Skocz do zawartości

eclipse10

Zarejestrowani
  • Postów

    255
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O eclipse10

  • Urodziny 05.11.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528iA "98
  • Lokalizacja
    Inowrocław
  • Zawód
    Technik Informatyk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia eclipse10

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Zakoduj to za pomocą NCS EXPERT
  2. Skąd jesteś ? Jak coś to dawaj na pw
  3. Witam poszukuje skrypt do INPA MSD80 przetłumaczony na język Polski, czy ktoś takowym dysponuje ?
  4. No nic trtzeba bedzie narazie nacieszyć sie tym a w przyszłości pomyślę nad czymś lepszym, orientujesz się czy DSP oryginalne gra faktycznie lepiej i czy można do niego dołożyć np aux ?
  5. Też własnie to radio gra plastikowo i wydaje mi się że jest mono... więc zakup nie trafiony myślałem że będzie choc trochę lepiej grało od oryginalnego radia
  6. Juz zrobilem we wtyczce antenowej cienki drucik był luźny polutowalem i jest okej odbiera
  7. A jak sprawdzić czy odbiera ten sygnał ? U mnie takowej wtyczki raczej nie ma jest coś innego wkręcane zdjęcia załączę tutaj
  8. eclipse10

    Wymiana radia na android

    Witam wynieniłrm u siebie w 528i 98r touring radio business CD na android i nie wiem od czego jest druga wtyczka taka jakby antenowa ktora wchodziła w oryginalne radio ? Jedna wtyczka jest standardowa gruby kabel antenowy a druga cienka( opis na starym radiu był ANT) Czy to jest jakis wzmacniacz ? Radio słabo odbiera mi między zabudowaniami, na oryginalnym nie było problemu.
  9. Nikt tu się nie wypowie ?
  10. Witam czy ten silnik [N52B25A] 218KM posiada w kolektorze ssącym jakiekolwiek klapki zawirowań tak jak było to naprzykład w m47n Dieslu ? Pozdrawiam
  11. Witaj, na szczęście została uszkodzona uszczelka pod głowicą, przepaliła się między tulejami 2 i 3 cylindra i zaczynała już puszczać miedzy 3 a 4 cylindrem. Teraz mam już splanowaną głowicę ale jest problem bo chce wymienić jeszcze uszczelniacze zaworowe i zalatwilem sobie taki ściagacz ale tym dziadostwem nic nie idzie zrobić, za mały ruch jest żeby wyciągnąć zamki, macie może jakiś sprawdzony ściągacz do zaworów żebym sie z tym nie pier... caly dzień ? Pozdrawiam :) https://photos.google.com/share/AF1QipPF5gOzCzfHoCDUtu89TWas17ysmDd63iGsI5vJQwfyl_Bdf-yN0UvP8twoJHgAtA?key=WnZ4ZGRfc37LuhsnCgHr4FJWAksEeTQrARN71Vxiocu https://photos.google.com/share/AF1QipM1GwF4kqUmBQLKI3tR_Am-MZMapYciSbt7rIXs_WzHvbQLQJ348nspHo4-NFfoOQ?key=bnE5dlB1emtMS1NUX0JYVkpVMkxHeWtPQnFQcEV3
  12. Dzięki, jutro jak zdążę to zdejme głowice i się okaże.
  13. Witam, ostatnio moja e39 straciła moc, momentalnie opadła z sił. Zaznaczę że jest zamontowana instalacja LPG. Na benzynie było tak samo, pomijając to przejde do sedna, okazuje się że nie ma wogule kompresji na 3 cylindrze. Pozostałe cylindry kompresja 14 bar. Sam sprawdzałem, ogólnie mechanicznie robię wszystko przy aucie. Wiadomo że glowicę bedę zdejmował tak czy tak , tylko pytanie czy jest to możliwe że od gazu wypalił się zawór lub gniazdo zaworowe i czy wogule to że jest gaz ma wpływ na szybsze zużycie zaworów ? Dodam że przed usterką silnik pracował jak zegarek, nie było spadku mocy nie dymił nie brał oleju. Pozdrawiam
  14. Tak zrobiona była i jbbf zgłaszał błąd tylnego zamka od szyby, ale okazało się że kiedyś ktoś musiał zmieniac instalacje i zamienił miejscami przewody tylna klapa/szyba i tutaj zamiana przewodów w prawidłowej kolejności dała rezultat :cool2: Dzięki za zainteresowanie i poradę, temat uważam za zamknięty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.