Skocz do zawartości

nagash

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Mjondalen

Osiągnięcia nagash

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nagash

    [E36] Skaczace auto :)

    no to jutro z ranca czeka mnie inspekcja gumy :) Dzieki dam znac czy cos znalazlem.
  2. nagash

    [E36] Skaczace auto :)

    Witam Od kilku dni po nagrzaniu autka mam problem polegajacy na tym, ze podczas ruszania z 1 biegu powyzej 3000 obrotow nastepuje dlawienie silnika, dzieki czemu samochod zachowuje sie jak narowisty rumak :). Jezeli ruszymy delikatnie z 1 biegu i wrzucimy 2ke, to mozemy autko krecic do 6000 bez zadnego problemu. Nie ma tez problemow na wyzszych biegach. Wyglada na to ze przy gwaltownym wzroscie obrotow na 1 biegu cos sie silniczkowi dzieje. Na biegu jalowym takze nie ma zadnego problemu z kreceniem na wysokie obroty. Czy ktos zna moze przyczyne tego narowienia? :)
  3. Witam. Przyszło mi kupić nowe opony. Stoję przed wyborem: 215/45 R17 NRVi http://moto.allegro.pl/item400307584_opony_nokian_215_45_r17_nrvi_.html albo Syron RACE1 215/45 ZR17 http://moto.allegro.pl/item402971132_nowe_opony_syron_race1_215_45_zr17_sprawdz_.html Czy ktoś z was używał tych opon albo zna kogoś, kto je ma?
  4. Mam kupę roboty teraz i przeprowadzkę w planie, tak że projekt na razie jest zawieszony w próżni. Jak skończę to dam znać.
  5. Dzięki panowie, już miałem stresa, że coś jest nie tak. Mam auto 8 miesięcy i dopiero dzisiaj to usłyszałem. Co sądzicie jednak o tym wskaźniku temperatury ? Nie jest wskazówka zbyt wychylona w prawo ? Administratorów przepraszam za dublowanie tematu.
  6. Witam Dzisiaj zauważyłem dziwne stuki w okolicy nagrzewnicy. Nie mam pojęcia co to jest, brzmi jak bąble w płynie chłodniczym czy coś. Auto pracuje równo, nie dusi się, nie ma żadnych innych efektów ubocznych. Silnik to 1,6 M43 z klimatronikiem. Objaw pojawia się po nagrzaniu silnika, tj w momencie ustalenia temperatury na odpowiednim poziomie. Nie jest to chyba przegrzewanie, bo w momencie wyłączenia silnika dźwięk znika. Przy wyłączonej klimie dźwięk też jest obecny. Czy ktoś z takim samym silnikiem może sprawdzić jak jest u niego? fotki wskaźnika temperatury i miejsca z którego dochodzą dźwięki. http://www.imagic.pl/public/pview/123879/zegary.jpg http://www.imagic.pl/public/pview/123881/1.jpg
  7. nagash

    Dziwny gwizd

    Pasek wymieniłem na nowy i nie ma żadnej poprawy. Znalazłem gdzieś na forum, że komuś gwizdało dopóki nie wymienił samonapinacza. Jest jakaś możliwość żeby sprawdzić samonapinacz?
  8. nagash

    Dziwny gwizd

    Widzę, że nikt nie ma pomysłu. Dodam że alternator jest regenerowany, kosztował mnie ponad 800PLN. Mam na niego gwarancję. Niestety chyba przyczyna tkwi w alternatorze. Dzisiaj odpaliłem silnik i za radą kolegi użyłem długiego śrubokręta jako stetoskopu. I co się okazało.... Alternator piszczy jak ch....a!. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Jak jest możliwe, żeby dwa różne alternatory, jeden stary 10letni z wymienionymi łożyskami a drugi po totalnej regeneracji piszczały w identyczny sposób? Może problem tkwi w mocowaniu? Może coś jes za słabo dokręcone i alternatoch wibruje na tulejach? Nie chcę dokręcać na chama żeby śrub nie ukręcić. Zastanawia mnie też dlaczego głośność pisku zmienia się wraz z zapotrzebowaniem na prąd. Przy wyłączonych światłach i wyłączonym nawiewie pisk prawie całkowicie zanika. Co myślicie?
  9. nagash

