Skocz do zawartości

goldenbrewery

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goldenbrewery

  • Urodziny 11.11.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 2004
  • Lokalizacja
    Polkowice

Osiągnięcia goldenbrewery

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. goldenbrewery

    Felgi do F10

    Dziękuję Panowie za pomoc. Kupiłem inne felgi i opony, felgi wszystkie takie same rozmiar 19, ET30, 8,5J, opony wszystkie takie same 245x40x19.
  2. goldenbrewery

    Felgi do F10

    Dziękuję za odpowiedź. Może trochę źle napisałem ;) na sprzedaż są kompletne koła: felga+opona w takiej konfiguracji jak powyżej napisałem. Rozumiem, że ET byłoby ok, wyglądałoby dobrze, tylko nie polecasz zakładania na te felgi opon, o wartościach, które wymieniłeś?
  3. goldenbrewery

    Felgi do F10

    Witam Panowie, Mam pytanie odnośnie felg do BMW F11 prelci z 2012 - 525d bez xdrive. Czy będą pasować takie koła z BMW F30: przód: 225/45 R18, 7845880 , 8Jx18EH2, ET34, tył: 255/40 R18, 7865881 , 8.5Jx18H2, ET47? Model felgi BMW 400M, bardzo ładnie wyglądają z tym, że widziałem je właśnie na BMW F30, proszę o jak najszybsze udzielenie pomocy/opinię, ponieważ chciałbym je dzisiaj ewentualnie kupić i założyć. Z góry dziękuję
  4. Nikt wcześniej nie podsunął mi tego tematu, a sam z racji braku wolnej chwili nie szukałem dokładnie, stąd o ponownym programowaniu dowiedziałem się dopiero u speca z moich okolic
  5. Przepraszam, że tak późno, ale lepiej pozno niż wcale. Spotkałem się z pewnym magikiem od elektroniki w bmw i dowiedziałem się ciekawej rzeczy: bmw programuje PDF tak, aby przy 250k wyświetlał komunikat mimo, iż czujnik i PDF są Ok. Magik zmienił ustawienia na kolejne 250k i problem ustał. Pozdrawiam
  6. Końcówka vinu: C019115 Ze schematu na bmw store jest czujnik przed DPF który prawdopodobnie siedzi, ten o którym mówicie idzie do katalizatora i wg diagnosty jest okk
  7. Witam wszystkich, Na początku chciałbym powiedzieć, że szukam podobnego problemu na forum jak u mnie, ale każdy się różni. Posiadam e61 po lifcie z silnikiem n47. Od pewnego czasu pojawia mi się info na ekranie, ze jest problem z DPF. Po podłączeniu u diagnosty wychodzi, ze DPF jest czysty, wszystkie wartości są w normie oprócz jednej - czujnik temperatury spalin pokazuje -40. Czy to może być rozwiązanie problemu z pojawiającym się komunikatem? Jeżeli tak to który czujnik wymienić? Po vinie sprawdziłem i wychodzi, ze są dwa czujniki - jeden na katalizatorze przy komorze silnika, drugi przed DPF. Bardzo proszę o pomoc, ewentualne porady co robić z tematem. Na jednym z tematów ktoś pisał, ze wskazanie -40 jest normalne w n47, bo zastosowano jeden czujnik przed dpf, inaczej niż w większej konstrukcji 3.0. Nie wiem już co może być powodem błędu. Dodam, ze auto nie straciło mocy, jedyny problem to wyskakujący żółty komunikat na desce
  8. Dziękuję, dokładnie wczoraj zauważyłem przerwany przewód i na razie wszystko jest ok.
  9. Dzięki serdecznie za opinię ;) Twoja też piękna sztuka, ten pakiet Aero ma swoje smaczki :D . W najbliższym czasie dodam zdjęcia wnętrza :D
  10. Na razie nie myślałem o żadnych modyfikacjach, może kiedyś zmienię felgi na 18" na lato, a te zostaną na zimę, bo obecnie zimówki siedzą na 16kach. Co do nerek to są czarny kat, ale podobają mi się też czarny połysk, pasowałyby do wykończenia listew wokół drzwi. Twoja też bardzo ładna, jeden z najładniejszych kolorów dla jedyneczki :cool2:
  11. Dziękuję serdecznie za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
  12. Witam, w ostatnim czasie pojawił się u mnie problem z wyskakującym błędem żarówki cofania prawej. Dziwne jest to, że przy wrzuceniu biegu wstecznego wyskakuje błąd żarówki i uruchamia się wycieraczka tylnej szyby. Po włączeniu wycieraczki żarówka się świeci, bez włączenia natomiast nie świeci tylko wycieraczka delikatnie zmienia swoje położenie. Szukałem podobnego tematu na forum, ale nie znalazłem. Proszę o pomoc :roll:
  13. Witam Wszystkich, Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem BMW e87 116i. Od zawsze byłem wielkim fanem bawarskiej marki - mam na tym punkcie dużego bzika :P Nie jest to mój pierwszy samochód, przesiadłem się z Opla Astry F 1.4 benzyna z 1998 roku, stąd dość mała pojemność jedyneczki nie powoduje u mnie załamania. Jako, że autko jest u mnie od niedawna, nie mogę powiedzieć tutaj o wadach - jak na razie i mam nadzieję, że na długi czas jedynka powoduje u mnie tylko i wyłącznie uśmiech na twarzy :D . Autko jest dość dobrze wyposażone, m.in. nawigacja, fotele podgrzewane z wysuwanymi boczkami, wizualny mpakiet wnętrza (gałka, kierownica multi, listwy progów), emblematy carbon, antena rekin, xenony, podświetlenie klamek, keyless go, dwustrefowa klimatyzacja, nagłośnienie professional z equalizerem prologic, elektryczne szyby, elektryczne podgrzewane lusterka, przyciemniane oryginalnie szyby (ściemniają się w słońcu), felgi 17", listwy wnętrza łuska, aluminiowy kontroler iDrive, czarne nerki i inne o których mogłem zapomnieć. Poniżej przedstawiam parę zdjęć mojej beatki http://wgrajo.pl/img/img2969.jpg http://wgrajo.pl/img/img2970.jpg http://wgrajo.pl/img/img2972.jpg http://wgrajo.pl/img/img2973.jpg http://wgrajo.pl/img/img2978.jpg Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie i ewentualne uwagi co do mojego tematu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.