Skocz do zawartości

PiotrGS

Zarejestrowani
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 550D
  • Lokalizacja
    100Lica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiotrGS

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. oj nie pamiętam ...ale coś ok 300pln
  2. Ja się uporałem z wibracjami (występowały przy równiej jeździe 110-130km/h) co było przyczyną ...(?) Pisałem iż jest dobrze po wymianie łapy na wale ... (może i było lepiej - bo lapa była wyrobiona) za chwilę problem powrócił, wyważanie wału (na maszynie po demontażu) - było bz zmian (info od fachowca - "wał się sam nie "rozważy""... kolejny problem to za chwilę wyjący tylny most ... regeneracja - wymiana łożysk (jest lepiej ale nie wiem czy autosugestia czy jest lepiej) ... I wreszcie wyważenie wału na aucie - Fachowiec mówi iż malutkie niedoważenie 3g ... ale zrobimy na "zero" ... - ALLELUJA .....!!! Teraz jest ok ... wszytko idealnie... rok szukania przyczyny (most wył bo łożyska się wysypały, może się wysypały bo by luz na łapie wału... - nie wiem) ale przyczyną było nie wyważenie wału - nie wiem czy jak na maszynie ktoś go sprawdzał to zignorował te 3g czy było ok. Teraz jest ok. Wyważenie walu na aucie zrobiłem w podwarszawskich Ząbkach - usługa relatywnie nie droga. Nawet miałem do nich pojechać na samym początku drogi "poszukiwań" ale ... objechałem pół świata zostawiajac wór pieniędzy ....
  3. PiotrGS

    N57 wał korbowy

    Qrcze - nie pocieszasz... 1) nie wiem jaki zakres prac jest dotyczących bloku .. - ale chyba "rozwiewają" pod większe tłoki (zaraz dzwonię do mechanika) 2) żle napisałem z tym biciem (dopytam) 4) Padła ta która ma "elektronikę" a ta druga mała też ponoć w słabej kondycji była - duża ponoć była zdrowa Czy mają doświadczenie? ... jakieś tam mają ale widzę iż może nie za wielkie ... Ehh....
  4. PiotrGS

    N57 wał korbowy

    Decyzja mechanika była jednak taka iż blok jest to obróbki (w sensie takim iż cylindry miały owal) Czy to jest osiowanie? Wał miał 0,5 "bicia" (ponoć dramatu nie ma) Nie wiem jaką obróbkę zlecił mechanik? 3xturbo (regeneracja) ok 11k - rozważam zakup 3 nowych ale nie była dostępna (aktualnie) była jedna z nich... więc decyzja była na regenerację a nie na 2 nowe + 1 regenerowana tłoki - ponoć potrzebne nadwymiarowe a te ponoć raczej rekomendowane w oryginale a nie zamieninnik wiec ok 10k
  5. PiotrGS

    N57 wał korbowy

    Myślę, że za tydzień będę mógł coś powiedzieć o tych kosztach Na razie coś tak +/- wiem i w moim przypadku choć wał był ok (ale i tak poszedł do szlifu) to osobiście jeśli wyjdzie 35k to piętami w dolną cześć pleców ze szczęścia się uderzę Nie do pominięcia jest fakt iż dzięki uprzejmości i pewnej podpowiedzi kkx5 wydam o 5kpln mniej
  6. Podpowiem iż wcześniej był wyważany "na maszynie" po demontażu - nie wiem czy te 3g nie wyszły czy zostały zignorowane.
  7. Wyważanie wału na aucie (bez demontażu) pod Warszawą w Ząbkach. Niewyważenie 3g - i po szukaniu, cudaczeniu, ... Jak ręką odjął....
  8. Miałem to samo w F11 - od ok 90-100km/h były wibracje.. Padło na wał... była wymieniana flansza i ... było lepiej ale... Dalej był wyważany wał (po demontażu) na maszynie ... - nic nie wykazało lub coś wykazało ale b. mało i zostało zignowowane. Pojechałem na wyważenie wału na aucie (Ząbki pod W-wą) ... i nie pamiętam dokładnie ale chyba niedoważenie wynosiło 3g - nawet ci fachowcy powątpiewali w sens wyważania ale ... zrobiono to "na zero" no i .... to było to Nie mam pojęcia jak to wygląda w G Usługa wyważenia na aucie była relatywnie nie droga by nie rzec dość tania (vs to ile pieniędzy wydałem wcześniej co nie przyniosło sukcesu)
  9. Dobry człowieku niech Ci Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi. Teraz to już wisienka na torcie który w "5min" mi podałeś na tacy.
  10. Bardzo Ci dziękuję. Skoro tak robisz jak piszesz i to działa to podpowiem jutro swojemu mechanikowi. Raczej mi zależy na tym by to działało i problem nie powrócił. Tę jedną którą znalazłem do 550D (może słabo szukałem) to kosztowała 6,5k Nie neguję ceny za która ktoś ją chce sprzedać ale te o których piszesz - to jest ich 40 szt i ceny oscylują w ok 1k-15k. Dojdzie oczywiście koszt obróbki i innych prac ale nie startuję z poziomu 6k tylko +/- 1k.
  11. Dziękuję. tak - teraz jest ich więcej dostępnych i w rozsądniejszych cenach.
  12. Bardzo Tobie dziękuję za podpowiedzi. Czy nr katalogowy to ten "wypalony"? qrcze ale tego dolnego nie da się odczytać O ile to jest nr katalogowym a nie te po prawej stronie (one też nie są całe:(
  13. Podobnie mówił mój mechanik. On nawet nie chce zakładać regenerowanej przez "obcy" warsztat. Chce ją regenerować w miejscu któremu ufa i ma ich sprawdzonych.
  14. Witajcie Proszę o podpowiedź (wszelkie sugestie będą mile widziane). Tak sobie jeździłem autem i prócz "bąków" z niebieskiego dymu na zimnym silniku nic nie zapowiadało iż.... (oczywiście głowica to tylko część problemów ale reszta raczej do ogarnięcia) Panowie proszę o podpowiedź może ktoś coś wie gdzie skierować się w poszukiwaniu głowicy do mojego motoru? Głowica ma nr katalogowy 11128573401 - wygląda na to iż towar mocno deficytowy i na popularnym portalu ogłoszeniowym widzę tylko 1szt. . Moja raczej się do naprawy nie nadaje. Przynajmniej w opinii mojego mechanika. Wspaniale by było gdyby była używana, cała i raczej przed wszelakimi naprawami
  15. Jeśli rozmawiamy ciągle o tym co jest temacie tego wątku to podtrzymuję swoją opinię ...szkoda czasu i szukania miodu tam gdzie go nie ma ... VTG do naprawy. Jakoś nie wyobrażam sobie by felgi/koła biły tylko na przyspieszaniu.... A VTG daje wrażenie iż jest zrywana przyczepność na sek i tak se poszarpuje/zrywa.... puścisz gaz i jedziesz ze stałą prędkością i jest już spoko... (?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.