Skocz do zawartości

parypa1990

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 e53 2003

Osiągnięcia parypa1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. http://www.ge39.com/files/SD92-114.pdf Tutaj jest przydatne info na temat wymiany oleju. Ważna jest temperatura oleju o czym nie wspomniano w tym temacie.
  2. a1410 a dlaczego przez otwór w dnie miski? Studiuje drugi dzień wymianę oleju w skrzyni bo mam zamiar się za to zabrać. Znalazłem wiele informacji ale Twoja wypowiedź mnie zaciekawiła bo fizycznie wlać olej otworem spostowym jest niemożliwe. Chyba że się mylę więc byłbym wdzięczny za wyjaśnienie
  3. Wczoraj po odpaleniu samochodu na postoju zwrócił moja uwagę dziwny dzwiek w okolicach lewego tylnego koła od spodu auta tam gdzie znajduje się filtr paliwa. Takie ciągłe stałe jęczęnie/gwizd nie za głośne ale chociażby do normalnej pracy pompki paliwa to nie podobne. Może to ten filtr paliwa z regulatorem ciśnienia który wymienialem to jakiś badziew bo dźwięk dochodzi jakby od niego.
  4. W piątek jadę znowu na komputer to podam szczegóły błędu. Wiem tylko co mi typ mówił czyli brak spalania na pierwszym cylindrze.
  5. Chociaż filtry paliwa są dwa, ja wymienialem jeden ten od spodu z tyłu.
  6. Świece mam nowe, wymieniłem na irydy przed założenie instalacji lpg. Cewki są ok bo podmienialem zresztą po wymuszeniu błędu sprawdzałem czy cewka ma iskre i daje jak szalona więc to wtrysk paliwa odcina. Lewe powietrze też nie wchodzi w grę bo sprawdzałem cały układ jak wymienialem dise. Filtr paliwa, powietrza, oleju wymienione odrazu jak kupiłem auto czyli jakieś 5 miechów temu.
  7. Sorry zapomniałem napisać. Tak tak samo jest na pb i lpg
  8. Witam. Od dłuższego czasu próbuje rozwiązać problem w mojej X5 e53 M54b30 benzyna +gaz. Przy prędkości najczęściej tak koło 140km/h wyrzuca mi check engine i silnik zaczyna chodzić jak czołg, brak mocy, straszne drgania. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu check gaśnie i silnik normalnie pracuje. Byłem na kompie to mi typ powiedział że błąd jest na pierwszym cylindrze. Świece, cewki ok. Z ciekawości zajrzałem do disy okazało się że jest do wyrzucenia to kupiłem nową ale to nie w niej tkwił problem. Dzieje się tak zawsze przy prędkości w granicach 130/140 km/h poniżej jak jeżdżę wszystko jest cacy. Co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.