Skocz do zawartości

Piotreke61

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 3.0d

Osiągnięcia Piotreke61

  1. dzień dobry Może ktoś przerabiał temat zmiany lamp full led z 2017 na wersje LCI ? zakupiłem auto w usa ukradli lampy , zderzak mam do malowania i biorę pod uwage zakup lamp i zderzaka od LCI czy podchodzi wszytsko P&P ? zakładam ze kodowanie lamp napewno bedzie wymagane
  2. Poszukuje drzwi przednich o tylnich z klamkami w kolor b39 do f48 2017 r oraz lamp full Led kompletnych
  3. Witam , zakupiłem ostatnio x5 zrobiłem kilka km i zaczynam sie zastanawiać czy nie występuje u mnie opisywany problem , podczas przyśpieszania słychać basowy dźwięk , gdy osiągnę dana pretkość i jadę płynnie auto robi się ciche , nie występują zadne drgania, wczeniej miałem e61 3.0d i auto było ciche nie działy sie podobne rzeczy , czy jest ktoś z warszawy albo okolic z x5 aby można było podjechać i podpytać kogoś pokazac o co chodzi , moze ten typ tak ma ?
  4. Wiec koledzy decyzja zapadła biorę Xa odbyłem jazdę wszystko ok odleciałem cała miernikiem wszędzie ok 90 mikronow tylko nurtuje nie jedno pytanie jest sport pakiet z vinu , fotele czarny sufit felga 19 ale nie ma progów , dopiero po drogich oględzinach to zauważyłem czy jest to ok ?
  5. sprawdziłem tak jak koledzy radzili i ................ w 2008 roku jak przyjechalo do polski mialo 32 tysk w grudniu 2009 49 tys, wiec te 175 tys obecnie moze byc autentyczne
  6. diese 3.0 w srodku Sport Paket czarny sufit, skory czarne elektryka foteli , grzanie,klimatronic, doza navi i chyba tyle , naglosnienie standard bez zadnych subu. itp
  7. Jestem po wstępnych oględzinach e53, wiec auto jednak nie salon polski, w 2008 r przyjechało z Niemiec , pierwszy właściciel firma pewnie jakis leasing, w 2011 r kupił ojciec znajomego, blacharsko i lakierniczo dobrze albo i bardzo dobrze , nie miałem czujnika ale na pierwszy rzut pozytywnie lakier ladny bez rys wgniotek i rudej pod maska porządek nic nie ulepione kombinowane silnik suchy czysty , nie myty wnętrze troche brudne ale ze wzgledu na normalne urzytkowanie , nie czyszczone do sprzedania , skóry ok bez przetarć , kierownica też 2 komplety kół założone letnie 19 opony jak nowe autem od 3 mc nikt nie jezdzil i nie zmieniali na zimowe ktore tez bardzo ladne po jednej zimie na feldze 17, najgorsze ze nie mogem zrobic jazdy jakiejs konkretnej , działka w jakims lesie, dróżki dojazdowe zasypane śniegiem i oblodzone bałem się wyjeżdzać gdzieś dalej aby nie było jakiegoś dzwona, ogólnie auto jak na te lata ładne, beż jakiś wiekrzych zastrzeżen, ale jak sie zdecydjuje to podjade na jakiś warsztat aby sprawdzili co i jak z zawieszeniem itp. jak myslicie ile warto by wyło za takie e53 zaplacic ? dodam ze przebieg niby 175 tys , ceny dokladnie nie dogadalismy on swoje ja swoje
  8. Dzięki za rozjaśnienie tematu, dzisiaj jadę obejrzę auto wieczorem napisze co sie dowiedziałem
  9. A jak jest z utrata wartości i sprzedażą e53 ? Po jakimś czasie ? E60 raczej auto chodliwe nie wiem jak e61 ale niedługo sie okaże bo jak zdecyduje sie na X5 będę musiał sprzedać ?
  10. Witam wszystkich jestem nowy na forum , chciał bym podpytać kolegów jak obecnie wyglada sprawa z e53 ? ceny aut , cześci ? mam do kupienia z pewnych rak 2005r sport pakiet 3.0d czarna maly przebieg 160 000 orginal 2 właścicieli ostatni moj znajomy przez jakies 7 lat wiec auto jest i znane on kupił od kogoś z rodziny dodam ze krajowe, zona męczy mnie o suv a wiec jest okazja zmienic , ale jak wyglada sprawa z sprzedażą w przyszłości ? silnik jest mi znany i koszty z nim zwiazane ale jak z reszta ? zawieszenie ? jakieś typowe awarie ? może korozja ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.