Skocz do zawartości

lesny

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia lesny

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. lesny

    318i spadające obroty silnika

    Jest to pierwsze co pewnie każdemu przychodzi do głowy. Niestety cuda jednak są z tym silnikiem. W moim przypadku w pierwszej kolejności sprawdzane zostało czy nie bierze lewego powietrza, a także m.in. przepływomierz, silnik krokowy, przepustnica. Wszystko ok - a falowanie występowało.
  2. lesny

    318i spadające obroty silnika

    Wspomniany regulator napięcia kosztował mnie z tego co pamiętam 70 zł. Po wymianie kilka dni nie było absolutnie żadnych problemów i byłem pewny, że problem został rozwiązany. Niestety nie do końca. Zdarzają się sytuacje, w których obroty falują/spadają. Na pewno jest lepiej niż było przed wymianą regulatora napięcia ale jednak problem całkowicie nie ustąpił. Rzadko ale jednak się pojawia. Przepraszam wszystkich, że nie udzieliłem szybciej odpowiedzi na wasze pytanie.
  3. Chyba udało mi się rozwiązać problem z obrotami. Wymieniłem regulator napięcia, w którym starte były szczotki. Od 3 dni obroty w końcu zachowują się jak powinny. Mam nadzieje, że to nie żaden zbieg okoliczności i faktycznie problem został rozwiązany na stałe.
  4. lesny

    318i spadające obroty silnika

    Chyba udało mi się rozwiązać problem z obrotami. Wymieniłem regulator napięcia, w którym starte były szczotki. Od 3 dni obroty w końcu zachowują się jak powinny. Mam nadzieje, że to nie żaden zbieg okoliczności i faktycznie problem został rozwiązany na stałe.
  5. lesny

    318i spadające obroty silnika

    Czy może w międzyczasie udało się komuś wygrać ze spadającymi obrotami?
  6. lesny

    318i spadające obroty silnika

    Od dłuższego czasu mam dokładnie ten sam problem. Sprawdzone zostały filtry, przepływomierz, silnik krokowy, sondy lambda, przepustnica, przewody powietrza. Dodam, że podłączenie do sprzętu serwisowego również nie pomogło zdiagnozować usterki. Wiem, że problem z obrotami to standard w tym aucie. Jest wiele wątków na tym forum związanych z tym problemem, a mimo to nie znalazłem żadnego rozwiązania.
  7. Wychodzi na to, że bardzoej opłaca mi się zmienić mojego kaseciaka na innego, który obsługuje zmieniarke i kupić wspomniane urządzonko niż szukać radia cd. Koszty prawie takie same, a fuknjonalność DUŻO lepsza. Poproszę w takim razie o link do tej strony. Najlepiej podaj go na forum, być może komuś jeszcze sie przyda.
  8. Szukam sposobu na odtwarzanie mp3 w moim aucie. Znalazłem, między innymi dzieki temu forum, specjalny adapter, który taką możliwość daje. Nazywa się to dokładnie iPod Adapter Digital Interface BMW i można to zakupić w Stanach na ebay'u. http://cgi.ebay.com/iPod-Adapter-Digital-Interface-BMW-Mini-Rover-BMWI_W0QQitemZ180187056142QQihZ008QQcategoryZ60208QQtcZphotoQQcmdZViewItem Wydaję się to najlepszym wyjściem i najtańszym - niecałe 250zł. Ponoć można obsługiwać ipoda zarówno z radia jak i z kierownicy. Teraz pytanie. Żeby to podłączyć wystarczy mieć radio z możlwiośią podpięcia zmieniarki czy może trzeba mieć do tego zmienarke? Jak to jest? Czy ktoś zaopatrzył sie w takie cudo? Działa tak jak zapewnia producent? Czy jest jakiś problem z zakupem tego z USA? Chodzi mi o to czy nie będzie trzeba zapłacić jakiegoś cła i jeździć po urzędach celnych.
  9. Kupiłem auto, w którym był zestaw do korzystania z telefonu. Problem w tym, że nie wiem jaki to powinien być telefon. Zestaw widoczny jest na zdjęciach. Z tego co wiem zestaw był montowany przez BMW jako opcja dodatkowa (640 CAR TELEPHONE PREPARATION). Jeżeli ktoś wie z jakim telefonem współpracuje ten zestaw i jak to działa (czy np. można używać do tego przycisków w kierownicy) proszę o informacje. Auto: e46 316 '99 %5B339%3A480%5Dhttp%3A//www20.patrz.pl/uplx/img/261348.jpg %5B480%3A480%5Dhttp%3A//www21.patrz.pl/uplx/img/261349.jpg http://www17.patrz.pl/uplx/img/261350.jpg
  10. Tak, tylko że miałem w innym aucie problem z niesprawną sondą i objawy były wyraznie zauważalne. Teraz poza spalaniem nic nie wskazuje, że coś nie działa.
  11. Sprawdzałem to także tankując.
  12. Podczaj jazdy po autostradzie nagle auto zaczęło palić o wiele więcej niż zazwyczaj. Wskaźnik spalania chwilowego w ogóle już nie schodził poniżej 11-12L/100km nawet przy jeździe 100km/h na piątym bięgu, podczas gdy wcześniej przy tej prędkości pokazywał ok 6L. Przy byle dodaniu gazu wskazówka spalania leci do końca. Średnia wychodzi z 15L/100km albo i lepiej. Dodam, że poza spalaniem nie zauważyłem innych niepokojących objawów, że coś nie działa jak powinno. Czy ktoś miał podobny problem? Co padło? Auto e46 316 1.9 beznyna (bez gazu) '99
  13. Naprawdę nikt nie umie pomóc? Auto dławi się przy ruszaniu na niskich obrotach. Trzeba startować z min. 1500 obrotów - wówczas jest ok. Jeszcze raz proszę o pomoc.
  14. Auto nie ma gazu i nigdy nie miało. Czujnik położenia wałka rozrządu został wymieniony kilka tygodniu temu bo komputer pokazywał, że jest uszkodzony. Teraz żadnych błędów na kompie...
  15. Proszę o pomoc, mechanik ma problem ze zdiagnozowaniem usterki. Po odpaleniu silnika obroty są stabilne, silnik pracuje równo. Wydaje się, że wszystko jest ok. Przy ruszaniu, gdy wciska się gaz auto przez chwilę nie chce jechać - obroty nie wzrastają (a czasami spadają do ok 500, zdaża sie, że silnik gaśnie). Po chwili (z wcisniętym gazem) się odblokowuje i jak wejdzie już ponad 1500 to dolegliwości znikają i wszystko jest ok. Zdaża się to także podczas jazdy, gdy obroty są niskie. Znowu mimo dodania gazu przez chwile obroty stoją w miejscu jakbo coś je blokowało po czym rusza do przodu. Dodam, że nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Sondy, filtry, kable, katalizator są ok. W czym może być przyczyna? Auto: e46 316i 1.9
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.