Skocz do zawartości

lolekbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E-90 320i 2006r.

Osiągnięcia lolekbmw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To nie płyn chłodniczy tylko olej z pompy vacum. Przerabiałem temat. Puszczaja oringi gumowe. Wymiana to chirurgiczna zabawa bo niema tam jak rąk wsadzic. Najlepiej sie zrelaksowac np.rozmowa z tesciowa a potem zabrac sie do pracy :mrgreen:
  2. Witam. Podłącze sie do tematu bo miałem podobny problem. Tankowanie auta przy zapalonym silniku niema nic do tego. Podobnie jak jest z innymi wskazaniami jezeli wracamy naprzykład wieczorem do domu wskaznik pokazuje dokładnie pół zbiornika a rano przy odpaleniu jest duzo mniej. Winowajca w 90% jest "komplet naprawczy filtra paliwa" wraz z pływakiem który znajduje sie w lewej komorze zbiornika. Macie tu filmik moze pomoze komuś. Pozdrawiam!! :D
  3. [ Witam. Polecam takze ten warsztat "AUTO SHOP BEBEN JAN" Wrocław Legnicka
  4. Witam. Polecam takze ten warsztat "AUTO SHOP BEBEN JAN" Wrocław Legnicka
  5. Witam. To moj pierwszy post takze prosze o wyrozumiałość. Moze moja podpowiedz komuś pomoże. Mój problem polegał na tym ze pewnego dnia po uruchomieniu auta zatrzęsło sinikiem i zapaliła sie żółta kontrolka CHECK ENGINE oraz napis na iDRIVE MOC SILNIKA OGRANICZONA. Problemem okazał sie zepsuty silnik(nastawnik) valvetronika. Koszt wymiany z częścia 1500pln. Pozdrawiam wszystkich przy okazji!!! :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.