Skocz do zawartości

lao10

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lao10

  • Urodziny 28.03.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318D Touring 2006r.
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia lao10

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki Wymiana całego softu = nadgranie obecnego softu(z tego co słyszałem w BMW nie bawią sie i wgrywają całość). Tak zgadzam się z Tobą Kris1973, że należy tylko wykasować w CAS,ie. Ale po kilku próbach bezskutecznie(różnymi programami). Jeśli chodzi o silniczek blokady to działa bardzo dobrze (za każdym razem bez żadnych nieciekawych pisków, zgrzytów itp - a kontrolka nadal świeci). Dostałem namiary na kolege w okolicy, podobno załatwia sfrawę flash'em. W poniedziałek pogadam z tym człowiekiem to dowiem się co i jak. Co do informacji na forum, fakt jest sporo... ale wszystko sprowadza się albo do wymiany softu lub kolumny kierownicy. W każdym razie dziękuje za opinie.
  2. Witam Wszystkich. Jeśli zakładam miepotrzebny temat to z góry przepraszam i proszę o przeniesienie. Proszę powiedzcie mi jak skasować (może u kogo czy też gdzie) w/w kontrolkę. Świeci na czerwono. Autko pali bez problemu. Blokada kierownicy nie wydaję żadnych "podejrzanych odgłosów". Aku sprawny (miesiąc przed zaświecenirm kontrolki był profilaktycznie podładowany). Jeździć można tylko: po pierwsze: denerwuje mnie świecąca na czerwono, a po drugie nie wiem czy któregoś pięknego dnia po prosto nie będę mógł auto uruchomić. Wyskoczyła owa kontrolka po parkowaniu z delikatnie skręconymi kołami (wcześniej miało już to miejsce, ale kontrolka zgasłą), a teraz już pozostała. Pytałem różnych ludzi. Próbowali poprzez KTS'a - brak możliwości usunięcia z pamięci (tu nie pamiętam kodu błedu więc nie bedę wypisywał ) Dostałe tylko informacje, że prawdopodobnie trzeba pojechać do servisu i wgrać nowy soft (tylko że mam podniesioną moc i myśle, że w tym przypadku wszystko strace-czyli wróce do mocy fabrycz.itp). Czy ktoś z forumowiczów zna rozwiązanie mojego problemu? Z góry dziekuję
  3. Witam bardzo serdecznie Wszystkich na forum. Mój problem dotyczy skasowania kontrolki blokady kierownicy ( kierownica z kłódeczką - świeci na czerwono). Autko pali bez problemu. Były próby skasowania przez KTS'a i bezskuteczne. Szukam kogoś z okolic LUBLINA... Proszę o kontakt na priv ps. jestem również zainteresowany zakupem interfejsu do diagnozy (na własny użytek) E90 318D 2006r.
  4. Powiem tak... :duh: naprawiłem sam przez delikatne puknięcie w deske rozdzielczą... Prawdopodobnie na kostce nie łączy (czyt. nie łaczyło), ale i tak muszę rozebrać i sprawdzić. Dziwi mnie ta sytuacja gdyż licznik na bank nie kręcony (sam auto sprowadzałem) i żeby takie błędy montażowe.. cóż dobrze że to to a nie coś innego. pozdro
  5. Na wstępie witam wszystkich na forum :hand: napisze krótko o co chodzi. Więc tak, chodzi o e46 320D 2003r. Przychodze do autka przekrecam kluczyk i: :doh: - nie działa prędkościomierz, obrotomierz wraz z ekonomizerem, wskaźnik temp. i ilości paliwa -nie działa rodio ani navi (16:9) -brakk aktywności wyświetlacza (czarny prostokąt) -przy włączonym zapłonie(ale przed uruchomieniem silnika) brak wskazania: kontrolki oleju, Esp -brak kontrolek kierunkowskazów (choć światła awaryje działaja lecz też nie są pokazane na kontrolkach Dalej za to działa: - kontrolka ABS'u jest ok- gasnie - kontrolka Air Bag'u - ok - gaśnie Autko pracuje wyśmienicie i pozatym byłoby OK. Dodam jeszcze że na pewno nie działa ESP w czasie jazdy (sprawdzałem na śniegu - pewne) Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i żadnego spalonego... Umówiłem się na przyszły tydzień do kontroli - komputer. Myśle że może do tego czasu przeczyta to jakiś uprzejmy gość, który doświadczył czegoś podobnego i mnie oświeci. Z góry dziękuje za informacje. ps. szukałem na forum ale takiej usterki nie znalazłem :mad2:
  6. Ok! Dzięki CHIEFF Pasował pierwszy z brzegu... Troche to portwało, gdyż nie wyświeltalo sie CODE. radyjko znów gra... :dance: i w trasie milej. Dzieki bardzo za pomoc Pozdrawiam
  7. Sprawdze i dam znać... Nie było mnie więc dpiero teraz piszę. W kazdym bądź razie dzięki.
  8. są to numeru które znajdują sie na radiu... pomyślałem, że mogą kogoś nakierować. nie wiem skąd wziaść nr w stylu BPXXXXYXXXXX Może powie mi ktoś jaki nr mam podać. pozdrawiam
  9. Witam forumowiczów Sprawa niby trywialna, ale dla mnie ważna. Wyjeżdżam w trasę na świeta, a mam zakodowane radio(tak wyszło)-nie mam kodu. Proszę jakąś Enigme o cztery magiczne cyfry... z góry dziękuje. Radio Bavaria C Reverse III na nalepce na radiu sa następujące nr: 7 641 835 240 P6 602 862 z boku radia widnieje: 1835 P6602862 z góry i dołu: 6512 1388703 nie wiem który nr jest ważny więc podaję jakie są pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz :modlitwa:
  10. lao10

