłem pomogło mi trochę w zrozumieniu tego problemu. Zanim przystąpiłem do weryfikacji uszkodzeń to oczywiście byłem przez dosłownie kilka dni Zaczytany na wszystkich możliwych forach internetowych. Gdy moja uwaga została skierowana na tzw „zimne luty” zadzwoniłem do dwóch „firm” zajmujących się naprawą MMI i Idrive, nawet sobie nie wyobrażacie jakie było moje zaskoczenie gdy dowiedziałem się o jakich kwotach rozmawiamy. Mianowicie za sprawdzenie tych pieprznych zimnych lutów i ich „wyeliminowanie” krzyczą sobie od 500 do 700 zł. Gwarancja 6 miesięcy mnie nie przekonuje. Nawet jeśli za tydzień CcC znów przestanie działać to warto znaleźć zwykłego elektronika, który zrobi jak to za polowe ceny „w najgorszym wypadku” Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Rozwiązanie: Problemem nie jest moduł mom ani bluetooth. W innym temacie był poruszony ten problem i jeden gość znalazł na zagranicznym forum opis jak zreperować usterkę we własnym zakresie. Naprawa sprowadza się do podgrzania dwóch kości w układzie scalonym ccc. W tym celu należy wyciągnąć całe ccc (radio) „opis znajdziecie na You tube” Po wyciągnięciu odkręcamy dolną pokrywę na kilku małych torxach lokalizujemy ww. Dwie kości (dwa największe czarne kwadraty) i rozgrzewamy je. Na forum zagranicznym gość użył hot aira, dającego temperaturę 400 stopni. Ja takiej zabawki nie miałem, więc użyłem to tego celu zwykłej suszarki do włosów. Podgrzewalem każdy z elementów przez Ok 2 minuty. Były rozgrzane tak, że aż parzyły. Następnie odczekałem do ostygnięcia, skręciłem wszystko w analogiczny sposób i problem nie powrócił. Na forum czasem w tego typu tematach ogłasza się gosc z firmy, która się tym zajmuje. Z tego co wiem to za naprawę biorą kilkaset złotych. Ja nie zapłaciłem nic. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.