Skocz do zawartości

Hande

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hande

  1. Hande

    E60 520D opinie o silniku

    Też to brałem pod uwagę, żeby ewentualnie zwiększyć moc ale wydaje mi się, że później jest ciężej sprzedać takie auto. Ciężki temat w sumie z tymi E60.. coś czuję, że długo będę szukał 😆 po okolicy i mieście za dużo nie jeżdżę, jak już to jakieś trasy więc spalanie nie robi aż takiej różnicy. Może w czasie poszukiwania zdecyduje się na te 3 litry.. Pożyjemy, zobaczymy ale myślałem, że sprawniej mi to pójdzie 😅
  2. Hande

    E60 520D opinie o silniku

    No właśnie autem raczej będę jeździł po swojej okolicy i raz na miesiąc trasę do roboty 450km w jedną stronę do Niemiec autostradą. Widziałem też w okolicy N47 z 2009r z takim samym przebiegiem. Ogólnie byłem nastawiony na ten silnik ale ten mechanik trochę mnie zbił z tropu i wprowadził mętlik w głowie.. Fajnie jakby się wypowiedział jakiś właściciel takiego auta jak to wygląda w praktyce
  3. Hande

    E60 520D opinie o silniku

    No niby tak, widziałem jakieś ogłoszenia z tym autem tylko czy te 163km nie za mało na ten gabaryt auta? Wiadomo, że jechać będzie ale przy wyprzedzaniu żeby było zwinnie.
  4. Witam, przymierzam się do kupna E60, na początku chciałem 530D ale w mojej okolicy i w promieniu 300km prawie nic nie ma lub ceny z kosmosu, dlatego zacząłem zastanawiać się nad 520D z silnikiem N47. Czytałem dosyć dużo o tych silnikach, bo wcześniej myślałem nad E90 z tym motorem. Byłem wczoraj oglądać jeden egzemplarz i auto zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Dzwoniłem więc do mechanika swojego, żeby się z nim przejechać jeszcze i obejrzeć przed kupnem i odradzał mi ten motor, bo mówił, że oprócz rozrządu to jeszcze silnik się wyciera. W sumie nie wiem co to znaczy i nie dopytalem o to, a też nigdy nic takiego nie przeczytałem. Auto ma przebiegu 285k km z 2007r. Obecny właściciel zrobił nią 100k km przez 3 lata i olej wymieniany co 10-12k km. Czy coś w tym silniku oprócz rozrządu jest jeszcze wadliwe? Mechanik mówił, że jego ojciec ma taki model i robił remont silnika przy 350k km. Na ogłoszeniach widzę, że jest dużo takich aut z przebiegami nawet powyżej 400k km. Wiem, że 530 byłoby lepsze ale w sumie wydać 40-50k zł za 15 letnie auto z przebiegiem 300k km i jechać na drugi koniec pl to nie widzi mi się. Proszę o jakieś nowe opinie o tym silniku, dziękuję i pozdrawiam
  5. Rozumiem, dzięki wielkie za informację i rady. Wszystkiego dobrego 🙂
  6. A przy jakim przebiegu robiłeś mechatronike w skrzyni? Czyli konwertera nie ruszales? I dlaczego nie chcesz DPFa? Dziękuję Ci za te cenne info 🙂
  7. Nie mogę edytować postu, a nie sprecyzowalem, ze skrzynia automatyczna
  8. Witam, na weekend będę oglądał E60 z 2009r 197KM. Trochę poczytałem i wiem, że jest tam aluminiowy blok silnika i generalnie różnie z rozrządem. Ten egzemplarz ma 256k km nalatane i chciałbym się dowiedzieć przy jakim przebiegu mniej więcej padają wtryski i turbo? Oraz jaką żywotność ma skrzynia biegów? Bo tych informacji nigdzie nie przeczytałem. I czy te wersje silnikowe mają jeszcze jakieś usterki na które warto zwrócić uwagę? Wrzucam poniżej VIN jakby ktoś potrzebował. WBANX51080C061041
