Skocz do zawartości

DawSz

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 2.0D xdrive

Osiągnięcia DawSz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Moze komus pomoge poniewaz drugi raz w przeciagu 3lat mialem objawy szarpania .Przy pierwszym razie przebieg 62tys zajechane juz byly opony +zmienilem olej w VTG i objawy ustaly.Obecnie przebieg 118tys zakup nowych opon na zime 255/35/19 tyl i przod 225/40/19 bez zadnych gwiazdek dedykowanych BMW dodam ze na letnich nic nie szarpalo a po zalozeniu zimowych takie szarpanie ze spac nie moglem .Na forum wyczytalem nawet ze zimowki w takich rozmiarach to nie bedzie dzialalo wiec zalozylem inny komplet kol na takich samych felgach 16 i nadal szarpanie.Po kilku nieprzespanych nocach zaczolem sie rozgladac za nowa skrzynka VTG ale cos mnie ruszylo i postanowilem pierwsze olej zmienic w VTG .Olej zlany jakies 700ml wygladal jak jakies czarne g...wno gdzie tylko przejechane 50tys na nim bylo.Nowy olej zalany i tu niespodzianka wszystko ustalo i na jednym kompelcie i na drugim wiec wszystkie te bajki odpadaja ze mieszane rozmiary +zimowki duze nigdy nie dadza rade nie sa prawda.Na moim przykladzie mozna wywnioskowac ze trwalosc skrzynki zalezy od zmian oleju w niej a mam zamiar teraz to robic przy kazdej zmianie oleju silnikowego co 12tys km poniewaz koszt maly .Intensywnosc zmian oleju w skrzynce tez trzeba dobierac do stylu swojej jazdy poniewaz moj olej po 50 tys wygladal naprawde zle ale tez mam ciezka noge co sie przeklada ze xdrive u mnie nie ma latwego zycia .Druga sprawa pilnowac stanu opon aby obwod kol przod tyl byl w miare podobny i nie wariowac o roznice w obwodzie np 1cm.Zadnej adaptacji po wymianie nie robilem bo stwierdzilem ze po co wiecej grzebac skoro wszystko dziala .Ciesze sie z plynnego przyspieszania i powodzenia innym przy diagnozach i naprawie lecz zaczynajcie od zmiany oleju.
  2. Witam Moja z 2013 roku sie na akcje nie lapie.Sam sprawdzilem i sruby mam juz metalowe pewnie poprzedni wlasciciel wymienil lecz stuki nadal czasami sa z lewego kola.Znalzlem prawdopodobnego winowajce .Przy zgaszonym silniku jak ruszam delikatnie kierownica slychac stuki ale tylko przy zgaszonym .Kupilem w BMW za 26€ ori zestaw naprawczy https://www.schmiedmann.nl/displayproductdetails.aspx?id=1986626&product=32-10-6-891-974 na 02.07 umowiony jestem na wymiane i mam nadzieje ze stuki znikna.
  3. Wlasnie teraz mam srebrne ale odnowilem felgi i wczesniej srodek mialy szary a teraz zrobilem czarny polysk dlatego sie zastanawiam co bedzie bardziej pasowalo.
  4. Potwierdzam ATE najlepsze wczesniej mialem jakies dziadostwo i po 2-3 mocniejszych hamowaniach z 200km/h wystepowalo przegrzanie.Przy ATE nie mam takich problemow
  5. Panowie jaki kolor najbardziej odpowiedni do F31 2.0D xdrive felgi 19 kolor auta czarny w linku moja felga.Prosze o opinie bo zastanawiam sie na czarnym lub szarym kolorem zaciskow.Jesli juz temat byl to przepraszam ale nie znalazlem. https://zapodaj.net/dbbef1bc0c689.jpg.html https://zapodaj.net/46392282bb9dc.jpg.html
  6. Pozostaje sie pogodzic albo ewentualnie zmiana kiery za jakis czas bo bardzo mnie to denerwuje jak patrze na nia :mad2:
  7. Czy ktos tez ma ten sam probem z szybko wycierajaca sie kierownica ? Posiadam przebieg 106tys a kiera wyglada jakby miala nalatane z 250tys dodam tylko ze samochod mam od nowosci.Czy macie jakies sposoby lub srodki do pielegnacji aby sie to wolniej wycieralo czy po prostu juz taka przypadlosc. :cry: Wczesniej mialem E91 z dwa razu wiekszym przebiegiem a stan kiery perfekcyjny byl. http://ifotos.pl/zobacz/201DA207-_qwwqwsr.jpg
  8. Ja dzis dzwonilem i mi powiedzieli ze mojej nie obejmuje narazie akcja serwisowa ale zeby sprawdzac co jakis czas bo systematycznie dokladaja kolejne partie samochodow do sprawdzenia.Jeszcze uslyszalem ze moja moze nie zalapac sie bo mam xdrive i tu pytanie czy w xdrive jest inna przekladnia lub jej mocowanie ?
  9. Jesli masz xdrive prosze sprawdz opony .Mialem ten sam problem olej w skrzynce VTG mi dwa razy wymieniali i jeszcze bog wie co wymyslali a na koncu gdzies wyczytalem o roznicach w oponach tzn zmierz obwod tylnej opony i przedniej u mnie roznica w obwodzie wynosila 3,5cm przy kolach 19 cali miedzy przodem a tylem i to bylo powodem zmiana laczkow pomogla.Co nie zmienia faktu ze olej w skrzynce VTG co 50tys pasuje wymienic bo koszt smieszny za litre w BMW dalem 120zl i wymiana 50zl czas 30 min.
  10. Mozna prosic o namiary na drukarnie tzn dzwonie i wiedza co i jak i sa pewni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.