Skocz do zawartości

H_A_R_T

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 038
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest parę
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia H_A_R_T

Biegły fan marki

Biegły fan marki (11/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. zamki w drzwiach na pewno, kodowanie obudzilo spere w zamku ale padla znowu, masz nie tylko zamykanie ale i dodatkowe zabezpieczenie i to sie psuje - inna opca jest wydlubanie tego z zamka jezeli nie jest nadmiernie zuzyty, tyle ze zwykle jest, nie uchyla okna bo auto nie dostaje sygnalu z zamka ze sie otworzyl
  2. klamoty od hamulców po silnik? jak chcesz wszystko zeswapowac nie tylko silnik to najlepiej zacznij od kompletnej 330i, tyle jest róznic....np tylnych hamulców 320mm nie przelozysz od tak, musialbys tez wahacze, a to juz najlepiej kompletny tylny wózek z dopasowanym dyfrem - a to pociagnie za soba wal i skrzynie - i tak dalej...polecam albo sam silnik z dme albo po prostu zmien auto
  3. dla mnie brzmi jakby popychacz zaworu pod walkiem wyskoczyl, zdarza sie w tych motorach..
  4. jezeli masz gumowe wentyle to nie ma rdc czy rdci, system bazuje na czujnikach abs jak kiedys przy rpa
  5. problem moze sie sprowadzac do kompatybilnosci odbiornika z czujnikami, zczytanie ista przyniesie ci odpowiedz, w takim wypadku trzeba by go wymienic, mozesz tez poukladac wszystkie kola jak najblizej niego - prawy tyl - i wtedy sprawdzic czy wszystkie dobrze odczytuje, to tez by wskazywalo na odbiornik
  6. jezeli masz silnik n13 to stawialbym na uszczelke kapy zaworowej, poza tym moze jeszcze cieknac z elektrozaworu magnetycznego vanosa na wydechu, wiecej nic tam nie ma w okolicy
  7. Plus sprzęgło - inny wielowypust walka, oraz wał napędowy bo 6 jest dłuższa i wał przez to jest krótszy. Warto auto zakodować do tego wyposażenia no i oczywiście gałkę wymienić :)
  8. są otwory, nic wiercić nie trzeba, relingi to ori opcja doposażenia i każde auto jest do niej gotowe, pod plastikową listwą są zabezpieczone jajowatymi zaślepkami, gotowe otwory, po trzy na stronę :cool2:
  9. edek19; czujnik poziomu oleju jest na dole, wiadomo że płyny sciekają z góry na dół :duh: a skąd leci to już następna kwestia..podpowiedź: na bank nie z czujnika :mrgreen:
  10. H_A_R_T

    E60 kasowanie inspekcji

    jak nie powiesz jaki model to ciężko będzie pomóc... :mrgreen:
  11. 1up; przeczytaj regulamin forum, do którego dołączyłeś, tematy dymiących opon niemile widziane... :cool2:
  12. wiem że jakieś amerykańskie ebaye itd nie bardzo...ale wyszukałem u mnie w nl na tutejszym allegro 3 sztuki, 40 - 84e, srebrna, niebieska i zielona, czarnej brak :D http://www.marktplaats.nl/z.html?query=bmw+e91+kyosho&categoryId=921&postcode=3083ZE
  13. Luk idzie na montaż fabryczny także wydaje się być najsensowniejszym wyborem, na alledrogo w granicach 18 stówek komplecik http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-dwumasowe-bmw-e90-e91-320d-2-0-150km-i5552527729.html w zestawie nie ma tulei łożyska oporowego, tę część musiałbyś dokupić w aso, jest bardzo istotna i niezbędna do wymiany, dołóż do tego też plastikowy bolec na którym wspiera się łapa łożyska w skrzyni, do kompletu możesz dorzucić sprężynkę mocującą łapę do tej plastikowej kulki
  14. Ha! in your face :mrgreen:
  15. błąd dotyczy zwarcia w obwodzie podgrzewania sondy lambda przed katem, to akurat mogło paść..jestem na wakacjach i nie sprawdze dokładnie ale idzie to łatwo skontrolować czy jest tak na pewno miernikiem, wiem że jest o tym filmik na youtubie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.