Skocz do zawartości

ecikpecik222

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ne34 m54b30

Osiągnięcia ecikpecik222

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, uszkodzona była wiązka, podłączyłem drugą kostkę i wbiołem się bezpośrednio przy dużej kosce co wchodzi do ecu. Myślicie że lepiej zmienić całą wiązke bo może być gdzieś jeszcze popalona czy nie jak spaliły się tylko przewody do przepustnicy do nie musiało nic więcej? Pozdrawiam
  2. Witam, piszę tutaj, bo widzę że temat przepustnic nie jest Wam obcy... :D Po swapie w e34 na m54b30 mam problem z niedziałającą przepustnicą, podmieniałem pedał gazu, na trzech różnych przepustnicach w inpie wyskakuje błąd 112 throttle sensor (od razu nawet po skasowaniu błędu), co jakiś czas błąd 119 tps-maf no plausibility, chwile po skasowaniu adaptacji błąd 115 tps addaptation, ale on znika. Ma ktoś pomysł jak ugryźć tego fanta? Ps czy gdy silnik nie jest odpalony, a jest tylko na zapłonie czy przepustnica powinna reagować na pedał? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.