Mam rozwiązanie , musiałem po nie jechać 240km , zapieczona dźwigienka w chłodnicy egr , nie otwiera wystarczająco i stąd ten gwizd , nie chłodzi dobrze spalin , mechanik z którym kontaktowałem się przed wyjazdem do ASO Katowice mówił , że to na pewno nie turbina - ale jak już się umówiłem do ASO to pojechałem no i się okazało , że ta chłodnica . Wygląda na to , że Kielce pod względem napraw BMW całkowicie leżą ... :) no chyba , że trzeba jakieś klocki wymienić albo opony to może, może... zostałem tylko naciągnięty na koszta(15 tysięcy - dzisiaj gdybym się zgodził byłoby i 20 000 ) , które nie były potrzebne , ale trudno ( nowa chłodnica 3000 , wystarczy pogrzebać po internecie i da się też wymienić sam ten zawór/dźwignie na nową 800zł ) .. Dobrze ,że wiadomo co jest . Gdybym od razu poszedł do porządnego mechanika może zamknęłoby się to wszystko w 5 tyś ... Tak samo ze świstem od przyśpieszania i hamowania , ma być zaprogramowany napęd od nowa na te koła co są , a jak nie da skutku trzeba wymienić jakieś łańcuszki które regulują moc na koła itp . Temat do zamknięcia .