Skocz do zawartości

Darek Hator

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    teraz : BMW 530e 2020
    poprzednie : Jaguar XE 2020, BMW f10 d 2016, Mazda 6 2015, Alfa 159 2.4 jtmd

Osiągnięcia Darek Hator

  1. Ja dzisiaj miałem okazje obejrzeć nową serię 5 i moim zdaniem dużo zyskuje "na żywo". Klasyczna i jednocześnie nowoczesna sylwetka. Nowa e klasa to zupełnie nie mój gust. Po obejrzeniu g60 wracałem do swojej piątki (g30) po drodze mijając inne g30 lci w różnych konfiguracjach... I jednak znacząco czuć że nowa piątka jest na wskroś nowocześniejsza (estetycznie). Wnętrze dla mnie też ok. Jest nowocześnie i ekranowo. Jak wszędzie w tej klasie. Podoba mi się to że nie zrobili kontrowersyjnego auta tylko poszli w klasyczną bryłę / nerki 🙂 . Takie auta dłużej się starzeją niż blichtrowe mercedesowe ledo chromy 😉 czy do bólu kwadratowo-praktyczne audice ( może poza q8 🙂 )
  2. Nie miał adaptacyjnych tylko te standardowe m pakietowe. Wg mnie ok. nie odczułem że jest jakieś głośne czy dobijające. Jeździłem po autostradzie i po "kocich łbach". Jednak polecam samemu się przejechać bo to co dla mnie będzie super dla innego może być zbyt twardym zawieszeniem . I na odwrót. Na co dzień jeżdżę f10 na 18' i w porównaniu do G20 to dla mnie moja jest zbyt tapczanowa a G20 przyjemnie zwarta i zwinna.
  3. Nie przesadzaj z tymi tragicznymi plastikami, jakością wykonania i multimediami w Giulii. To że np plastiki są słabszej jakości nie znaczy że są słabe. Moje odczucia są następujące : G20 - z zewnątrz ok ale na bilbordach czy w tv wyglądała wg mnie lepiej. na żywo czegoś mi brakuje. Linia baczna i przetłoczenia... jakoś tak płasko. - wewnątrz - duży skok jakościowy względem f30. Nawet te nowe zegary na żywo wyglądały ok. - 330i - lepiej się prowadzi niż f30 a gorzej niż giulia. F30 - z zewnątrz jest już bardzo opatrzona i to jej główna wada. - wnętrze nie jest złe ale wygląda archaicznie. Mimo liftingów i multi funkcyjnych zegarów. - dobrze się prowadzi, jest pewne i zwinne. Nie rozumiem narzekania na tą sferę. generalnie G20 i F30 są blisko jeżeli chodzi o prowadzenia. Giulia - zewnątrz : jest od 2-3 lat na rynku a wciąż wyglądem przebija G20 i F30. Jest spójna, wyważona. Bez zbędnych wodotrysków. Ma to coś co powoduje że auto się nie starzeje. - wnętrze to poziom f30, odczucia mocno zależą jednak od wyposażenia. Projekt na pewno nie archaiczny ale np faktura niektórych plastików może się nie podobać. idrive w BMW to wg mnie niedościgniony wzór. Na tym tle alfa wygląda ubogo jednak ma to co niezbędne. - to kategoria gdzie alfa zdecydowanie się wyróżnia na + , choć wiadomo że nie każdemu taka charakterystyka będzie odpowiadała. Najbardziej czujemy auto i wiemy co się z nim dzieje. Jest bardzo bezpośrednia. wersje którymi jeździłem : G20 330i m pakiet / F30 330i m pakiet / Giulia Veloce 2.0 280 km wszystkie na 19 i runflatach. Jednak to tylko moje zdanie, samemu trzeba się przejechać i sprawdzić.
  4. jeżeli kuna wymieniała mi EGR to możliwe :D Kanapka nigdzie nie była nadgryziona, ponadto wlew od płynu do spryskiwaczy był od wizyty w serwisie cały czas otwarty na oścież, maska go przygniotła otwartego. Na foto już tego nie widać bo go zamknąłem.
  5. trochę słona, zapewne od soli drogach, ale ok :8)
  6. Jestem 3 tyg po akcji serwisowej, wymienili mi EGR i wszystko ok. Kilka dni temu otwieram maskę w celu dolania płynu do spryskiwaczy a tam kulinarna niespodzianka ! Chyba serwisant chciał jakiegoś tosta zrobić... :cry2: Coś czułem, że trochę mnie znosi na autostradzie :duh:
  7. Po 13 miesiącach użytkowania trafił się pierwszy problem. Podczas jazdy auto przechodziło w tryb awaryjny - informacja "moc pojazdu została ograniczona (..)" ... :cry2: W serwisie powiedzieli mi że trwa akcja serwisowa w tym modelu i będą wymieniali najprawdopodobniej zawór EGR + jakieś tam oprogramowanie. Szkoda że nie otrzymałem wcześniej informacji o "akcji serwisowej". Dowiedzieć się na autostradzie 200 km od domu , że auto jest w trybie awaryjnym i może jechać maks 80 km/h - bezcenne. :mad2: Lada chwila na narty się wybierałem ...
