Skocz do zawartości

bt04jugok

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 coupe 2.8

Osiągnięcia bt04jugok

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiem, że odgrzanie kotleta, ale nie chcę śmiecić. Czy w takim razie, jeśli posiadam kabel FTDI, który działał mi z przedliftowymi E46, to aby obsłużył E83 muszę zmostkować piny 7 i 8?
  2. Jak nie było PDC w tym aucie, jak chyba wszystkie coupe mają. Po vinie PDC jest i jest moduł PDC w bagażniku.
  3. Witam, Kupiłem E46 już prawie rok temu i od początku nie działały czujniki, w sensie po wrzuceniu wstecznego jest sygnał ciągły przez jakieś 5 sekund. Dziś postanowiłem się za to zabrać i sprawdziłem bezpieczniki, są dobre. Natomiast po omacku wyłapałem kabel, który idzie od czujników i powinien być wpięty prawdopodobnie do modułu PDC. Pytanie brzmi, gdzie powinna iść ta wtyczka? Po prawej stronie bagażnika jest jakiś moduł, ale to chyba nie ten, bo tam wszystkie wejścia są zajęte. Posiadam coupe ze zderzakami od M-pakietu, a na 99% oryginalnie M-pakietu tam nie było, bo np.: listwy progowe są zwykłe a podsufitka biała, także nie wiem, czy w zwykłych zderzakach jest jakoś inaczej to rozwiązane, inna złączka czy coś? Ewidentnie ktoś, kto wymieniał zderzaki nie podpiął czujników. Ta złączka ma kolor niebieski i 3 piny, tak jakby środkowy jest wyżej od dwóch pozostałych. Ona wychodzi blisko akumulatora jedną z dwóch dziur.
  4. Witam, Czy w mojej E46 coupe powinno być wisko? Bo nie ma. W dodatku w ECU jest błąd P1622, odnośnie podobno termostatu, ale zauważyłem, że w ogóle wiatrak na chłodnicy się nie załącza nigdy. Nawet jak stoję w korkach. Ale temperatura silnika jest zawsze na 90 stopni na zegarach. Po oględzinach zauważyłem, że do wiatraka chłodnicy idzie jakaś wtyczka z lewej strony z 4 pinami i trochę wyżej lekko w prawo od niej jest jakaś część, która się rusza, jakby nie przytwierdzona sztywno (jakby jakiś czujnik temperatury) i do tego nie idzie żadna wtyczka a złącze jest. W okolicach tego nie widzę żadnej wtyczki, no chyba, że to coś jest od wiskozy, której nie ma. Jak to powinno wszystko wyglądać? Wklejam link do fotki: https://drive.google.com/open?id=0B-OoOi923nPYMzNaaVRLWmcxelE
  5. Świece wymienione może tydzień temu na Denso K20TT i zmniejszone szczeliny do 0.9mm. Sprawdzę też cewkę. Powinna wskazywać na omomierzu około 0.8 Ohm między 1 a 3 pinem?
  6. Błędy jakie są w INPA to 239 oraz 123. Chciałem zrobić print screena ale wyskakuje jakiś błąd.
  7. Mam taką podstawową złączkę pod Bluetooth i aplikację Torque na telefonie, ale przed świętami przyszedł mi interfejs do laptopa i właściwie wczoraj uporałem się z instalacją INPY, żeby się z silnikiem komunikowało i co prawda odczytów błędów jeszcze nie ogarnąłem. Ale mogę odczytać. Tam będzie jakiś szerszy opis?
  8. bt04jugok

    [E46 328Ci] Błąd P1622

    Witajcie, Pojawił mi się błąd P1622. Według tego, co udało mi się ustalić, jest to błąd obwodu elektrycznego układu chłodzenia, najprawdopodobniej termostatu. Jednak na benzynie wszystko jest OK. Temperatura trzyma się środka i stoi w miejscu. Na gazie na rozgrzanym silniku zaczęło mi po chwili jazdy przerywać tak, jakby nie chodził na 1 cylinder, ale nie ma błędów wypadania zapłonu. Nie wiem, czy pojawienie się błędu ma coś wspólnego z tym zachowaniem na gazie, bo nie zsynchronizowałem tych dwóch rzeczy w czasie. Czy może ktoś miał podobny przypadek?
  9. Witam, Wie może ktoś, jak przeprowadzić cienki przewód ze środka, dokładnie spod kierownicy pod maskę? Mam silnik 2.9 w benzynie, który zajmuje dosyć sporo miejsca i jest ciasno od strony kierowcy, nie mam zielonego pojęcia, gdzie szukać jakiegoś otworu. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.