    Dziwny gwizd

    W M43 jest samonapinacz. Nie mam pojecia czy jest jakas mozliwosc regulacji naciagu paska. Prawdopodobnie nie ma. Zastanawiam sie caly czas nad zwiazkiem miedzy wentylatorem nawiewu a paskiem klinowym. Sluchalem jeszcze wczoraj dokladnie i przy wylaczonym nawiewie tem gwizd slychac , ale ledwo ledwo. Nie zmienia to faktu ze wylaczenie nawiewu powoduje prawie calkowity jego zanik. Czy ktos ma jeszcze jakies pomysly ? :modlitwa:
  10. nagash

    Dziwny gwizd

    OK, tylko dlaczego po zdjęciu paska klinowego od alternatora i pompy wody gwizd znika ? Jakoś nie widzę związku z gwizdem powietrza w kolektorze dolotowym czy w wentylatorze nawiewu a paskiem klinowym.
  11. nagash

    Dziwny gwizd

    Ok. Dostałem inny alternator. Wymieniłem i ....dalej gwiżdże :duh: . Kupiłem więc pasek i wymieniłem. I co ? DALEJ GWIZDA :mad2: . Wsiadłem więc do kabiny i zacząłem wyłączać wszystko po kolei. I w momencie wyłączenia nawiewu gwizd zanikł prawie całkowicie. Załączyłem nawiew na najmniejsze obroty i gwizd wrócił znów. Czy ktoś wie co za cholerstwo tak gwizda? I dlaczego przestaje gwizdać przy zdjętym pasku napędzającym alternator, pompę wody itp?
  12. nagash

    Ponownie halogeny w E36

    Witam Szukałem już na forum ale tych informacji nie znalazłem, więc pytam. Zakładam halogeny w mojej E36 z 97go. Problem tkwi w tym, że nie mogę znaleźć nigdzie w środku zderzaka wyprowadzonych przewodów do podpięcia tychże halogenów. Czy któryś z kolegów dokładających wcześniej halogeny może mi powiedzieć gdzie są one schowane? I jeszcze jedno. Wydaje mi się, że w celu zamontowania ramek będę musiał wyjąć kanały dolotowe powietrza chłodzącego tarcze. Nie wiem czy to jest konieczne. Jeżeli tak, to czy w tym celu trzeba wyciągać zderzak ?
  13. Witam. Jestem w trakcie montażu halogenów w mojej E36. Wymiana włącznika polegała u mnie na wyjęciu starego pojedynczego i włożeniu nowego podwójnego. We wtyczce idącej do tego włącznika mam komplet przewodów do obsługi obydwu przycisków (chyba 3). Jak będę miał trochę czasu to biorę się za montaż ramek i szukanie podłączeń halogenów. Co do przekaźnika, to z tego co pamiętam z rozpiski bezpieczników zamieszczonej gdzieś na tym forum, w E36 jest jeden przekaźnik do obsługi halogenów i świateł. Nie wiem ile w tym prawdy, jak zamontuję wszystko to zobaczę czy będę go musiał wymienić czy co.
  14. nagash

    Dziwny gwizd

    Bielsko-Biała. Wyjeżdzam 3go stycznia i muszę mieć alternator w plecaku. Jutro jadę na okoliczne szroty, może uda się coś kupić. Na 100% alternator. Przy obrocie ręką słychać cichy szum.
  15. nagash

    Dziwny gwizd

    Ok, temat do zamknięcia. Po zdjęciu paska napędzającego alternator silnik pracuje cichutko. A więc to jednak alternator. Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam Nagash
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.