  8. trochę kilometrów robię. Dlatego diesel jest koniecznością - z ekonomicznego punktu widzenia. Chętnie bym wymienił na jakąś mocną benzynkę :D Musze jednak przyznać że auto jest naprawdę uczciwe (cena do jakości). Czasem słyszę komentarze że w premium płaci się tylko za znaczek... posiadając po raz pierwszy auto z tego segmentu mogę śmiało stwierdzić że f10 (nawet w mojej bida wersji ) jest odczuwalnie autem premium. Żadne wypasione passaty , superby, mondelaki itp nie zatuszują swojej genezy bogatym wyposażeniem. Co kto lubi.
  9. Na liczniku mam 38 tys km , Po tym czasie mogę napisać kilka rzeczy, na + -Komfort, Cisza -idrive - bardzo dobra obsługa i jakość ekranu centralnego - znajomy ma f11 z 2014 roku i jego wyświetlacz jest "mniej ostry" może coś zmieniali ? -spalanie średnie 6,8 - 7,5 L/100 / 60 % lokalne drogi , 25% ekspresowe, 15% miasto -spalanie przy 160 km/h na tempomacie na odcinku ok 100 KM : 8,2 L na - - brakuje mocy podczas wyprzedzania przy prędkościach powyżej 100 km/h , ale to raczej nie zaskoczenie ;) na chwilę obecną nie ma możliwości fabrycznego podniesienia mocy.
  10. W Twojej konfiguracji nie widziałem kamery cofania, chyba że jest w jakimś pakiecie. W sedanie wg mnie to must have. Pisałem jakiś czas temu w innym dziale o moich wrażeniach z jazdy M550i. Przypomnę bo pewnie w wątku który ma ponad 100 stron mogło umknąć :x "Kilka dni temu miałem przyjemność przejechać sie g30 M550i xdrive , 4.4 v8 462 KM . Katalogowo przyspiesza w 4s do 100km/h. Przyczepnosc jest niesamowita. W trybie sport i gazem w podłodze nie slyszalem najmniejszego pisku opon. To mój pierwszy kontakt z g30. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zarówno wnętrze jak i wygląd zewnętrzny wg mnie to rewelacja. Oglądając testy jakoś specjalnie mnie nie porywała ale na żywo to petarda. Szczególnie w tej wesji. Niedawno oglądałem nową e klase, v90 cross country, jaguara f pace. G30 wg mnie wypada najlepiej jako calosc. Jest spojna i nowoczesna. Cena tego konkretnego egzemplarza to ponad 530 tys." Dodam że wnętrze było welurowe i auto było na 20 calowych felgach - tych "podstawowych" Bardzo fajnie działa ten system 3D view (?). W trybie comfort auto jest odczuwalnie cichsze. W trybie sport dźwięk silnika jest świetny. Na zewnątrz od razu słychać że to V8. Auto sprawia mniejszego i zwinniejszego niż faktycznie jest. Super wybór :cool2:
  11. Kilka dni temu miałem przyjemność przejechać sie g30 M550i xdrive , 4.4 v8 462 KM . Katalogowo przyspiesza w 4s do 100km/h. Przyczepnosc jest niesamowita. W trybie sport i gazem w podłodze nie slyszalem najmniejszego pisku opon. To mój pierwszy kontakt z g30. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Zarówno wnętrze jak i wygląd zewnętrzny wg mnie to rewelacja. Oglądając testy jakoś specjalnie mnie nie porywała ale na żywo to petarda. Szczególnie w tej wesji. Niedawno oglądałem nową e klase, v90 cross country, jaguara f pace. G30 wg mnie wypada najlepiej jako calosc. Jest spojna i nowoczesna. Cena tego konkretnego egzemplarza to ponad 530 tys. :cry2: jak żyć...
  12. No właśnie skupiam się na komfortowej jeździe :cool2: Tych kilometrów trochę robię i dlatego celuje w nowe auta. Max po 3 latach do wymiany na następne ;) Jak gdzieś się złapiemy w Szczecinie to pooglądamy nasze beemki :cool2:
  13. Tak Szczecin, choć auto odbierałem w Warszawie :D Rocznie robię ok 40-50 tys km i faktycznie spalanie ok 7L bez zbędnego ograniczania się jest ok. Auto bardzo fajnie zachowuje się przy "niemieckich" prędkościach czyli ok 160-180 km/h . Jest cicho, stabilnie i względnie ekonomicznie. Taką f30 niebieską widuję od czasu do czasu w Szczecinie i na żywo ten lakier wygląda świetnie. No i M pakiet dodaje jakieś 50% na+ do wyglądu auta :8) , u mnie m pakiet kosztował ok 23 tys zł i musiałem zrezygnować :(
  14. Tez Mialem wersje 2.0 skypassion. Przesiadka z mazdy byla sporym przeskokiem. Ogólne wrażenia jakosci wykonania , prowadzenia, wyciszenia są nieporownywalne... na korzysc Bmw oczywiscie :) Choc co do samego samochodu mialem juz wyrobioną opinie bo zrobilem kilka tys km w F10 520d 190km i F11 525d. Jadac na jazde testowa z gory skreslalem ten najslabszy silnik diesla. Po przejazdzce pozytywnie sie zaskoczylem jak ten automat potrafi wycisnac ostatnie soki z tego dieselka :mrgreen:
  15. Decyzje o zakupie f10 podjąłem w pazdzierniku 2016, o Stelvio krążyły tylko plotki -'kiedy ? za ile ? Itp... Druga sprawa to ze suvy mi nie podchodzą, moze musze do nch dojrzec :mrgreen: Kojarze kolegę Raftera z forum alfoholiców :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.