Skocz do zawartości

Janusz2000

Zarejestrowani
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    obecnie: e46 330Ci cabrio 2005r
    f20 116i 2012r
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Janusz2000

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. @kamazzi a co robili u Ciebie z tym znikającym płynem chłodniczym? Ja właśnie robie drugie podejście w tym temacie? za pierwszym razem wymieniali pompe wody na gwarancji. W nowym roku oddaje znowu, bo wpie..la płyn znowu i to szybko, licze że mimo że samochodód jest po gwarancji to naprawa będzie na gwarancji poprzedniej naprawy. Przy ostatniej dolewce płynu na stacji zajrzałem na bagnet oleju jeszcze z ciekawości czy coś ubyło (cześniej nic nie ubywało jak patrzyłem sporadycznie) a teraz sucho... jak pieprz, a samochód żandych komunikotów nie podaje, także licze że dramatu nie ma. Co do innych usterek to poza tą wodą to u mnie jest napradę w porządku, komunikat o ciśnieniu wywaliło raz, raz też wywaliło coś o obniżeniu mocy silnika, ale po zresetowaniu zapłonu wszystko wróciło do normy i nigdy nie wróciło, także z grubsza ja jestem zadowolny i nie psiocze na to F-kę.
  2. Chcialem wyjasnic dlaczego sprzedaje po pół roku, chyba bez przesady ze wyciągam rodzinne historie.. babci w to nie wmieszałem ;) Dzieki za zwrócenie uwagi na literówke, przekopiowalem ten opis od gosci ktorzy mi to robili i napisali wtedy w mailu co zrobili i nie zauwazyłem tego :)
  3. To ja sprzedaje teraz samochód, jakby ktoś miał więcej pytań to co wiem odpowiem :) Jak ktoś naapisał wcześniej to potwierdzam - jak kupowałem było zaniedbane mechanicznie i ogólnie. Wydaje mi się że doprowadziłem je do ładu - kosztowało mnie to i trochę czasu i sporo pieniedzy - także fakt że chce te same pieniądze wydaje mi sie uczciwy. Samochód miał dzwona przed 2008r - do tej pory żadna mina nie wybuchła, cała elektryka, elektronika itd działa - mimo że mógł być lepiej ładniej spasowany i polakierowany po naprawie wydaje mi sie że jest ok. Najeździłem się po Polsce swojego czasu i za tym cabrio i za poprzednim E36 - i w większości były gorsze chrupki i paździerze mimo że sprzedający do końca przekonywali mnie przez tel że bezwypadkowe :mad2: Wiem, że każdy tak gada - ale gdybym nie musiał to po tych inwestycjach bym go już nie sprzedawał Sankey - jesteś z Ursynowa - ja dokładnie mieszkam w Pyrach - mam dwójke małych dzieciaków - dostały się do przedszkola na Ursynowie - idą od 1 Września - a najkrótrza droga ode mnie na Ursynów biegnie przez pola - tzw Pułaskowicką Bis - kto z okolic ten wie o co chodzi. Na około na Ursynów w godzinach odwózki i odbioru dzieci mam 20-40minut jazdy, przez pole mam 5 minut jazdy. Musze zwyczajnie kupić znowu Suva i to takiego terenowego. Powód może od czapy ale prawdziwy :D
  4. Janusz2000

