Witam wszystkich. Jestem po nie udanej próbie chip tuningu, auto po regeneracji wszystkich wtryskiwaczy w grudniu ubiegłego roku, ale każda próba zmiany mapy skutkowała z wywaleniem błędu DDE na liczniku, po sprawdzeniu błędów w komputerze, tuner powiedział, że wtryskiwacze nie domagają, na programie korekty na 1 wtryskiwaczu -0.89, 2. 0.08, 3. -1.11, 4. -0.64, 5. 1.69, 6. 0.25, na mapie seryjnej juz po kilku próbach modyfikacji przedstawialo się następująco 1.-0.94 2. 0.31 3. -0.82 4. -0.71 5. 1.36 6. 0.07 Pod obciążeniem na seryjnej mapie drugi wtryskiwacz dochodzi do wartości ok 1.9-2, piąty do 1.3 reszta oscyluje poniżej wartości 0.7, mógłby ktoś znający temat, doradzić, czy problem lezy po stronie auta, czy słabe umiejętności tunera? Na hamowni na seryjnym sofcie pokazał 183.5PS i ok 390Nm.