Skocz do zawartości

MK.335iF30

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335i F30
  • Lokalizacja
    Wrocław / Olsztyn
  • Zawód
    BDM

Osiągnięcia MK.335iF30

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info, dam znać czy będzie różnica po zmianie oleju na Millers'a NT. Podobny przypadek miałem w nowej Megane 2.0 TCE, tam szły regularne dolewki przez 130 000 km, a silnik do blisko 200 000 w stanie b.db. Dwulitrowy silnik na turbo generuje znacznie wyższe temperatury przy wysokich prędkościach i myślałem, że w przypadku 335i aż tak odczuwalnie problemu nie będzie, ale skoro nie jestem sam, to znaczy że wszystko działa jak powinno. Pozdr.
  2. Hej Witam wszystkich! Mam pytanie do właścicieli silników 335i - ile oleju dolewacie między przeglądami serwisowymi? Dolałem jakieś 2 litry na 10 000 km trasy. Indeks prędkości 200+. Czy jest sens zmieniać olej na np. Millersa o wyższych indeksach lepkości i temp? Nie pałuje na zimno, zawsze czekam aż się rozgrzeje. Przebieg ok 70 000 km. Ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie? Z góry dzięki i Pozdr. M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.