Skocz do zawartości

BMFun

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 725
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana BMFun w dniu 24 Czerwca

Użytkownicy przyznają BMFun punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BMFun

  1. Byłem kilka razy w zimie we Włoszech i elektryków różnych marek widzialem bardzo duzo - bardzo duzo ix3 było co mnie zdziwiło, bo zasięgu nie ma jakiegoś wybitnego. Innych VAGow elektrycznych jak karaluchy. Teslę są, ale jakoś nie dominują nad innymi elektrykami. Nie wiem, może w zimie wielu trzyma Teslę w garażu skoro twierdzisz że w lecie jest inaczej ;), za to spotkanie Modelu X, to już niezwykła rzadkość. @Jac3kBMWTy się 2 razy zastanów. To auto jest wg mnie okropnie dziwne, mało funkcjonalne, szczególnie po Modelu S ktory mi się nawet podoba wizualnie. Ale to moje zdanie i to Tobie ma się podobać, ale żebyś potem nie narzekał na forum A co do Twoich sugestii, dzięki za link do oferty, śledzę na bieżąco ale nie ma konfiguracji który mi odpowiada a bez rabatu 30%+ nie kupię Dalej stoję przy Taycan, ale czekam na nowszą generacje UI, a to pewnie na rok modelowy 2026. Jeszcze chodzi mi po głowie nowy Cayenne Ev. Oglądając testy zakamuflowanego egzemplarza, bardzo mi się podoba. Pod koniec roku ma być premiera i zobaczymy parametry i ceny. Jeszcze mi chodzi po głowie hybryda. Tylko testowałem i jeździ genialnie, ale z v6 jest niedosyt mimo podobnych parametrów na papierze, a wersja turbo to już konkretne koszty. V8 jeździ trochę jak elektryk, ciągnie z każdych obrotów, dlatego bardziej patrzę w kierunku elektryka ale szybkoladujqcego się.
  2. Podtrzymuje - celem bylo imho przywalenie w BMW i szukanie na siłę superlatyw Tesli. Jak juz tak nie lubisz elektryków BMW, to jeśli podstawisz tam Porsche Taycan, etron gt, ioniq, eqs to czy cokolwiek by się w historii zmienilo? Baa, podjedzie Porsche Cayenne Turbo ehybrid i “dżaga” zrobi taką samą minę jak w i7. Może zaraz zaczniemy opowiadać historię że ktoś Tesla przyjechał do Aso BMW i go nie przyjęli a 20 kierowców BMW się szyderczo śmiało. Sam nie wiem dlaczego dałem się podpuścić i wciągnąć w dyskusję nt tak abstrakcyjnej historii
  3. Ja tutaj widzę projekcje na innych Twoich własnych intencji. Sugerowanie mi że “bronię” i7 obnaża Twoje intencje że chodziło standardowo o przywalenie BMW i wynoszenie Tesli na ołtarze. Absurdalność świętej wojny z BMW jaką prowadzisz jest porównywalna z ubarwioną do granic możliwości historią o 20 kierowcach Tesli siedzących w zamkniętych puszkach po 35min żeby naładować 10-80% na 40-stopniowym upale, którzy jak jeden mąż, jako lepszy sort kierowców jedynych słusznych i porządnych elektryków, szyderczo śmieją się z kierowcy BMW i7 i jego “dżagi”, której myśli tak przenikliwie odgadłeś A może ona miała taką minę bo szukała kibla, którego tam nie było i pojechali jak cywilizowani ludzie na IONITY 200m dalej gdzie pośród prawdziwych aut premium typu Nissan leaf, Kona, Porsche i BMW naładować pod daszkiem i skorzystać z prawdziwej infrastruktury zamiast oglądać pola usłane czerwonymi makami No, ale z pewnością zrobiło to dzień Tobie i 20 kierowcom Tesli, czym z pewnością podzielili się na swoich forach. Mam nadzieję, że odczytujesz to z odpowiednim dystansem, jakiego z pewnością oczekujesz od innych użytkowników, gdy piszesz te prowokujące historie Udanego urlopu! Upały już odpuściły?
  4. No ale pisałeś wcześniej że nie patrzysz tak na auta i nie dzielisz na premium i non-premium. To ja się zgubiłem Jedna wielka burza w szklance wody, żeby pokazać że Tesla jest super, a BMW jest średnie albo słabe. Rozumiem punkt widzenia fanów Tesli i szanuję.
  5. No ale IONITY nie pasuje do promowanej tezy i jeszcze by się okazało że jakiś etron czy Taycan ładuje się 320kW ciągiem 10-50% zamiast 250kW w zakresie 10-20%, a to nie pozwoliłoby 20 właścicielom Tesli siedziec w swoich wozach z usmiechem na twarzy i nie poczuliby się lepiej. Ta historia najlepiej pokazuje tą właśnie mentalność.