  9. Witam, zastanawiam się nad wyborem auta z silnikiem M47 lub N47. Czytałem tutaj chyba z 200 stron i dalej mam wątpliwości.. Znalazłem dwa egzemplarze, które mnie zainteresowały. Pierwszy to M47 z 2006r, przebieg 207k, auto kupione jako powystawowe z niemieckiego salonu. Użytkowane cały czas przez jednego właściciela. Na plus, że garażowane, olej wymieniany raz do roku (na historii widać, że auto nie robiło przez ostatnie kilka lat nawet 10k km), serwisowane w ASO. Wyposażenie też wydaje się dobre, bo jedynie czego brakuje to sportowych foteli i może ładniejszej kiery, ale to już drugorzędną sprawa. Została też zregenerowana turbosprężarka, wymieniona dwumasa ze sprzęgłem, DPF, nowy akumulator. Auto jest jako drugie w rodzinie z tego co się dowiedziałem stąd tak niski przebieg. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-stan-idealny-ID6FEm1W.html#gallery-grid Drugie autko to N47 z 2011r z przebiegiem 250k. Auto od 3 lat w kraju, jeździła kobieta do pracy. Z tego co widać w historii to ok. 15k km rocznie. Rozrząd podobno wymieniony przez osobę, która sprowadzała. Nie wiadomo nic na temat klapek w kolektorze, olej zmieniany co 13k km. https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-320-d-2011-klimatronic-184-km-CID5-IDWp3D4.html Rozsądek podpowiada żeby brać M47, bo w sumie wymienione najgorsze rzeczy ale kusi N47, bo młodsze o 5 lat więc różnica jest.. Będę jechał dopiero oglądać, bo nie ma mnie w domu do końca tygodnia. Które auto Waszym zdaniem jest bardziej warte uwagi? Czy w N47 trzeba jeszcze na coś zwrócić uwagę oprócz rozrządu?
  10. Już sobie je odpuściłem, a o ilości właścicieli nie wiedziałem 😉
  11. Sprężyny i amory to najmniejszy problem, ważne żeby nie była jakaś kombinowana jak większość, którą tu wrzuciłem. Też mi się wydawało, że ta jest jedna z lepszych mimo niezbyt dużego wyposażenia ale coś za coś. Dzięki panowie za pomoc.
  12. No w sumie moje E46 po czasie też się okazało ulepem więc coś w tym musi być 😅 Ale teraz staram się bardziej z chłodną głową podejść do tematu. W sumie w tej cenie ciężko będzie znaleźć coś w miarę dobrego chyba.. No nic ten egzemplarz sobie odpuszczam bo i tak mi coś nie pasowało po rozmowie z właścicielem. Dzięki panowie.
  13. Witam, wrzucam chyba ostatnia sztukę dzisiaj, którą znalazłem. Po rozmowie z właścicielem dowiedziałem się, że kupił ją trzy miesiące temu i sprzedaje, bo podobno mało mu mocy. Poprzedni właściciel ja kupił na handel, zrobił tam rozrząd i sprzedał. Zapaliła mi się lampka, że tak szybko zmienia właściciela. Wyposażenie wydaje się dobre, stan techniczny podobno dobry. Link do ogłoszenia https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-320d-2008-ID6FGFPN.html#gallery-grid
  14. Witam, wrzucam kolejny model, który mnie interesuje. Właściciel mówi, że jest pierwszym właścicielem tego auta. Kupił je z niemieckiego salonu jako powystawowe z przebiegiem 8500km. Ogólnie było jako drugie auto w rodzinie, podobno cały czas garażowane. Turbo robione, bo podobno termostaty padły i nie było temperatury w silniku, a nie ma kontrolki tej temperatury w aucie. Wymieniona była czołowa szyba przez odprysk. Link do aukcji https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-stan-idealny-ID6FEm1W.html#gallery-grid
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.