Skocz do zawartości

tomek1122

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i

Osiągnięcia tomek1122

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. tomek1122

    zmiana silnika e46

    Jeśli chcesz jeździć to idź w silnik M bo kupowanie używanego silnika N nie ma żadnego sensu. Silnik N46/42 z przebiegiem >200K o ile jeszcze chodzi to jest już w stanie agonalnym
  2. Prośba o pomoc w ustaleniu jaka jest ostatnia aktualizacja dla sterownika N46/MEV9 nr VIN "KS54445". Naklejka na DME 7531848 Jeśli ktoś byłby tak miły i rzucił okiem w ETK bo nie mam pewności.
  3. ma być 3.5 po zapłonie i na odpalonym. Na filtrze jest regulator ciśnienia sterowany podciśnieniem z dolotu za pomocą wężyka.
  4. Problem z VVT print scrn z inpy strona z pozycją wałka mimośrodowego wtedy będzie można coś powiedzieć. Ja bym proponował oddać to komuś ogarniętemu z pojęciem o valvetronicu.
  5. Tak, idziesz z kompletem stacyjka i kluczyk tam gdzie dorabiają klucze. WD wypłukało Ci resztki smaru jaki tam jeszcze był.
  6. Tak z ciekawości to udało Ci się to poskładać do kupy??
  7. !?!? 0ohm to jest zwarcie a nie sprawna cewka!!!
  8. Wiem że to stary temat ale oczy mnie bolą od czytania postów ludzi którzy nie mają pojęcia o valvetronicu i jak mantrę klepią te głupoty o cały czas otwartej przepustnicy. Dla potomnych: przepustnica w n46/n42 NIE JEST CAŁY CZAS OTWARTA!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.