Skocz do zawartości

proarnes

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 M340i LCI2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia proarnes

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

31

Reputacja

  1. Niedługo będzie Black Friday i Camera Traffic Information będzie można kupić jeszcze taniej
  2. Jeśli system jest dobrze zrobiony to nic nie wariuje. Problemy są tylko jeśli coś przysłania źródła światła, albo są za słabe. Jak kilka lat temu zacząłem używać matrixow w konkurencyjnej marce to dopiero zobaczyłem jak dużo jest zwierząt na poboczach. Od tej pory znacznie wolniej jeżdżę w nocy. Uważam, że światła adaptacyjne to jedna z ważniejszych rzeczy w samochodzie bo to czyste bezpieczeństwo. Trochę ubolewam, że adaptacja w G20 jest przeciętnej jakości. Brakuje im trochę mocy.
  3. W moim przypadku jest to raczej rozsądne wydawanie pieniędzy. Jeśli nie czuję w codziennej jeździe różnicy i wystarcza mi to co daje 95 to jaki jest sens przepłacać? I nie powiedziałbym, że m340i ma deficyt mocy nawet na 95, ale wiadomo, to są subiektywne odczucia Jeśli miałbym jechać na tor to napewno zalałbym 98 albo 100. Przez ostatni rok przejechałem prawie 27 tys. km więc za to wolę wymienić częściej olej lub wydać te pieniądze w inny sposób.
  4. Jeśli to stock w USA to moim zdaniem jest to daleko od naszego stocka, nawet z otwartą cały czas klapką. U nas otwarcie klapy znacznie poprawia dzwięk wydechu i daje trochę charakteru temu samochodowi. Bardzo szkoda, że nie można tą klapą sterować z poziomu menu.
  5. Zestrojenie zwiększa moc w takiej samej wersji silnika. TU2 ma 400 koni ale tez jest to wersja performance. Zwykła jest chyba np. w nowym X5 i ma mniej. Jasne, że to wszystko jest podszyte marketingiem. Poprostu BMW tak sobie nazwało te wzmocnione silniki z danego typu, tak jak Volvo ma Polestara.
  6. W M Performance nie chodzi o literkę M, tylko o inne zestrojenie silnika. Zauważ, że silnik 40i (b58) ma z zwykłej wersji 340 koni, natomiast w wersji M performance ma więcej, w M340i to jest 374 KM.
  7. Być może ale przejechałem prawie 4 tys. km i na żadnej stacji nie widziałem takiego.
  8. O widzisz, o tym nie wiedziałem, dzięki. Czyli oktany nie równają się oktanom Ale z tego też wynika, że ich najlepsze paliwo 91 jest bardziej odpowiednikiem naszej 95 niż 98. A lepszego tam nigdzie nie widziałem.
  9. Ja bym się tym tak nie ekscytował. Niedawno byłem w Kanadzie i tam na stacjach mają paliwo max. 91 oktanow i jakoś te 40i czy Mki jeżdżą, a nawet ich trochę widziałem. Pozatym tak jak już pisałem, ja mam na klapce RON95, kolega który odpierał dwa miesiące po mnie dokładnie takie sam samochód ma RON98 więc ja uważam, że to sztuka dla sztuki.
  10. Czytając wypowiedzi o wyciszeniu, ciekawe jest jak odmienne odczucia ludzie mają. Albo egzemplarze są tak różne. Miałem wcześniej przez kilka lat A4 B9 i wyciszenie w obecnej m340i jest bardzo porównywalne i chyba najlepsze w tej klasie. I to mimo tego, że A4 miało wszystkie szyby klejone a G21 ma tylko przednie. Nawet bym powiedział że BMW ma minimalnie lepiej wygłuszone nadkola ale to może być różnica opon. Wyciszenie było dla mnie bardzo ważne jak szukałem samochodu i Audi postawiło tutaj poprzeczkę wysoko.
  11. VoLTE prawdopodobnie nie rozwiązuje całego problemu bo nie wszędzie jest zasięg LTE. U mnie w garażu jest i jak się wczoraj bawiłem to po włączeniu tej opcji numery przychodzące mają przedrostek +48, co powoduje, że są wyświetlane ich nazwy. Ale to ogólnie wygląda na jakiś bug systemu
  12. Zapomniałeś o opcji nr. 5 - zostawiam samochód i łapie stopa A na poważnie to pytanie nie jest głupie. Ostatnio wznawiałem ubezpieczenie i się nad tym zastanawiałem. Wszystko zależy jakie masz warunki Assistance i czy awaria jest do naprawienia na miejscu czy nie. BMW odholuje Ci chyba samochód do najbliższego serwisu i pytanie czy dają zastępczy? Niektóre Assistance (np. Hestii) też holują tylko do najbliższego serwisu. Dlatego ja zdecydowałem się na dobre Assistance, z dużymi limitami holowania, samochodem zastępczym i zakwaterowaniem na czas naprawy, żeby zależnie od sytuacji zadecydować jaka opcja będzie najlepsza.
  13. Może się komuś przyda. Po włączeniu VoLTE wyświetlanie nazw zaczęło działać dobrze w każdej sytuacji, przynajmniej u mnie w garażu Musze teraz dłużej potestować.
  14. To by tłumaczyło różnicę między numerami ale mi dla jednego, zapisanego poprawnie (z +48) numeru zachowuje się różnie. I problem być może zaczyna się w Androidzie bo zauważyłem, że jak wybieram ten numer z listy ostatnich połaczeń to wybiera go bez +48, a jak wybieram go wchodząc najpierw w kontakt o daje +48 na początku. Android zawsze konwertuje to na nazwę a iDrive widocznie nie. Ale bardziej przeszkadza mi fakt, że przychodzące numery są bez +48 i nie widzę przez to nazwy kontaktu w iDrivie
  15. Pobawiłem się jeszcze tym przed chwilą w samochodzie i wygląda na to problem polega właśnie na przedrostku +48. Z tym że np. numer żony mam zapisany z tym przedroskiem ale dzisiaj testowo dzwoniłem z jej telefonu do siebie i połączenie przychodzące jest z numeru bez przedrostka więc nazwa się nie pokazuje. Ale nie jest tak zawsze bo czasami jej nazwa mi się pokazuje. Macie jakieś pomysły od czego to zależy? Jeśli ja wybieram do kogoś numer jest chyba analogiczny problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.