Skocz do zawartości

Syku

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530D 184KM 1999r.

Osiągnięcia Syku

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam pojawil sie problem w mojej e39 3.0d automat przy wbiciu z P na D czuc takie szarpniecie zalaczenia biegu ale dobrze to juz jakis czas jest ale dzisiaj jechalem i przy ostrzejszej jezdzie z 1 na 2 przeciaga i jest dosc duze szarpniecie i po tym juz ani w dul biegu nie przezuca ani juz w gore jak zgase i odpale niby jest normalnie ale tylko przy spokojnej jezdzie ale mimo to nie do konca jest tak jal powinno. Mialem w nastepnym tyg wymieniac olej ale czy to pomoze czy moge spodziewac soe uszkodzenia konwertera?? Prosze o pomoc bmw z 1999 roku
  2. Witam podlaczam sie do tematu. Mam BMW e39 3.0d kombi z 1999roku. I mam problem z centralnym. Otorz to kupilem ja juz z taka usterka w pilocie naciskam dioda czerwona miga ale nic sie nie dzieje, z kluczyka jak otwieram to tylko drzwi kierowcy sie otwieraja reszta zamknieta, dopiero jak wloze kluczyk do stacyjki to jakby centralny odblokowal sie i wtedy tym guzikiem do blokowania drzwi otwieram wszystkie, gdy juz kluczyk byl w stacyjce to wysiade ale rowniez nie zamkne z pilota lecz z kluczyka ale tym razem centalny zamknie wszystkie drzwi. W czym problem, baterie wymienialem i nic nie dalo :( lub czy ktos moze zna kogos z wroclawia co by sie z tym uporal?
  3. Dzieki chlopaki tak zrobilem odpalilem to 1,3,4,5 jednakowo daja i bardzo malutko na przelew czyli super ale 2i 6 to fakt faktem przelewaja jak jest zaplon to juz z nich kapie jak odpale to leje soe ciurkiem normalnie przelewaja o conajmiej 1000%, dziwie sie ze ona jak zimna to jeszcze odpala...Wiem co do wymiany jest dzieki chlopaki
  4. To tak robie probe przelewowa tylko nie wiem czy dobrze podlaczylem bo jeszcze nie odpalilem a na wlaczonym zaplonie z pierwszego wezyka ktory idzie do pierwszego wtrysku czyli co przez niego przelew wraca jak sie nie myle leci paliwo po prostu a potem z3 i 6 juz leci do kubeczka wiec moze zle podlaczylem ???
  5. Ale jakby wtryski laly, to nie powinna wtedy czasami kopcic na czarno ani nic? Bo ona wlasnie nie kopci nawet
  6. Witam wszystkich. Jestem nowym uzytkownikiem na tym forum. Pisze z problemem, poniewaz przeszperałem troche tematów ale chce jeszcze zaczerpnac waszej opini. Problem polega na tym ze jak zimna to pali na szczała choc nie zawsze nie raz musi z 3 sekindy pokrecic ale jak sie zagrzeje do swojej temperatury i zgasze ja to juz w ogole nie odpali, dopiero jak ostygnie. Wyczytalem ze moze to byc pompa progowa albo czujnik polozenia walu lub czujnik walka rozrzadu. Ponadto jak nia jade to czuje jakby cos delikatnie utracila na mocy. Wyczytalem ze ktos radzil ze jak oroblem wyskoczy to aby odkrecic czujnik wsadzic do zamrazarki na pare minut wiec tak zrobilen alenie pomoglo wiec tez wykluczam ten czujnik. Lrosze o pomoc, a nie mam mizliwosci jak podlaczyc kompa poniewaz jestem zagranica.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.