  6. Bardzo zabawna historia. Faktycznie przekonało mnie, że BMW i7 jest słabe.
  7. Dzięki za doprecyzowanie. Ogólnie masz fajne podejście przy zakupie auta że nie patrzysz na etykiety i kategorie przypisywane do aut tylko na swoje potrzeby Myślę jednak, że jak dyskutujemy o Tesli, to nie myślimy najczęściej o „Twoim” samochodzie, tylko o tym co sądzimy na temat auta jako produktu. Ja nawet nie wiem jaka masz konfigurację żeby o Twoim aucie się wypowiadać
  8. @Kriss33zebysmy dobrze zrozumieli. Jeśli nie interesuje Cię jak ludzie i co odbierają, to co robisz na forum? Wpadasz tutaj napisać tylko co Ty uważasz i się wylogowujesz? Nie rozumiem kompletnie tej aktywacji niektórych użytkowników Tesli, gdy ktoś (Słonik) uważa, że dla niego to auto nie spełnia jego warunkow premium. Uważa tak i tyle. Dla mnie Tesla nie spełnia tych kryteriów, ale szanuję jeśli ktoś uważa inaczej. Ale nie rozumiem podważaniu istnienia czegoś takiego jak produkt premium i że to bez sensu takie dzielenie. Ok, dla Ciebie bez sensu i patrzysz inaczej to ok, dla innych (pewnie większości) ma sens i stąd te dyskusje i tego nie podważaj i nie obrażaj innych że to jakaś mentalność.
  9. Masz chyba 4 lata gwarancji lub 80tys km na całość (nie mówię o baterii, na którą z tego co wiem to masz 160tys km). Czyli jeszcze 25tys km masz gwarancji na całość W Tesli masz to po prostu wliczone w cenę (dziś). W innych markach musisz dopłacić. Sumę końcową porównujesz jak zestawisz z grubsza jabłka do jabłek. To nie jest kwestia lubienia, tylko czystej matematyki Mam 2 BMW od nowości i nie zapłaciłem ani złotówki za przegląd w żadnym z nich mając service inclusive, a co więcej za każdym przeglądem sprawdzają mi "za darmo" zawieszenie, hamulce, opony, ewentualne wycieki itp. To jest fajne No ale do ceny początkowej trzeba doliczyć pakiet serwisowy.
  10. Dokładnie to mówię. Jeśli do ceny dodasz te 11, 20, 30 czy 50tys zł, to będziesz miał to w "standardzie" tylko cena zakupu będzie wyższa
  11. 5 lat w G20 to 11tys, więc patrząc na inflację i koszty usług, to nie jest aż tak drastyczny wzrost. 20tys to za M3. Ja za 5 lat w x5m płaciłem 15tys, więc dzisiejszych 50tys nie rozumiem i mam wrażenie, że tam część ceny jest wliczona.
  12. Ja bym powiedział, że to strategia cenowa. Ceny katalogowej nie jest łatwo podnosić w dobie konurencji mimo że fala inflacji przelała się po całym świecie. Spójrz na cenę 5 lat repair inclusive dla X5M - 47,300zł Bez rabatów na to! EDIT: Właśnie spojrzałem: M5 - ok. 30tys, M3 - ok 20tys, a M8 - ok 60tys! Czy M8 bardziej się psuje od M5?? Ten sam silnik, wiele podzespołów wspólnych.
  13. Taycan jest dużo wyżej wyceniany. Ja pisałem o Macan Turbo. W Taycan bazowa wersja Turbo S to już prawie 1m. Natomiast na Taycany zeszłoroczne są 30% a nawet wyższe rabaty. Trochę nie rozumiem polityki tych producentów, bo powinni na dzień dobry wyjść z niższymi cenami katalogowymi na elektryki, które raczej są tańsze w produkcji. Ale może to taki trick żeby nie zarżnąć sprzedaży spalinowych. Sterują to rabatami i taki BMW idzie w tą stronę, że np taki iX po faceliftingu prawie od razu na promocji 20% a pewnie zaraz dojdzie do tego promocyjny leasing comfort lease w którym nie martwisz się utratą wartości. Ciekawy jestem jak będzie z Neue Klasse. Nie zdziwiłbym się jakby rabaty szybko się pojawiły, bo jest potrzeba ogłoszenia dużego sukcesu sprzedażowego i "nowej ery" w elektromobilności w BMW.
  14. Żeby Macan EV skonfigurować na 727 to trzeba przysłowiowe złote sedesy tam zamawiać. Oczywiście się da, ale ja jakbym nie kombinował (a lubię dobrze wyposażone auta), to 650tys nie przekraczam przy konfiguracji Turbo. Do tego obowiązkowo rabat. Wg mnie jeśli nie chce się stracić dużo na wartości w przypadku premium EV, to trzeba kupować z min 20-30% rabatem, bo tak nierealnie wysoko są ceny katalogowe ustawione. A najlepiej z promocyjnym leasingiem typu comfort lease, w którym po okresie najmu oddaje się kluczyki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.