Skocz do zawartości

pajdek

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d E91

Osiągnięcia pajdek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pozwolę sobie odkopać, poradziłeś sobie z problemem zbyt częstego wypalania filtra DPF? Mam E91 z silnikiem M47 i wypala mi się co około 100km, ciśnienia mam OK, zaczyna się wypalanie mimo niewielkich ciśnień zwrtonych(idle- ~10hPa, 4tys ~ 100hPa) i ilości sadzy - 12g.
  2. Dzień dobry. Interesuje mnie kompletny zestaw amortyzatorów tył(odboje itd.) do BMW 320d E91 (7 ostatnich zanków VIN: KY08531). Co jest w ofercie, co polecane(bilstein czy sachs) i jakie ceny? Pozdrawiam, Adam
  3. Hej, apkę kupiłem, komentarz i gwiazdki dodałem. Jest super, jak dodasz wspominane funkcje to chętnie przeleję jakiegoś dodatkowego donate'a, bo sam jestem z "branży" i szanuję za projekty po godzinach :) Mój dpf tak po przejechaniu 500km w mieście wywalił błąd, auto zamuliło strasznie, ale wczoraj przejechałem trasę do domu rodzinnego (200km autostradą), wymusiłem dwa razy wypalanie i wszystko wróciło na razie do normy. Oceni ktoś wartości ciśnień zwrotnych? Znalazłem na jakimś angielskim forum dla 3.0d przedziały i dla 4tyś było 250hPa. Dla 2.0d nie mogłem znaleźć. https://zapodaj.net/597026d3391a1.png.html Zastanawiałem się na całkowitym wywaleniem dpf'a, mam e91 rok 2005, podobno bez dpfa spełnia normy euro4 i ma nie być żadnych konsekwencji, ale ile w tym prawdy? Co do wartości rzeczywistych/oczekiwanych często powietrze rzeczywiste było o około 100 większe od oczekiwanego, na postoju wszustko w normie. Warto się zainteresować problemem? Może nie jest to problem, tylko rozjazd odczytów? Pozdrawiam, Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.