Skocz do zawartości

PiotrekBMW94XD

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530xd 2007

Osiągnięcia PiotrekBMW94XD

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kupiłem nowy kabel i wszystko już działa cacy ,teraz gdzie w inpie skonfigurować jeszcze raz tą szybę albo zresetować ?
  2. Dokładnie takie coś mam dałem za niego 100 zł rok temu kabel w inpa pokazuje tylko że jest zapłon jak probuję coś odczytać wyskakuje błąd i tyle
  3. Polecisz mi jakiś dobry kabel do e60 po lifcie bo już jeden miałem to tylko pokazywał ze zapłon włączony i niby działa a nic a nic się nie dało zczytać
  4. Robiłem identycznie tak jak screen wyżej i własnie szyba zatrzymała się na górze błąd z zniknął i od razu się pojawił . Robiłem manualnie i mechanik przez kompa robił ten sam rezultat chyba coś jest nie tak w środku . Nie wiem co może być przyczyną czy podnośnik szyby czy mechanizm ?
  5. Witam tak jak w temacie wyżej mam problem z szybą mianowicie opuszcza sie o 5- 10 cm i zatrzymuje ,w górę to samo ,programowałem szybę i szyba wracała normalnie do góry już bez zatrzymywania się lecz jak już sie zamknęła znowu wyskakiwał błąd . Co w takim przypadku należy wymienić? Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi i pomoc.
  6. Posiadam bmw e60 polifcie już pare razy usuwałem inspicjenckie oleju itp zawsze wszystko hulało ,aż do dziś miałem 800 km do wymiany klocków tylnych tak skasowałem ze zamiast mi sie pojawić na plusie to -25tyś Nie mogę za nic tego zmienic wrzucam filmik jak to wygląda https://www.youtube.com/watch?v=N0nhCMl-rzQ
  7. Witam usterka została naprawiona w końcu ,płyn uciekały tylko podczas jazdy dlatego nie było widać wycieku nawet jak stał odpalony 10 min ani kropelka nie pociekła . A uciekał on z chłodnicy spalin Egr kupiłem używaną i wszystko pięknie ładnie chodzi Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie wskazówki :D
  8. Witam mam problem z uciekającym płynem w chłodnicy mianowicie na 200km muszę dolać 0.5 litra i nawet więcej . Została wymieniona Pompa wody i termostat dalej to samo zero różnicy ,płynu nie przybywa w oleju . Ostatnio mechanik wszystko wyczyścił do sucha i po przejechaniu na wysokich obrotach 10 km było wszystko pochlapane przy wiatraku od chłodnicy i po lewej stronie silnika . Pytanie do was jak można sprawdzić szczelność układu ? Jest jakaś maszyna co wprowadzała by ciśnienia czy cos ?
  9. Jak można to bardzo proszę o instrukcjie który bezpiecznik jest do czego
  10. Witam przeszukuje parę godzin różne fora / google czy ktoś ma podobny przypadek ale nie mogę nic znaleźć ale mniejsza ,od czego się zaczęło, spieszyło mi sie trochę i samochód dostała po tyłku na autostradzie przy dużych prędkości ale nic z nim takiego na początku ani kiedykolwiek nie działo.Samochód podczas przyspieszania na 4 biegu przerywa szarpie w całym zakresie obrotów , leciutko na 5 na 6 prawie nie czuć nic na wysokich obrotach zero ...na pierwszych 3 biegach co bym nie zrobi wszystko elegancko działa .Szarpanie jest mocniejsze jak wcisnę bardziej gaz Nie mam żadnych falujących obrotów ,podczas jazdy na biegu 4 nie przyspieszając nic takiego nie występuje tylko jak wcisnę nawet lekko gaz czuć uderzania Samochód nie stracił nic na mocy nie dymi ani nic, lekko szarpie z 2 na 3 ale tak było od początku resztę biegów zmienia super bez nawet maluteńkiego szarpnięcia Wymieniłem filtr paliwa i powietrza wlałam mixolu do disla i daje lipa ,olej w skrzyni ok tak powiedzieli Rozkładam ręce teraz to chyba została mi tylko modlitwa albo wymiana polowe części :mad2: http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc_zpsx720ywqz.jpg http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc2_zpsbhyl8byl.jpg http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc4_zpscojh8njw.jpg http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc3_zpsrgnq3hqn.jpg
  11. Byłem drugi raz na sprawdzaniu błedów niby w dobrej firmie wrzucam scany co wyszyło, niby wszystko posuwali problem dalej aktualny olej w skrzyni ok tak powiedzieli , za przeproszeniem już mnie ch*j strzela z tym samochodem http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc_zpsx720ywqz.jpg http://s300.photobucket.com/user/piotrek1657/media/bmwsc2_zpsbhyl8byl.jpg.html http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc4_zpscojh8njw.jpg http://i300.photobucket.com/albums/nn30/piotrek1657/bmwsc3_zpsrgnq3hqn.jpg
  12. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza wlałam mixolu do disla i daje lipa byłem zczytac i magik powiedział mi ze ma błąd wybieraka nawet nie odpalił samochodu ni nic samochód wszystkie biegi powyżej 3 zmienia elegancko ale jak już wrzuci 4 to podczas lekkiego naciśnięcia na gaz szarpie na 5 o wiele mniej na 6 na początku leciutko daje super jedzie w tej dziurze zwanej radom nawet Nie mam do kogo jechać a co już sprawdzić olej w skrzyni...
  13. Witam przeszukuje parę godzin różne fora / google czy ktoś ma podobny przypadek ale nie mogę nic znaleźć ale mniejsza ,od czego się zaczęło spieszyło mi sie trochę i samochód dostała po tyłku na autostradzie przy dużych prędkości ale nic z nim takiego na początku ani kiedykolwiek nie było.Samochód podczas przyspieszania na biegu 4 i 5 trochę 6 dławi sie /szarpie tak ja by coś nie było tak z paliwem na pierwszych 3 biegach co bym nie zrobi wszystko elegancko działa . Nie mam żadnych falujących obrotów ,podczas jazdy na biegu 4 nie przyspieszając nic takiego nie występuje tylko jak wcisnę nawet lekko gaz czuć uderzania Samochód nie stracił nic na mocy nie dymi ani nic lekko szarpie z 2 na 3 ale tak było od początku Mam INPA ale mi coś nie działa, nie mam jak sprawdzić nawet głupich błędów :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.