Skocz do zawartości

gardi

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Pultusk

Osiągnięcia gardi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gardi

    318i lutowanie "jeża"

    Witam. Postanowiłem sam naprawić "jeża", na forum jest sporo porad jak go wymontować i przelutować. Po wydłubaniu laku okazało się, że mój rezystor jest całkiem inny od tych przedstawionych na forum. Czy ktoś wie co tu trzeba przelutować? http://imgur.com/GXvh4 http://imgur.com/GXvh4 i drugi obrazek http://imgur.com/OQq74 http://imgur.com/OQq74
  2. gardi

    318i drgania przy ruszaniu

    Ja byłem 2 razy u mechanika i mimo wielu prob ruszania za każdym razem było dobrze, a na drugi dzień drgania. Tylko, że u mnie pedał nic nie drży, na luzie też nic sie nie dzieje, tylko gdy delikatnie ruszam to szarpie i dudni
  3. gardi

    318i drgania przy ruszaniu

    Jeśli Art.sr przypalisz sprzęgło to daj znać czy coś to zmieniło. Czasem gdy zmieniam bieg z 3 na 4 to z tyłu coś puknie
  4. gardi

    318i drgania przy ruszaniu

    Witam. Mam ciężki do zdjagnozowania problem. Co jakiś czas, na jedynce gdy ruszam auto drży. Nieraz tak mocno, że mam wrażenie, iż to wał ma luzy i tak wali (sprawdzane było w warsztacie i podobno jest ok). Coraz częściej to się dzieje i występuje tylko na jedynce podczas ruszania, słychać stłumione stuki i auto szarpie, zazwyczaj pomaga wcisnąć sprzęgło i ostrzej ruszyć. Jeden mechanik mówi, że to może być koło zamachowe, drugi że coś z wałem nie tak ale każą jeździć. Mam pecha bo gdy byłem w warsztatach zawsze było wszystko ok. Moje auto to 318i z 99r. Od czego zacząć?
  5. Witam. Mam 318i z 99r. Ostatnio padł mi akumulator, po naładowaniu było przez pare dni ok, ale gdy w nocy był mrozek auto nie chciało odpalić. Wogóle nie kręcił silnik tylko coś pykało i zapalały się światła. Po "pożyczeniu" prądu z auta obok, odpaliła normanie. Czy przy padniętej bateri i próbie odpalania normalne jest to, że światła się zapalają???? Pisze, bo przed zakupem drugiego akumulatora chce wykluczyć jakąś usterke, a mój mechanik nie wie czy tak ma być. Mam akumulator Centro 62 Ah, 480 A, czy to są dobre parametry czy kupić inny?
  6. gardi

    Łatanie chłodnicy

    Wsypywać nic nie będe, ale cholercia nad zaklejeniem tego się zastanawiam bo dostęp jest łatwy. Nie wiem czemu jest aż taka rozbieżność w cenach chłodnic, w sklepach 485-550zł a mój kolega może mi załatwić z hurtowni za 360zł tylko, że musze ponad tydzień czekać
  7. gardi

    Łatanie chłodnicy

    Witam wszystkich? Czy jest jakiś skuteczy sposób załatania chłodnicy? Mam 318i i cieknie u góry między chłodnicą a zbiorniczkiem wyrównawczym. Czy jest jakiś klej, który by się sprawdził, czy do warsztatu na spawanie, czy wymienić całość?
  8. gardi

    Cieknący kruciec

    Na pewno chciał na mnie zarobić bo dziś znalazłem w innym miejscu chłodnice za 360zł, ale skoro można sam kruciec wymienić to super. Pozostaje mi tylko znaleźć inny warsztat, który nie będzie chciał wymieniać wszystkiego. Dzięki
  9. gardi

    Cieknący kruciec

    Witam. Mam problem z ubytkiem płynu chłodniczego. Miałem wsypać "cudownych" opiłków do uszczelnienia ale słyszałem, że to zapycha nagrzewnice. Wybrałem się do mechanika, stwierdził że cieknie krućcem (nie wiem co to jest) i trzeba wymienić chłodnice. Mam BMW 318i e46 z automatyczną klimą i za chłodnice mechanik chce 560zł + wymiana ok 150zł. Moje pytanie brzmi czy tego krućca nie można załatać lub samego wymienić? Dziękuje z góry i pozdrawiam
  10. gardi

    BMW 318i 70KM???

    Dzieki wszystkim za porady, dzis bylem w warsztacie. Po podlaczeniu do komputera okazalo sie, ze wszystko jest ok, ale mechanik sam stwierdzil "ze jedzie jakby ktos przyczepe doczepil". W srode zostawiam im auto i zobaczymy co to bylo. Pozdrawiam wszystkich
  11. gardi

    BMW 318i 70KM???

    Witam wszystkich. Pare dni temu kupilem BMW 318i z 99r (z Niemiec). Problem jest taki, ze auto przyspesza jakby mialo 70 kucyków ( a ma 118), na trzecim biegu wyciaga 100km/h, na 4 - 125, a na piatym biegu 150km/h, po osiagnieciu tych predkosci zaczyna delikatnie szarpac i nie przyspiesza. Na zimnym silniuku jest jeszcze gorzej. Spalanie ok 8 litrów przy spokojnej jezdzie (inaczej sie nie da). Benzyne leje na dobrej stacji, wymienilem swiece, filtr powietrza i nie ma poprawy. Auto ma 140tys. przebiegu. Nie mam elektronika w poblizu a do serwisu boje sie jechac (koszty). Co robic??? Pomózcie :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.