Skocz do zawartości

MisiekUKP

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 320i 150KM

Osiągnięcia MisiekUKP

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Proszę o pomoc w wyborze sprężyn na tył, na realoem brak nr części. W hurtowni mówią że albo wysokość 331 albo 342mm. Końcówka VIN : VC15735 BMW E90 320i 150KM
  2. Dzięki wielkie. A czy sprawny amortyzator zawsze odbija? Czy może zostawać w pozycji wsuniętej?
  3. Faktycznie to nie poduszka tylko blacha trzymająca poduszkę przerdzewiała i odpadła a amortyzator wszedł do środka. Zestaw naprawczy pomógł, polecam. jednocześnie okazało się że amory tez przydąłoby się wymienić bo nie odbijają. https://zapodaj.net/6866edf660eca.jpg.html
  4. Cześć, Pomożecie mi dobrać amortyzatory tył? Mój VIN: wbava71060VC15735 w sklepie mi powiedzieli że jest kilka rodzajów nawet jak sprawdzali po VIN
  5. Witam, nie znalazłem na forum instrukcji jak wymienić poduszki amortyzatorów tył. Czy mógłby ktoś poradzić jak to zrobić? W czasie jazdy na dołku usłyszałem huk i podczas dalszej jazdy(tylko 200m) był dźwięk uderzającego metalu. patrząc na amortyzator wiszą na nim różne elementy, podejrzewam że to właśnie rozwalona poduszka. Na BMW OEM są to takie części: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VA71-EUR-11-2005-E90-BMW-320i&diagId=33_1927 Ale nie moge ich nigdzie znaleść np na allegro. Proszę o pomoc jak nazywają się te części gdzie je kupić poza ASO?
  6. Mechanik jeden z lepszych w lublinie (wszędzie polecany do BMW) Czy nie będzie problemem zejście z 10W40 na 5W30?
  7. Model: E90 2005r Silnik: 320i N46 150KM Przebieg: 204 000 km Styl jazdy: normalny Użytkowanie: miasto/trasy Zużycie bieżące na l/1000km: 200 ml Instalacja LPG: tak Dotychczas: Castrol Magnatec 5W30 teraz mechanik wlał Shell 10W40 Witam, mam problem z doborem oleju. Dotychczas zalany był Castrol 5W30, jednak pojawił się problem z rozrządem który przeskoczył, mechanik zauważył że olej jest z opiłkami a ściany silnika całe w nagarze, konieczna była wymiana rozrządu, panewek, sprawdzenie wału itp. Po wykonaniu remontu mechanik zalał Shella HX7 10W40 bo taki poleca. Zalecił wymianę oleju po 1000km, powiedział że jak chce to mogę wrócić do castrola 5W30. Czy ma rację? Co polecacie w mojej sytuacji, jaki zalać? Wydaje mi się że mechanik zmienił na 10w40 bo po czyszczeniu z niagaru, mógłby zacząć brać 5W30. Po wlaniu Shella dosyć szybko musiałem dolać 1litr, ale teraz jeżdze i nie widze ubytku.
  8. Przebieg 200tys udokumentowany, o tym czy był wymieniany rozrząd nie mam pojęcia. Czujniki zamieniałem między sobą ale nic nie pomogło. Wczoraj zrobiłem płukankę i na początku silnik pracował ładnie lecz po kilku minutach zaczął szarpać i mocno stracił moc że ledwo co wróciłem 1km. Czy wypłukany nagar mógł coś nabałaganić w silniku? czy to kwestia tego że wymieniałem między sobą i czyściłem czujniki?
  9. Ok dzięki za porady, w poniedziałek zrobię płukankę i wymienię olej. Czujniki podmieniałem między sobą i jest to samo. Zamienię jeszcze z czujnikami od kolegi bmki i zobaczymy wtedy. Ogólnie to samego rozrządu nie słychać ale czasami przy odpaleniu jest taki dziwny dzwięk przez 2-3 sekundy jakby coś było rozregulowane i sie ustawia. Czy dobrze myśle że to przez ten błąd i czujnik może źle ustawiać sie valvetronic? Sprawdzałem śrubokrętem przez wlew oleju jak jest napięty łańcuch. I mogłem nim swobodnie poruszać więc chyba nie jest zbyt napięty..
  10. castrol 5w30 był zalany, zrobiłem około 8 tys km Co byś polecił teraz zrobić? Dodam że czasami przy odpalaniu słychać dziwny dzwięk ale wydaje mi sie że to przez zapchany czujnik który źle steruje zmienną fazą rozrządu.
  11. Koledzy, jakiś czas temu pisałem o błędzie P0366 (czujnik położenia wałka rozrządu). Pojechałem do serwisu. okazało się że na sitku na czujnikach zebrały się poprochy/opiłki przez co czujki zbzikował. Serwis polecił zacząć od przepłukani silnika olejem. Przy wymianie oleju okazało się że filtr jest mega zasyfiały. To nie są opiłki, tylko takie jakby czarne błoto. https://photos.app.goo.gl/koLgqZWL41nggOUK2 https://photos.app.goo.gl/TnVkCQ95OCG0vcmE2 Na czujniku wygląda to tak: https://photos.app.goo.gl/Lq0WhbTAEQqyo3dH2 Po wymianie oleju i filtra, błąd znów wyskoczył. skąd ten brud? Czy robić płukankę chemią?
  12. Witam, Pomożecie mi zdiagnozować problem? E90 320i 150KM Wyświetlił mi się błąd czujnika wałka rozrządu. Auto straciło moc. Zgodnie z podpowiedzą zamieniłem dwa czujniki między sobą, ale błąd jest dalej P0366. Zajrzałem przez korek wlewu i lańcuch jest dosyć luźny. Czy mogę jeszcze jakoś sprawdzić czy to np tylko napinacz? czy wchodzi w grę tylko wymiana rozrządu?
  13. MisiekUKP

    Lubelskie

    Witam, Gdzie w Lublinie wymienię rozrząd? BMW e90 320i 2005 150KM Przeszukałem forum ale nic nie znalazłem.
  14. Dzięki za podpowiedz. Zamieniłem czujniki tylko zapomniałęm załozyć uszczelek. Przejechałęm się wszystko gra, nie pokazuje błędu, jest moc. Zorientowałem sie że zapomniałęm o uszczelkach, założyłem je, przejechałem się kawałek i błąd znów wyskoczył ten sam P0366. Wnioskuje więc że to chyba nie wina czujników. Czy wchodzi w gre tylko wymiana rozrządu?
  15. Witam, Pacjent: e90 320i +LPG 2005r 150KM Błędy: P0366 P0430 Mam pytanie co to za błędy? Błąd P0366 Pojawia się cały czasz, błąd P0430 po usunięciu narazie się nie pojawia. Samochód stracił moc,przy odpalaniu coraz bardziej słychać przez 2s klekot-grzechot dziwny dzwięk. Co może być przyczyną? może macie kogoś ogarniętego w Lublinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.