Skocz do zawartości

oskarzony

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wlkp

Osiągnięcia oskarzony

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. na tych fotach masz ukryte funkcje BC najpierw wchodzisz do 19; zacznie pokazywać na przemian on/off i kiedy będzie pokazywać off musisz nacisnąć przycisk od kasowania dziennego przebiegu i wtedy możesz cieszyć się wszystkimi testami TEST 1: 1.0 5 ostatnich znaków numeru nadwozia 1.1 liczba k - wewnętrzne oznaczenie BMW 1.2 wewnętrzny numer BMW oznaczający numer części 1.3 kolejne wartości to index płytki kodującej, index zmian i index szyny głównej 1.4 data produkcji tydzień i rok (TTRR) 1.5 wersja oprogramowania i zestaw wskaźników 1.6 niedostępny 1.7 wersja CAN oraz indeks przeprowadzonych zmian TEST 2: 2.0 test wskaźników :D TEST 3: 3.0 paliwo zużyte od ostatniej inspekcji 3.1 dni od ostatniej inspekcji TEST 4: 4.0 chwilowe zużycie paliwa l/100km (np. 00112 = 11.2) 4.1 chwilowe godzinowe zuzycie paliwa l/h TEST 5: 5.0 średnie spalanie z ostatnich 50km w l/100km 5.1 zasięg pojazdu na znajdującym się w baku paliwie TEST 6: 6.0 poziom paliwa dla lewego i prawego czujnika (np. 101201 oznacza 10,1 l dla lewego i 20,1 l dla prawego) 6.1 poziom paliwa - suma wartości z testu 6.0 6.2 poziom paliwa - wartość wyświetlana TEST 7: 7.0 temperatura silnika 7.1 temperatura zewnętrzna 7.2 prędkość obrotowa silnika w obr/min 7.3 prędkość samochodu w km/h TEST 8: wartości wejściowe komputera w formie HEX TEST 9: ładowanie alternatora TEST 10: niedostępny TEST 11: niedostępny TEST 12: niedostępny TEST 13: sygnał dzwiękowy - test TEST 14: niedostępny TEST 15: stan portów wejścia/wyjścia zestawu wskaźników, informacje w formacie bitowym o opcjach/przełącznikach samochodu TEST 16: niedostępny TEST 17: niedostępny TEST 18: niedostępny TEST 19: odblokowanie/zablokowanie komputera TEST 20: niedostępny TEST 21: reset wszystkich ustawień OBC
  2. Przynajmniej się przyznałeś a tego wielu forumowiczów (bez urazy) mimo wszystko nie potrafi :( A odnośnie tematu to wydaje mi się że w tych starszych e46 było złącze diagnostyczne przy silniku tak jak w e36. Jeśli masz takie złącze to możesz skasować oilservice przez zwarcie kilku pinów czy jakoś tak, nie jestem pewien więc niech wypowiedzą sie mądrzejsi forumowicze :lol: jeśli się myle prosze mnie skarcić i wyzwać :8) pozdro
  3. podejrzewam że autko jest po konkretnym programie i dlatego tak dymi, pewnie wymieniony układ wydechowy i stąd ten dzwięk pozdro
  4. oskarzony

