Skocz do zawartości

salynsky

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318d 08.2008

Osiągnięcia salynsky

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. @pawelgawel, dzięki - pomogło.
  2. Odświeżę nieco temat wrzucając lekką dygresję. Czy może ktoś orientuje się jakie są koszty wymiany maglownicy (EPS) wraz z jej zakodowaniem? Chodzi mi o "uśrednione" ceny za wykonanie usługi (bez części, oraz bez zbieżności). Pytam w kontekście chęci porównania -> jeden z warsztatów w W-wie policzył mi 1045,00zł. Wyrwało mnie z butów...
  3. @pawelgawel, mam problem. Po wymianie telefonu (Motorola Z3 Play) nie mogę połączyć się z autem (zarówno wersja Expert jak i Lite). Próbuje łączyć po czym przechodzi do ekranu ustawień połączenia. Na poprzednim telefonie LG K8 łączę się normalnie. To samo na LG K11 (tutaj próbowałem tylko wersję Lite). Jesteś w stanie podpowiedzieć gdzie może leżeć problem? Interfejs to: iCar PRO WiFi OBD2 ELM327 Vgate (taki jak na aukcji https://allegro.pl/oferta/interfejs-icar-pro-wifi-obd2-elm327-vgate-id49-7207079723) Pozdrawiam
  4. Panowie, specjaliści, posiadacze BMW... szukam i nie mogę znaleźć -> czy ktoś wie jakie powinny być prawidłowe wartości: - Back-pressure offset - Ciśn. wsteczne
  5. @pawelgawel, czy w Live data poprawnym jest, że parametr "Masa powietrza (oczekiwane)" zawsze (*wyjątek podaję poniżej) jest stała (12,699,761)? Wyjątkiem jest sytuacja gdy wypalany jest DPF wtedy wartości oczekiwane dynamicznie się zmieniają. W przypadku innych wartości: Doładowanie (oczekiwane), Ciśn. paliwa (oczekiwane) czy Dawka wtrysku (oczekiwane) wartości zmieniają się prawidłowo.
  6. U mnie adaptacja czujnika przebiegła bez problemu. Wycieraczki śmigają jak trzeba (czasem mam wrażenie, że są nawet "za bardzo" czułe).
  7. Ja dziś dostałem taką oto odpowiedź na złożone zapytanie o akcje techniczne: Czy ktoś miał problemy z tym połączeniem/sterownikiem lub jest "po" takiej akcji. Pytam, bo u mnie wydaje się wszystko działa prawidłowo, a nie chcę aby coś mi "zepsuli" :)
  8. Nasłonecznienia mówisz... hmm. A wie ktoś może do czego on służy, co daje, na jakiej zasadzie działa?
  9. W takim razie trzymamy kciuki i czekamy na dalszy rozwój. Pozdrawiam!
  10. @pawelgawel, odświeżę temat bo nie ukrywam, że dla mnie (i zapewne wielu innych użytkowników) niezwykle istotna sprawa to adaptacja czujnika deszczu i zmierzchu. Czy jakieś postępy?
  11. Drogie Panie i Panowie, czy może ktoś wie co to za czujnik na podszybiu (poniżej kratki nawiewu)
  12. To i ja podepnę się pod temat, być może ktoś ma/miał podobnie i rozwiązał problem. Otóż jestem posiadaczem e91 LCI (2008) który posiada wycieraczki automatyczne, pomimo, że manetka jest zwykła (jak poniżej): Po rozkodowaniu VIN mam kod: S521A REGENSENSOR -> Czujnik deszczu. Pomimo, że podczas deszczu wycieraczki załączają się automatycznie (po uprzednim wciśnięciu przycisku), to sama częstotliwość z jaką działają jest bardzo nieprzewidywalna - zazwyczaj załączają się za późno i trzeba wspomagać się ręcznie. Ustawianie czułości (pokrętło) nic nie zmienia. W aplikacji (od @pawelgawel) B-Tool przy opcji RLS (czujnik deszczu i zmierzchu) informuje: "Brak odpowiedzi z ECU". Kolejna rzecz to światła dzienne -> zostały zakodowane i działają (w ustawieniu "Auto" przy słonecznej pogodzie świecą światła drogowe - na 30% -, natomiast gdy jest pochmurno/zmierzch, przełączają się na światła mijania), ale również wydaje mi się, że nie do końca poprawnie, wg mnie przełączanie następuje zbyt wcześnie -> czasem nie jest pochmurno, a mimo to włączają się światła mijania. Może jakiś mądry umysł podpowie czy/w jaki sposób można ustawić czułość tych czujników.
  13. Sprawdzić bardzo łatwo i nic nie kosztuje. Zapalasz, otwierasz maskę i słuchasz/szukasz czy nie ma lewego wyjścia. U mnie też problem występował na początku sporadycznie (do czasu aż całkowicie wydmuchało czujnik masy powietrza). Być może usterka jest gdzie indziej ale wtedy wykluczysz sobie tę część. Ja miałem tylko jeden spośród błędów które podałeś.
  14. Kolego, ja bym sprawdził czy nie masz może przypadkiem lewego dopływu/wycieku powietrza w rurze idącej od intercoolera (poniżej zdjęcie) Ja miałem u siebie podobny problem, tzn. błąd 3FF0 oraz brak mocy. Okazało się, że w okolicy czujnika pomiaru masy powietrza (w rurze intercoolera) mam dziurę (fabryczny spaw puścił).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.