Skocz do zawartości

Tomek_TEES

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Tomek_TEES

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Tomek_TEES

    Felgi 18 do 528i touring

    nie wiem, ale felgi są z e60 takie jak te: http://moto.allegro.pl/item582579781_oryginal_bmw_e46_e60_4x4_18_c.html
  2. Tomek_TEES

    Felgi 18 do 528i touring

    Ja mam 18" i jestem bardzo zadowolony. Przerobiłem otwór centrujący w felgach od E60. Rozmiar mam 245/45 18 - przód i 285/30 18 tył. Kulam się już 2-gi sezon na 18-tkach i jescze ich nie prostowałem, co na naszych drogach jest wyczynem. Dodam, że auto używam na codzień.
  3. U mnie problem był tylko z przepływką. Samochód nie miał "dołu". Ruszenie spod świateł, czy wogóle z miejsca to było wyzwanie. Najgorzej, jak ktoś cie wpuszcza, a ty z prędkością żółwia startujesz. :duh:
  4. Stawiam 99% na przepływkę. Miałem to samo, wymieniłem filtry, sprawdzałem turbine i pompy. Po wymianie przepływomierza nie to samo auto.
  5. Ja w lipcu zmieniłem tarcze na Zimmermann-y i nowe klocki EBC i po 2 m-cach :mad2: :duh: Tarcze do wymiany. Powiem tylko, że tarcze (nawiercane) kupiłem w normalnym sklepie, a nie allegro itp. Mogę tylko potwierdzić, że takie części kupować w ASO. Koszt 2100zł za tarcze, klocki, czujniki na przód i tył. Pozdr
  6. Jeżeli to Touring : Trzeba położyć kanapę, wcisnąć się do bagażnika z np latarką, świeczką itp, otworzyć klapkę z narzędziami i jest tam zaślepka, która jak się ją zdejmie to jest połączona z zamkiem od klapy. Wystarczy pociągnąć..... Pozdr i powodzenia. ....taaaa teraz doczytałem, że nie dość że to nie touring to jeszcze z blachą za siedzeniami...... upsss :duh:
  7. Głośniki oryginalne mają 2 cewki. 1-sza do radia, 2-ga do telefonu. Ja po zmianie głośników musiałem dołożyc dodatkowe tylko do telefonu. Niestety nigdzie nie mogłem dostać głośników o takiej samej budowie jak oryginały. Dziwne, że nie działą to wszystko na normalnym głośniku, bo przecież radio się zcisza do zera jak działa telefon. Może jakiś spec się wypowie. Pozdr
  8. Próbowałem w aucie przednionapędowym i mimo dłuuugiego palenia, efektu "spłaszczenia" opony nie zlikwidowałem.
  9. Dziś cała moja robota na marne... :mad2: Nie mogę namierzyć wtyczki wentylatora klimy.... przeczytałem mnóstwo postów, linków itp. i nie ma tam dokładnie tego co ja mam. Na obudowie wiatraka silnika jest jakiś czujnik temp, za lewą lampą nic nie ma, a przewód zdaje się schodzić w dół.... :duh: Druga sprawa to lokalizacja opornika do w.w wiatraka. Pościągałem boczek pod nogami pasażera, schowek (przy okazji sprawdziłem bezpieczniki) - latarka i szukanie nie przyniosły efektu w postaci odnalezienia tegoż opornika. Oczywiście robota z PDC też była na nie :duh: PLEASE HELP :modlitwa:
  10. Dajan - dzięki ! , ale problemem chyba jednak jest wiatrak klimy :x Mój samochód jest jak żona: zawsze wie kiedy mam pieniądze ;) A tak poważnie, to nie uruchamia się po włączeniu klimy, a powinien ruszyć na pierwszy bieg. Jutro dokopuje się do kostki wentylatora, bezpieczników za schowkiem i ..... tylny zderzak, bo mi PDC czasem nie działa ......
  11. Więc pomału nie wiem co robić :mad2: Po wymianie prawie wszystkiego -oprócz chłodnicy - sprawa do końca nie jest rozwiązana. Dalej jak stoję w dłużej w korku to wyświetla mi komunikat o zbyt niskim poziomie płynu w układzie. (poziom OK, układ odpowietrzony) :idea: Dziś byłem na przeglądzie klimatyzacji i nie mogliśmy zmusić wentylatora klimy do działania. Bezpieczniki OK komp - 0 błedów. Stąd moje -kolejne zresztą- pytanie: -Jak duży jest udział wentylatora klimy we wspomaganiu układu chłodzenia -Który czujnik jest odpowiedzialny za załączanie wentylatora -Jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny. Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi i liczę na nowe. Pozdr
  12. Mam navi. Kupiłem w DE na ebay-u. Koszt 100 euro. Dostałem także kable do podłączenia pod zmieniarkę. Tylko wpiąć się we wtyczki i gotowe. Śmiga, aż miło :) Z błędów jakie zaobserwowałem to tylko brak możliwośći przewijania utworu np o kilkanaście sek. Mogę tylko zmienić utwór. Mój tuner nie ma CD text-u, więc nie wiem kto mi właśnie śpiewa :( Zdecydowanie więcej zalet, także polecam :cool2:
  13. Ja mam GROM-a. Jakość dzwięku ok. Nie mam DSP. Podłączony do zmieniarki w bagażniku. Żadnych przeróbek. PLUG&PLAY
  14. Widze, żeś z Poznania. Ja wymieniałem olej i filtr u Walkowiaka w Szczepankowie. Koszt wymiany oleju, filtra, jakieś uszczelki itd... 670zł brutto
  15. Tomek_TEES

    Świece żarowe

    U mnie wyświetla na zegarach "PREHEATING" . Nie mam żadnej innej kontrolki do świec. Taj jak kolega powyżej wspomniał, teraz nie zobaczysz tego komunikatu bo jest za ciepło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.