Drodzy forumowicze oraz magicy BMW-KLUB , jestem tutaj nowy oraz kompletnie zielony . Pisze do was z prosba o pomoc w rozwiazaniu problemu mojego E46 2002 Coupe M54 2.0 Benzyna . A mianowicie bylem u kilku mechanikow ktorzy nie potrafia rozwiazac problemu tylko wymieniaja czesci ! Od pewnego czasu gdy zszedlem do auta i chcialem pojechac do pracy juz po odpaleniu slyszalem ze cos nie tak jednak probowalem jechac dalej ,wyjechalem na A4 i przy probie wyprzedzenia pierwszego samochodu i gwaltownego dodania gazu moje e46 zaczelo wibrowac i odczulem znaczny spadek mocy . Pojechalem do mechanika komputer normalny oraz szczegolowy oprocz uszkodzonego czujnika temperatury zewnetrznej nic nie pokazal. Ten zaczal wymieniac takie rzeczy jak : 2-krotna wymiana przeplywomierza Wymiana pompy paliwa(razem z obudowa) Nowe swiece Cewki odma olej filtry przepustnica Po pojechaniu do kolejnych 3 mechanikow bylo to samo nie wiedza w czym tkwi problem . Po moich ogledzinach zauwazylem : Po odpieciu przeplywomierza samochod dziala bez zarzutow po podpieciu jest ok ( lecz mam 2 nowe przekladam i to nic nie daje) Kable koloru czarno bialy oraz czerwono bialy ktore ida do przeplywki byli zerwane i ubrudzone olejem (wyczyscilem zlutowalem i zabezpieczylem) lecz to nic nie pomoglo. Ogolnie to wszystkie kable byly mokre od oleju . Po dalszych ogledzinach zobaczylem z lewej strony pokrywy Zaworow lekki wyciek oleju ( prawdopodobie uszkodzona uszczelka pod zaworami . Nie glowica tylko pod zaworami !!) Po wyciagnieciu Przeplywki w gumie ktora laczy sie rowniez z przeplywka oraz przepustnica jest uszczelka lecz ona jest bardzo zniszczona i zdeformowana . Ponizej przepustnicy po prawej stronie jest bardzo cienki wezyk lecz nie wiem do czego on sluzy i jest przerwany . Do tego dzisiaj 15-1-18 zauwazylem ze swieci mi sie kontrolka od akumulatora na czerwono ( podpiolem nowy akumulator lecz kontrolka dalej swieci ) Jezeli cos jest nie jasne lecz napisalem zle bardzo przepraszam lecz jestem NOWY ! . LICZE NA POMOC DZIEKUJE BARDZO !!