Skocz do zawartości

Macharadziu

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 fl Shadowline

Osiągnięcia Macharadziu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gdzies widzialem temat odosnie swapu z 4.6 lub 4.8 poszukaj
  2. Da sie zrobic maja byc w tym tyg :) rzadko bywam w pl ale tu w sumie drogi jednakowe :) wszystko sie da jezeli ma sie troche oleju w glowie :)
  3. myslalem nad hamulcami z 4.6 lub 4.8 ale tak jak mowie lubie jak w dobrym kole siedzi dobry zacisk
  4. Tak zgodze sie to pomaga lecz tu nie chodzi dokladnie o to ze sa slabe tylko ja wolno nie jezdze duzo zakretow hamowania przyspieszania i po 6 minutach wszystkie fioletowe ... po prostu za duza masa w audi tez zawsze mam ten problem dlatego wole zalozyc 6 cio i 4 ro wyjdzie troche wiecej ale mam tak zwany zapas i hamulce zrobia wiecej km, do tego zamowilem felgi 5 ramion w 22R to tez przydalo by sie zeby jakos to wygladalo :)
  5. Kwestie kol mozemy uznac za zamknieta zamowilem 22" 10.5 (295/30) przod i 12j (335/25) tyl opony contisporty6. NIE dzieki za pomoc ^^
  6. Koledzy pytanie za 100pkt bo szukalem i nic nie znalazlem. z racji ze jak dla mnie ten samochod w ogole nie chce hamowac mysle nad swapem hebli. i co chce zalozyc to 6-cio tlok na przod np. ZR18 (montuje takie w audi zawsze) i 4 na tyl od brembo. Wiem ze w audi zakladam to bez wiekszych problemow ale czy ktos z was zakladal moze to do X5 ? znalazlem gdzies w necie ze jakis Litwin czy tam Lotysz mial zalozone i mam nawet fotke jednak nie mam pojecia od czego tarcze i jakie adaptery czy ktos moze ogarnia i mozna by u niego zamowic ? bede wdzieczny za pomoc
  7. w audi byl nie jeden przypadek ze problem robil zapchany filtr. nie mowie tu oczywiscie o oleju ktory jak sie spuszcza to smierdzi jak spalenizna tylko o tym ze przy dluzszym braku wymiany oleju dostaje filtr i syf idzie na zaworki ktore pozniej potrafia sie zacinac :) dokladnie tak to wyglada jak piszesz ze przy obciazeniu. bledy sprawdzalem w sumie tylko ze skrzynia miala awaryjny stan i blad reduktora ktory zapewne spowodowala skrzynia podczas wpadniecia w awaryjny. przed awaryjnym latwo to stwierdzic bo gubi biegi wiec przelacze na manualna zmienie jej manualna pozniej spowrotem na d lub s i wszystko gra w sumie na S nie mialem takiej sytuacji. autko ma juz ponad 270 tys . a czytalem ze zmiana oleju przy 200 a poprzedni wlasciciel zapewne tego nie zrobil wiec nastawie sie lepiej na remont :) znacie moze kogos sprawdzonego ? ktos kto zrobi skrzynie i nie bd trzeba zaraz jechac znowu :)
  8. o dobra ciekawostka, moze sprobuje tylko nie wiem bo mialem robiony program i ustawienia skrzyni tez byly zmieniane nie chcial bym znow placic nie wiadomo ile jezeli by wrocilo do fabrycznych :) co do powyższej wypowiedzi oszczędzę sobie ... bo spotkalem sie z wielona przypadkami i w 90% pomogla wymiana oleju jednak skoro pytam tzn. ze odnosnie tej skrzyni nie posiadam informacji. to ze moge jechac do warsztatu jest logiczne.... skoro pytam tzn. pytam osob ktore mogly miec identyko sytuacje i nakierowac mnie czy szukac skrzyni czy sprobowac z wymiana oleju.... za bezsensowne wypowiedzi dzieki... bo dla informacji np. w audi takie cos powoduje brak stanu oleju lub zasyfialy filtr... dzieki gorilla za filmik ciekawa sprawa :)
  9. Panowie zdarzyło mi sie ze skrzynia wpadła mi w awaryjny, BMW x5 3.0d polift 2004/5r. Jadę sobie mniej więcej 100 dodaje lekko gazu skrzynia tak jakby chciała zmienić z 6 biegu na 5 i po chwili wpada w awaryjny i auto tak jakby wpada na luz. Zwalniam do +/- 40 i wrzuca 2 i tylko ten bieg. Zjeżdżam na bok gaszę samochód , odpalam i wszystko Ok. Czasem jest puknięcie przy zmianie biegu na niższy przy wciśnięciu kicka. Myślicie ze wymiana oleju cos tu pomoże ? Czy problem leży po innej stronie.
  10. Raczej tak bo na drugi dzień podłączyłem komputer i miał właśnie błąd skasowałem i wszystko Ok być może przez zbieżność i latanie po śniegu . W każdym bądź razie wszystko ok
  11. Panowie takie pytanie. Mam do nabycia w promocji nowe koła 22" bo jezeli bym zmieniał swoje to tylko na 22. Problem w tym ze wszystkie sa 12j. Wiem ze na tył elegancko 335/25 oponka i bd latać ale co z przodem, próbował ktoś zakladac 12j na przód ? Et 25. X5 z 2005r lift. Pozdrawiam i miłego dzionka
  12. Witam wszystkich :) panowie postanowiłem nie zakładać nowego tematu bo widzę ze tu jest omawiane praktycznie wszystko o 4x4. BMW x5 z 2005r mówią ze to xdrive ale sam nie wiem wiec poprawcie mnie jeżeli sie mylę silnik 3.0 (218) . Kwestia taka ze odpaliłem samochód wczoraj i świeciła sie kontrolka trakcji, nie ABs nie info o problemie z napędem tylko tak jak bym wyłączył trakcje. Co zauważyłem to jeszcze to ze xenon w pozycji auto nie rusza sie na postoju a wcześniej pracował na boki. Zauważyłem ze powyżej 40 pracuje na boki a kontrolka na przełączniku nie mruga tylko swieci jak by usterki nie było wiec może to jest ze sobą powiązane. Wiem podłącz pod kompa ale aktualnie nie mam jak i myśle czy to może wina tej zębatki w tym silniczki co jest przy reduktorze. Za wszelkie odp dziękować :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.