    Test dotyczący przebiego

    Jakość materiałów w betkach jest bdb więc trudno podać faktyczny stan licznika po wyglądzie auta i to ze zdjęć :nienie: Ale wydaje mi się że ok 250k km :dance:
  11. Witam forumowiczów :hand: Mam pytanko: Czy ktoś stosował ów preparat no i oczywiście czy może się podzielić uwagami i doświadczeniem ... http://www.ceramizer.pl/ ps. Sam zamówiłem coś takiego (sceptycznie), ale chciałbym sprawdzić jakie daje możliwości. W późniejszym czasie postaram się podzielić uwagami po.
  12. dzięki za rade arop_75 .. szczerze mówiąc o cewce bym nie pomyślał, a na pewno byłaby to ostatnia rzecz bo uważałem że z elektr. jest ok-ale sprawdze iskry na świecach i dam znać. A co do wtyskiwacza to akurat mi wpadło do głowy tylko szczerze mówiac nie wiem jaki specyfik będzie najlepszy. Spróbuje tym STP ekiem ;-) Lucass_81 wolałbym żebyś nie miał racji ( z całym szacunkiem do Ciebie)... Nie mam cykajacej klawiatury wiec myśle, że narazie sprawa wałka, albo jak lepiej całego rozrządu odsuwam na bok. Owszem co do dopływki miałem gumę sparcianą (ps. w niewidocznym miejscu), ale to już dawno za mną gdyż dużo wcześniej kupiłem nową . Gumę miałem wymienioną dużo wcześniej-ps nie powiem że ta rzecz jest tania, ale do tematu. A co do zamulenia przy wyższych obrotach to tak jak pisałem nie za każdym razem. Odczucie mam takie jakby moja betka łapała powietrze gdzieś z boku, ale wiem że dopływka jest ok. Idąc dalej tym tematem pewnie myślisz kolego, że mam założony stożek-owszem mam. Ale nawet przy oryginalnym filtrze (czyt. obudowie) potrafiło tak walnąć aż się zaczepy luzowały... Najgorzej mnie to wkurza przy wyprzedzaniu lub jeździe na autostradzie (powyżej 150km/h- chwilami zamula więc cofam pedał gazu na 140 ...uspokaja sie i jade dalej przyspieszając. Jak nie zdąże cofnąć to wyglada to tak jak efekt balonu bum .....odma od krokowca spadła, a przed kalpką na dopływce opaska gumowa zsunięta)... No ok na razie tyle, coś podziałam to się podziele z Wami... :hand: ps. co do tego stp. Czy możesz powiedzieć arop_75 jak to wyglada?
  13. serdecznie witam forumowiczów posiadam e36, jeszcze M40 z 04/93r. z LPG-ups ;-) Pytanie moje dotyczy pracy silnika... Praca na trzech cylindrach występuje nie za każdym razem tj. przy pracy silnika na obr do 4k wcale.... ale za to po przekroczeniu ok 5k potrafi popracawac na trzech cylindrach-skutek i też nie za każdym razem strzał w kolektor. W praktyce jest tak że przy jeździe na wysokich(nie zawsze) przymula-brak mocy... Sprawdzałem i wymieniłem profilaktycznie swiece i przewody wysokiego napięcia i co ? bez zmian. Co zauważyłem, że na 4 tej świecy pojawia sie nagar. podejżewam że czasami zalewa (w moim przekonaniu olejem), gdyż musze dolewać oliwy co 1000km ok 300ml. Nie sprawdzałem ciśnienia, także nie wiem czy kompresia jest ok i co za tym idzie pierścionki... ale przy rozruchu na zimnym silniczku przydymi na niebiesko...i tu jest moje podejżenie że na pewno uszczelniacze nie trzymają i wreszcie dochodze do mojego pytania: czy owe uszczelnienia mogą mieć wpływ na prace silnika na trzech cylindrach tj zalewaniu świecy itp Pytanie drugie: na zimnym silniku (dodam że na bęzynie) motor gaśnie-jak złapie temp. wszystko jak trzeba. Pomyślałem o czujniku temp. ale wcześniej zrobiłem reset kompa i jak narazie jest ok choć czasami obroty na biegu jałowym potrafia utrzymać sie na ok 1500-1600 i nie inaczej a po chwili ok900. miałem też przypadek taki że dwa razy po sobie motor zgasł, żeby za trzecim uruchomieniem było ok. Aha po restarcie kompa przejechałem narazie ok100km czy miał ktoś takie doświadczenie? z góry dziekuje i sorki za wypracowanie, ale chciałem podać objawy pozdr
  14. Ja kupiłem za 500pln sachs(kompl)do 318i i powiem że jest jak trzeba. sam wymieniałem i powiem że w autku było tak: tarcza sprz. sachs docisk Luk łożysko bmw słyszałem, że tak jest(było) montowane w oryginałach mam 318i z 93 r. czy też mieliście takie doświadczenia?
  15. Podobne zdarzenie miałem. Powiem tak. W betce tylna klapa jest tak ułożona że zawirowania powierza brudzą zamek. Powienieneś go spokojnie otworzyć. Spróbuj wlać jakiegoś penetratora typu wd40 czu mo czy też jakiegoś Wurt'a. Powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.