Skocz do zawartości

kis_s

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 320D

Osiągnięcia kis_s

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. moze to byc kabel od podlaczenia to smart openera.
  2. Witam, chciałbym odgrzebać ten temat. Ostatnio u mnie pojawił ten dzźwięk w okolicach navi. Ciężko znaleźć punkt zaczepienia kiedy sie pojawia a kiedy nie. Jedyne co zauważyłem (choć nie jestem pewien to jak rozpędze się do 70-80km to przestaje). Przez ostatni czas nic nie robiłem w aucie jedynie olej i filtry a tak poza tym to nic. Czy komuś udało się zlokalizować co jest powodem ? EDIT: może komuś sie przyda - w moim wypadku to byl wiatraczek od ogrzewania kiedy wł na jesnej kresce to zaczyna mi wydawać dzwięki (gdy daje na wiecej kresek lub max to przestaje)
  3. Podpinam się do powyższyego wpisu. U mnie również nie działa ogrzewanie tylnej szyby w e90. Tak samo gdy włączam ogrzewanie to swiatełko się pali ale podgrzewanie nie działa.
  4. Może zadam głupie pytanie, ale próbowałem znaleźć info na ten temat i nie znalazłem. Rozumiem ze wypalanie dpf włącza sie automatycznie po spełnieniu wszystkich wymagań. Widziałem na YT ze podłączaja sie BToolem i tam w aplikacji widać ze ubywa tej sadzy jak zaczyna sie proces wypalania. Moje pytanie czy jest jakaś kontrolka, która mówi nam o tym, że rozpoczął się proces wypalania sadzy ? Pozdrawiam
  5. Dziękuję bardzo, wybiore z marek które poleciłeś!
  6. zdesperowany kierwoca BMW szuka wciąż pomocy stąd też podbijam pytaniem, sorki :)
  7. Witam, Ostatnimi czasy 'coś' mi pod maską klekocze/brzeczy (nie wiem jak to nazwać). Kilka dni temu byłem na wymianie klocków hamulcowych i poprosiłem aby sprawdzili co tam się dzieje. Okazało się, że - zacytuję, "rozsypuje Ci się pompa wody". Trochę poszperałem w necie i stwierdziłem za zadzowni do ASO z zapytaniem jakie to koszta. Powiedzili mi, że 2tyś. Powiem szczerze miałem śmierć kliniczną przed pare sekund jak to usłyszałem. Mechanik doradził mi jako alternatywę do oryginału pompa wody firmy HEPU. e90 2010rok 2.0d 163KM. Co sądzicie o takiej alternatywie? Pozdrawiam
  8. no to strzeliłem gape :) tak jak mówiłem nie znam się zbytnio, a łatwo się domyślić, że chcę jak z reszta wszyscy żeby było jak najlepiej. Myślę, że skorzystam z tej rady i sie rozejrze właśnie za akumulatorem tej firmy. Tak zgadza sie pojemność tego co mam aktualnie to 90Ah.
  9. Wielkie dzięki za pomoc. Na stronie z częściami do bmw można zakupic bosch'a za 800 zł, wydaję mi się, że taki będzie lepszy niż takie akumulatory firm no-name.
  10. Czy słaby akumulatorto może być powodem na to, że system start/stop nie działą ? Gdzieś tutaj na forum czytałem właśnie, że to też może być przez słąbe napięcie w akumulatorze. Pytam bo naprawde chcę się upewnić, że to wina akumulatora bo oryginalny kosztuje ponad 1700 zl więc to nie tani zakup.
  11. Witam, otóż mam problem związany (chyba) z akumulatorem. Jakiś czas temu pisałem w innym wątku na temat regulatora napięcia gdzie były podejrzenia, że szwankuje przez 'szybką' diagnoze elektryka przy wymianie czwartej już zarówki w przeciagu 6-8 miesięcy (w tym czasie pokolei padały mi ringi, mijania - możliwe ze po porstu przypadek). Elektryk sprawdził napięcie na nierozgrzanym aucie i wynosil około 14.8-14.9. Dostałem komentarz od kolegi z naszego forum, że to może byc problem z akumulatorem ktory juz umiera ze starości. I ten komenatrz mógłby mieć sens gdyż z 2-3 razy podczas tych srogich mrozów przy odpalaniu auta wyskakiwalo mi błąd o akumulatorze - battery discharge high. Więc mając "nadzieje", że to winna starego akumulatora pojechałem do warsztatu aby mi potwierdizli to. Warsztata 1: sprawdzili swoimi magicznym sprzetem i powiedział mi gość ze akumulator juz stary trzeba wymienić. Zostało 530-560 AH z 900AH. Warsztat 2: po sprawdzeniu wydrukowal mi wynik. Stan dobry 75% należy doładować . Na koniec powiem, że to bmw e90 lci 2010 rok wiec akumulator 8 lat ma bo oryginał. Ja jestem kompletnie zielony jesli chodzi o elektornike samochodowa. Czy ma ktoś może pomysł o co chodzi ? Czy jechać do innego warsztatu zeby jeszcze sprawdzili ? Czy może zmieniec akumulator ? a może regulator napięcia ?
  12. Ja sie szczerze mówiąc kompletnie na elektronice samochodowej nie znam, jednkaże szybka diagnoza elektryka wzbudziła moje podejrzenie, że to może jednak jest problem z akumulatorem. Zawioze do warsztatu aby odpowiednim sprzetem sprawdzili stan akumulatora. Dzieki przydatną informacje.
  13. pomoże ktoś ? jakieś pomysły ?
  14. Sprobuje i ja odgrzać tego kotleta, żeby nie robić nowego wątku. Wczoraj wymieniałem żarówke w swoim aucie - było by to normalne gdyby nie to ze w przeciagy 8 miesięcy już wymieniłem wszystkie cztery zarowki z przodu z obu stron (ringi, i mijania). Więc powiedziałem elektrykowi, co jest nie tak, że w takim okresie zminlem juz 4 razy żarówke (uznałem, że po porstu były stare juz i tyle). Elektryk sprawdził jakie mam napięci i wyszło, że mam 14.8 - 14.9. Zdiagnozował 'na szybko', że to może być winna regulatora napięcia. Jednakże, troche szperając tu po forum czytałem, że to tez może być związane z stanem akumulatora. Powiem jeszcze, że z 2-3 razy podczas tych srogich mrozów przy odpalaniu auta wyskakiwalo mi błąd o akumulatorze - battery discharge high. Jakies pomysły czemu mam takie wysokie napięcie ?
  15. No to pojawia się kolejne pytanie, jak pozbyć sie syfu ? Już nawet pomijając to, że chcę uzyć liqui Moly, a po porstu jak wyczyścic bak ? a co do podłaczania 'na krótko' jak szymon-o napisał, to trzeba się znać chociaż troche.. :P a ja niestety nie znam się w ogóle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.