Skocz do zawartości

patryk328

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 328 1995 , bmw e30 1,8 1993

Osiągnięcia patryk328

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, pomoże ktoś ? pacjent e39 m52b28 podczas wymiany skrzyni rozlał się olej ze skrzyni , jak sprawdzić stan oleju ? jaka jest procedura jego dolania ? jaki olej wchodzi ?
  2. Witam,pacjent bmw e39 2,8 benzyna jestem w trakcie zmiany skrzyni z manuala na automat , i tu moje pytanie, ze sprzęgła hydrokinetycznego wylał sie olej , którędy go uzupełnić ? jaki olej tam wchodzi ?, z jaka siłą przykręcić wieniec ? i z jaką siłą przykręcić to sprzęgło hydrokinetyczne , z góry dziękuje za odpowiedź
  3. Odłączałem przepływke , co prawda nie jeździłem na odpiętej ale po odłączeniu jest reakcja, dzisiaj wymieniłem czujnik położenia wału i wreszcie na komputerze pokazuje normalne obroty silnika , lecz nic poza tym sie nie zmieniło , błąd czujnika pokazuje w dalszym ciagu , znajomy mechanik mówił ze może być przestawiony rozrząd i dlatego dzieją się te wszystkie cyrki
  4. Samochodem jeżdżę cały czas codziennie , odpala bez żadnego problemu, jakie wartości powinien mieć czujnik , przy pomiarze miernikiem ?
  5. Sprawdzałem impa. wydaje mi się ze może to być czujnik wału , lecz nie ma problemu z odpalaniem , fakt ze jest słabszy niż był, odpiłem czujnik wałka i samochód nie odpalił , odpiłem czujnik wału i to samo czyli jakoś te czujniki działają . może być tak ze to właśnie uszkodzony czujnik wału w jakiś sposób zakłóca prace czujnika wałka (czy jeden czujnik jest w jakiś sposób zależny od drugiego ) ?
  6. witam, borykam się z następującym problemem, pacjent e39 m52b20 , samochód kupiłem 2 Msc temu po podłączeniu pod kompa pokazało błąd czujnika wałka rozrządu (w sumie nie było jakiś objawów uszkodzenia wałka więc to zignorowałem, samochód jechał płynnie ,czasami zdarzyło się ze zafalowały obroty ) , postanowiłem zamontować gaz . po zamontowaniu gazu po odpaleniu słychać któryś wtrysk benzynowy (cykanie) , kiedyś miałem podobnie okazało się ze odpowiedzialny był czujnik wałka (po podłączeniu komputera do gazu pokazuje ze widzi wolne obroty jako 1500 zamiast 750-800. postanowiłem wymienić nieszczęsny czujnik , lecz to nic nie pomogło (cały czas wyrzuca błąd wałka chociaż wymieniałem czujnik 3 razy na używany oryginał ) kable przy wtyczce czujnika są w bdb , czujnik sprawdzałem miernikiem i jest ok, sprawdziłem kable od wtyczki czujnika wałka aż do komputera wszystko ok , co może być przyczyną ,dlaczego ciągłe wywala błąd czujnika wałka , proszę o jakieś podpowiedzi bo już mi ręce opadły .
  7. można powiedzieć ze oleju wcale nie bierze dolałem moze ze 200ml na 10tys
  8. witam , mam problem ze swoją e36 2,8 vanos. silnik strasznie "klepie" na ciepłym, zaraz po odpaleniu samochodu z rana przez ok 2 sekundy, słychać jakby hydro popychacze, po czy silnik się wycisza, aż do momentu nagrzania , na ciepłym silnik pracuje jak słynny 2,5 tdi z zatartymi wałkami rozrządu . samochód normalnie ma moc na ciepłym i zimnym silniku, mierzyłem kompresje na ciepłym silniku i tak : -ostatni cylinder od ściany grodziowej 12b -5 cylinder 12b -4 cylinder 12,5b -3 cylinder 11b -2 cylinder 10b -i pierwszy niecałe 10 następnie dolałem co cylindra troszkę oleju i ciśnienie na 1,2,3 cylindrze podniosło się do 12,5 b niestety nie miałem możliwości zrobić pomiaru na zimnym silniku zaraz po zakupie ok pół roku temu zrobiłem płukankę Liqui Moly i zalałem olejem motul 5w30 już wtedy było słychać klepanie ale nie aż tak jak teraz, po 10tys km znowu zrobiłem płukankę i zalałem motul 5w30 i po tej wymianie hałas się nasilił. co może być przyczyną takiej pracy ? wałek rozrządu ? szklanki? vanos ? pompa oleju-jak ją sprawdzić ? a może pierścienie ? spadek kompresji na tych 3 cylindrach to wina zaworów czy dołu silnika ? proszę o pomoc link do filmików z pracą silnika : -zimny -ciepły
  9. problem rozwiązany ! powodem był nie sprawny czujnik położenia wału :)
  10. powietrza raczej nigdzie nie łapie. co do sondy nie mam pojęcia jaki to błąd, wiem tylko że jest uszkodzona , przesyłam filmik z odpalania auta
  11. Witam ! Jako że jestem tu nowy na początek chciałbym się przywiać :) od jakiegoś czasu jestem posiadaczem bmw e36 2,8 .samochód od początku miał problem z silnikiem, (nierówna praca, falowanie obrotów, gaśnięcie itp) wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu, i przez jakiś czas było w miarę ok , miał tylko problem na 1 biegu przy dodaniu gazu na max przerywał, na każdym innym biegu było ok. Jakiś czas temu pękł mi wąż od chłodnicy , wężyk wymieniłem, odpowietrzyłem układ , samochód po tym zabiegu pracuje równo, nie przerywa , ma swoją moc, Problem pojawia się po zgaszeniu samochodu, tzn . odpalam auto rano jest wszystko ok , podczas jazdy wszystko ok . (jeżeli zgaszę auto na sekundę odpalę ponownie to jest ok) wystarczy ze zgaszę samochód na 5 minut zaczynają się cyrki.. ciężko pali , nie wchodzi na obroty max 2,5 tys obrotów i to jeszcze po wielkich męczarniach , tak jakby się zalewał, wszystko wraca do normy gdy zgaszę samochód odpalę ponownie (najczęściej muszę odpalić i zgasić kilka razy żeby było ok). na komputerze wyskakuje jedynie błąd sądy lecz to raczej nie ona jest powodem bo była uszkodzona już wcześnie. proszę o jakieś wskazówki co może być przyczyną, ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.