Skocz do zawartości

mefyoo

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mefyoo

  • Urodziny 19.06.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 328
  • Lokalizacja
    Hrubieszów

Osiągnięcia mefyoo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. mefyoo

    VANOS grzechotka

    szukam i nie mogę nigdzie znaleźć konkretniejszych informacji na temat rozrządu, interesuje mnie napięcie łańcucha na zimnym, tak abym mógł zdiagnozować po rozebraniu czy jest sens wymieniać łańcuch i ślizgi, z tego co się orientowałem jeden jest dosyć tani drugi droższy a łańcuch i koła rozrządu być może mogą zostać stare.
  2. musisz zrozumieć jak działa taka centralka ona zamyka tylko dane obwody za pomocą przekaźników, podajesz + (plus) na jeden kabelek, po naciśnięciu "zamknij" ten + przechodzi na drugi, ale jak chcesz zrobić "otwórz" to musisz oddzielnie podać + na inny kabelek. To może być - (minus) razem z nią dostałeś schemat, sprawdź na piechotę czy jak podasz prąd czy działa zamykanie jeśli tak to sprawdź czy jest prąd na wejściu, jak wolno ogarniasz to narysuj sobie schemat, możesz wrzucić jak masz jakieś wątpliwości. Dla tego wolał bym zamontować oryginalną centralkę i nie rzeźbić w instalacji. +
  3. Na 100% to rozrząd, pytanie tylko czy można wymienić same ślizgi łańcucha a zostawić stary łańcuch i koła a może tylko tłok napinacza. Ma ktoś informacje jaki jest prawidłowy luz łańcucha ? nigdzie nie mogę znaleźć.
  4. Witam, moja 320i m50 z 93roku głośno chodzi na wolnych obrotach, jak dodam delikatnie gazu momentalnie cichnie, jak włączę bieg i puszczam sprzęgło (daje na obciążenie) też cichnie. Dźwięk wychodzi z łańcucha rozrządu, jak by miał za duży luz, jak zmieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów sprawdzałem, łańcuch był napięty (na zimnym) no i na zimnym jest w miarę cicho.Czy tam jest jakiś napinacz i ślizgi które się wymienia ? Vanos pracuję raczej ok, siłę auto ma w całym zakresie obrotów, ew czasami słychać delikatne ciche strzelanie w tłumik po odjęciu gazu (ponoć to norma). Szklanki stukały by tak do 3 tys obr no i nie cichły by po obciążeniu.
  5. radio nie ma nic do tego, tylko podłączenie i zasada działania sterownika który wstawiłeś, jak miał byś schemat podłączenia to można by było coś pomyśleć aby ten problem rozwiązać, chociaż podejrzewam że to nie problem po prostu zapomnij o kluczyku i otwieraj tylko pilotem. Mam pytanie do fachowców z innej beczki, nie mam fabrycznego centralnego na pilota, mam na kluczyk, jak bym kupił używany kluczyk z pilotem i sterownik centralnego od tego samego samochodu i pdp. antenkę która nie wiem gdzie się powinna znajdować to centralny by chodził ?
  6. w 99% takich przypadków przyczyną jest układ zapłonowy czyli świece, przewody, ewentualnie cewki. Mam pytanie co do przepływomierza, czy ktoś wie czy w siemensie mają być dwie płytki czy jedna ? w moim jest jedna ale myślę że powinny być dwie, ewentualnie ktoś może wie jaki opór powinien mieć sprawny siemens, a przyczyną były właśnie świece, przewody + paliwo ruskie :roll:
  7. customowy regulator ciśnienia wygląda jak kupczy, z czego został zrobiony ? zastanawia mnie też plan zwiększenia pojemności do 3.0, bardzo drogi interes, nowe niewymiarowe tuleje, tłoki pierścienie panewki itp. Przy okazji ciekawe czym technicznie się różni 3,2 M power od 2,8 ? oprócz o wiele większą mocą i 400 cm pojemności no i większymi wtryskami jak wcześniej napisałeś.
  8. Napisz co specjalista który zakładał Ci kolektor zrobił, że udało mu się go dopasować. Ten co kupiłeś nie był oryginalny od 2,5 tylko przerabiany jakoś, na czym polegały te przeróbki ? Ktoś się wypowiadał na temat sprzęgła, seryjne jest takie słabe że jak auto dostanie 15km więcej to już nie wytrzymuje ?
  9. chyba taniej dostał bym ten 2,5 obrotu od Z3, a jak z chłodzeniem płynu wspomagania, potrzebne czy zbędne ?
  10. pewnie że zrobię, obecnie jest sama karoseria, założone na sztukę zawieszenie przednie i tylne żeby było łatwiej przemieszczać, więc nie ma co fotografować ;) wygląd straszny i odstraszający. Pierwsza czynność to zrobienie klatki, potem malowanie, nie wiem jeszcze jaki kolor, czy na biało - fajnie by wyglądała moja reklama, czy na niebieski metalik - mój ulubiony ale trudny do pomalowania. Magiel zostawię oryginalny ze wspomaganiem, tylko trzeba będzie dać chłodnicę płynu wspomagania, miałem takową w oplu, ciekawe czy podejdzie. Drugi problem by był jak bym chciał wywalić wspomaganie, pasek klinowy mógł by ocierać o napinacz, oczywiście pod warunkiem że dostał bym w ogóle taki krótki pasek.
  11. Witam, jestem nowy na forum, buduję E36 coupe 2.8 na początek ma służyć na wypady typu rally sprint ale z czasem myślę też o kjs'ach.Obecnie auto jest całkowicie rozkręcone, goła karoseria zanim zacznę składać mam parę pytań: Hydrauliczny ręczny - zrobić dodatkowe zaciski na tarczach tylnych czy podłączyć się do układu ? ABS zakładać czy nie ? Serwo z omegi podwójne czy oryginalne ? Maglownica, ze wspomaganiem czy bez, z jakiego auta ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.