    Wybór i porada HID xenon

    w BMW soczewki np. w e36, e46, e90 są montowane tylko w parze z ksenonami, nie ma soczewki, nie powinno byc ksenonów. A tak wogóle to taki zestaw ksenonów w zwykłej lampie (bez soczewki) np w e46 wygląda moim zdaniem przeokropnie, ALE TO TYLKO MOJE ZDANIE!!!
  5. Turbina kręci się cały czas, smarowanie ma zawsze takie same niezależnie od obrotów silnika (dla czepialskich: oczywiście przy wyłączonym silniku nie ma), turbina zaczyna od 2 tys obr kręcić sie z wystarczającą prędkością (kilkadziesiąt jak nie kilkaset tysięcy obr/min) żeby pompować powietrze do silnika z odpowiednim cisnieniem. Jazda do 2 tys obr szkodzi troszeczke w takim znaczeniu że turbina zaczyna zachodzić sadzą, wtedy kiedy chcemy troche poszaleć auto nie ma kopa. Kiedyś mieliśmy takiego tds'a od dziadka który właśnie w ten sposób jeździł (do 2 tys) auto na początku naszego użytkowania praktycznie nie miało kopa, rozpędzało się maksymalnie do 150km/h, wyciągneliśmy turbinke i okazało się że zawór upustowy był cały czas troszeczke otwarty(nie domykał się) jak przeczyściliśmy ją z sadzy to nie mogliśmy poznać samochodu :lol: Moge się mylić więc jeśli gdzieś nie mam racji to prosze mnie poprawić
  6. Może to być też coś w rodzaju rozdzielacza masy tzn. że jeden z tych kabelków jest przymocowany do karoseri i rozdziela się w tej kostce na pojedyńcze kabelki idące do urządzeń elektrycznych typu światłaaa :roll2: ale to takie gdybanie bez sensu :lol:
  7. Wiesz co, nawet już sam zwątpiłem :doh: , w e46 są takie kostki tylko że są przykręcane śróbką do karoseri i maja tą końcówke metalową do której podłączone są kable masy. A u ciebie na zdjęciu ta końcówka jest plastikowa a plastik nie przewodzi prądu... ale brązowe kable to napewno kable masowe więc ma to jakiś związek z masą :lol:
  8. Za pomocą tych kostek podłączane są kable masy :lol: poszukałbyś to znalazłbyś ich więcej :lol:
  9. Koledze chyba chodzi o silnik benzynowy :lol:
  10. Tylko że Ja nie mówiłem o tym silniku który aktualnie posiadam w swoim samochodzi tylko o poprzednim (M47, 136km) nie wiem czy zauważyłeś że pisałem w czasie przeszłym. :mad2:
  11. ja napisalem samochodach ale myslalem o silnikach ogilnie do niczego wiecej nie mam nic chodzi tu o silnik, dlaczego tyle awarii, kazdy ich ma w tym modelu dlaczego :mad2: hmmm a to dziwne, ja nie miałem z tym silnikiem żadnych problemów :lol: , czyli coś było z nim nie tak :?: , samochód miał przejechane 150 tys km, a tak wogóle to znam wielu użytkowników samochodów (choćby na tym forum) z tym silnikiem którzy nie mają z nimi problemów
  12. Słuchacie, każda marka ma swoje zalety i wady, Audi może i jest świetnie wykonane itp ale nigdy nie będzie dawać tyle radości z jazdy co BMW (chyba że specom z BMW coś odwali), więc każdy kto lubi sobie poszaleć będzie kupował BMW. Moim zdaniem Audi przyjeło najlepszą pozycje między BMW a Mercedesem będąc kompromisem miedzy komfortem a sportem. A odnośnie F1: nie ma co nawiązywać do problemów BMW w F1, bo to wogóle nie ma związku z waszymi autami! wogóle!, choćby dlatego że wasze auta zostały skonstruowane, wyprodukowane na długo przed powstaniem teamu BMW Souber, a w czasach kiedy silniki BMW w tym sporcie były uważane za NAJLEPSZE w stawce
  13. :search: tego jest pełno na forum, ale żeby nie było :lol: Na tej stronie: http://rapidshare.com/users/6BP82N pierwsze pięc plików ściągasz, rozpakowywujesz i nagrywasz na niskiej prędkości.
  14. Na zdjęciu środka widać obrotomierz wyskalowany do 7 tys. obr/min, a w dieslach o ile się nie myle jest do 6 tys? Jak by tego było mało to wstawki na zdjęciu środka są czarne a na pierwszym zdjęciu widać przez szybe srebrne :D
  15. 330d przed 2003 rokiem też były na CR, a tak na marginesie to tutaj możesz zobaczyć jakie są różnice między tymi dwoma silnikami http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M47
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.