Skocz do zawartości

g_t_r

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38

Osiągnięcia g_t_r

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Pojawil sie i u mnie ow blad: FD0F - Error Lens-heater :? Co to wlasciwie oznacza? Padniete oko? Sa tam jakies polaczenia mechaniczne typu odpieta wtyczka? Czy ten element jest wrazliwy na wibracje lub wilgoc? Rano jadac do pracy tempomat dzialal idealnie, wracajac przestal dzialac... kojarze ze przejezdzalem przez ostry prog zwalniajacy. Tyle i az tyle. Ktos pomoze?
  2. Jak w tyle, interesuja mnie opinie/sprawdzone modyfikacje dla tej jednostki - dolot, x-pipe, chip tunig? Mam to auto chce delikatnie podniesc moc - typu 20-30hp. Prosba nie przekierowujcie mnie na kompresory za 40k lub zakup m5, chce sie cieszyc tym co mam i na co mnie w samej chwili stac.
  3. Jak udalo sie to zarejestowac???? Skoro bylo zezlomowane?
  4. Potrzebuję pilnie pomocy, zakupilem laptopa dell630 z fizycznym portem rs232. Zeby nie musiec za kazdym razem z 4 pietra nosic stacjonarki. Niestety walcze juz z inpa miesiac :mad2: i ciagle: IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT przy probie polaczenia z autem. Zaplon/bateria wykrywa sie poprawnie. Auto to e38 94r. M60B30, interfejs ADS, bez przejsciowek, dziala na stacjonarnym z tym autem. Gdzie jest kruczek? Jakie powinny byc dokladnie ustawienia portu COM? Na co zwrocic uwage? System XP SP2, instalka na C:, HELP :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.