    Wypadanie zaplonu e46

    U mnie telepie na zimno po tem przestaje. Błędy wywala takie (co 2 dni po skasowaniu wyskakują znowu, albo przy odpalenia albu przy wkręceniu na obroty pod obciążeniem): P0160 O2 Sensor Circuit No Activity Detected P0171 System Too Lean P0174 System Too Lean Sondy mam wymienione, w sobotę wymienie świece na NGK (bo nie wiem kiedy były wymieniane - więc na pewno nie zaszkodzi) a dalej będe szukał w cewnkach..
  5. Dobry wybór - przez 3 lata upalałem taki silnik w rajdach terenowych - miałem taki sam - do manuala (ja akurat połączyłem go z 5biegówką z 3litrówki bo 6-tka mi się nie mieściła) i na lince i jeszcze bez immobilizera - jedna wiązka do komputera i nic więcej. NIe pomogę Ci w podłączeniu elektroniki - bo robił mi to ktoś, ale polecam też przerobienie miski olejowej - żeby olej nie odpływał na dużych przechyłach. Poza tym jak zadbasz o dobre chłodzenie to silnik jest nie do zarąbania.
  6. Mam chyba podobny problem w e46 330Ci z 2005r. Niestety nie wiem co koledze wyżej dokładnie wyskoczyło bo obrazek już nie działa. U mnie wyskakuje: P0160 O2 Sensor Circuit No Activity Detected P0171 System Too Lean P0174 System Too Lean Jak je skasuje (jestem mało zaawansowany w diagnostyce – używam tylko modułu OBD Wifi i programu OBD Car Doctor na telefonie, nie wiem co to jest np. co tej Disa o której ktoś wyżej wspominał.. :oops: ) Jeden dwa dni jest dobrze i potem albo przy odpaleniu po nocy, albo przy 'przypałowaniu' engine check wyskakuje znowu i te same błędy. Sondy lamda mam wymienione. Też z z tym było trochę zabaway bo pierwsze sondy – zamienniki Boscha który mi zamówił jeden warsztat (niby specjalizujący się w bmw) nie zadziałały i jak mi tłumaczyli musieli zamówić inne bo mam wersje z USA i podobno mam inny katalizator. Tak czy inaczej jak mi wsadzili te drugie sondy to przez kilka dni było dobrze, a potem znowu to samo jak o opisywałem powyżej. Stwierdziłem że sam powalczę z tematem. Sadzicie że to też przepływka? – bo ja się zastnawiam jeszcze czy przypadkiem coś z zapłonem – świece albo któraś cewka, bo nie wiem czy to nie jest powiązane ale przy odpaleniu na zimno silnik przez kilka sekund nierówno pracuje jakby nie chodził na wszystkich garach, ale tak przez kilka sekund i się uspokaja.
  7. Ja na razie podłączyłem dwa moduły szeregowo. Czyli seria wzmocniona jednym boxem i to potem jeszcze raz wzmocnione drugim boxem. Efekt to około 190KM-200KM i 116i jadę obok nowego Golfa GTi :) Wow! nie wiedziałem nawet że tak można :)
  8. znalazłem też coś takiego: http://www.speed-buster.de/en/chiptuning-box-bmw-116i-f20/f21-100-kw-136-ps/a-10109510/ podają ciut większe wartości niż podany wcześniej z autofaszination.de - tle ze dla mnie to troche no-name firma... :| @kamazzi - widziałem też spory watek w tym temacie na f20.1addicts forum na którym sporo też pisałeś - widzę że ludzie wszędzie na świecie podobnie kombinują :D
  9. ktoś wie gdzie można oddać kompresor do regneracji->nałożenia teflonu na wirnik - mam eatona M90 - i ma zużyty teflon. Ogólnie mam go luzem bo w końcu go nie włożyłem :) ale dopuki go nie zregeneruje to teraz ani nie mogę go sprzedać ani wykorzystać...
  10. Chiptronic czyli VTG? podają gdzieś przyrosty mocy, albo już jakieś wykresy z hamowni z tym boxem? bo na stronie nic nie ma - czy trzeba dzwonić i się pytać?
  11. Janusz2000

    Dołożenie ksenonu

    A napisałbyś coś więcej? dwie rzeczy które planuje to to podnieść moc i zmienić te światła bo bez ksenonów i ledów ten przód jest smutny jak gęba komornika :wink: kolega w e82 kiedyś dołożył sobie ksenony na zasadzie p&p i to tak, że kupił sobie lampy na alledrogo i oddał do ASO na założenie. Zastanawiam się czy w F20 też tak można?
  12. Ktoś słyszał coś nowego w temacie chiptuningu silnika 1.6 Tubro w F20? czy dalej są dostępne tylko boxy? co prawda 116-stką jeździ moja żona i planowałem zaczekać do końca gwarancji, ale że lubię się nią przejechać od czasu do czasu to nie wiem czy wytrzymam do tego czasu. Tylko żeby pojawiła się ciekawsza alternatywa do boxa AC Shnizter za 2000 funtów.. :roll:
  13. Jak szukałem informacji w necie na temat tego silnika to na kilku forach ludzie mylą N52 i N54 :) oto Vin, samochodu który pierwotnie znalazłem, ale sprawdziłem go w Auto Checku - i pokazał że samochód został wyeksportowany na Litwe w 2010r ( a fizycznie stoi w nowym Jorku) - jak poprosiłem sprzedającego o odniesienie się do tej kwestii przestał się odzywać... może wyjechał na długi weekend :lol: WBXPC934X7WJ01145
  14. Witam, mam możliwość prywatnego importu X3 z USA. Najbardziej napaliłem się na silnik N52 - czyli ten co u nas ma 272KM a w USA bodajże 260KM. Proszę o opinie na temat tego silnika - jego potencjalną usterkowość, możliwość instalacji LPG (nie jestem jej zwolennikiem, ale może w przyszłości trzeba będzie ją rozważyć jak tak dalej bedą rosły ceny paliw). Na koniec - jakie przeróbki mnie czekają aby przystosować go do ruchu w UE?
  15. Panowie jakie opony polecacie (albo jakiś nie polecie na niski profil) zastosowanie czystko drogowe - nie sportowe - chodzi o komfort nie osiągi - Pytam bo kiedyś popełniłem błąd i do cabrio z usztywnionym zawieszeniem m-technik założyłem Michelin Pilot Sporty (te pierwsze z bieżnikiem w jodłe) w porównaniu do identycznych rozmiarowo bridgestonów jakie były wcześniej te były twarde jakbym jeździł na run-flatach. W zakręcie na suchym trzymały geniealnie, bardzo 'responsywne' ale na naszych drogach mnie wytelepało. Nie chce powtórzyć tego błedu - 20" sa na dużej limuzynie i są dla ładnego efektu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.