Skocz do zawartości

szaran 7

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E-91 320d rok 2006

Osiągnięcia szaran 7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja kupiłem pompę Hepu nowa wywaliłem 430 zł i po 7 miesiącach leci z niej ciurkiem a na dodatek ma wirnik plastikowy tera kupiłem już drugą pompę Dolz i zobaczymy ale powiem jedno hepu to tylko dobra nazwa firmy i za to płacimy pieniądze a robią taki sam szajs jak wszyscy inni
  2. tak wygląda przed podniesieniem czyli założeniem wzmacnianych sprężyn myślę że będzie widać bo nie zrobiłem więcej zdjęć : https://naforum.zapodaj.net/e253df571f62.jpg.html a tak wygląda po wymianie sprężyn wzmacnianych https://naforum.zapodaj.net/df41816b0bbc.jpg.html na moje oko to podniosła się około 2 cm ale najważniejsze jest to że jadąc w pięć osób nie przysiada tak nisko i to mnie cieszy pozdrawiam
  3. podłącze się do tematu alufelgi 17 Brock et 37 7,5 J 17 jak to będzie wyglądało w e91 2006 rok może ktoś ma jakieś fotki tych rozmiarów założone przy swojej BMW z góry dziękuję za pomoc
  4. dokładnie te kupiłem do mojej 320 d pasowały i od tego gościa
  5. ja tylko założyłem sprężyny na tył wzmacniane i tył podniósł się o 2 do 3 cm teraz fajnie wygląda
  6. zastanawiam się czy to nie jest wina zaślepek w kolektorze zamiast klapek
  7. wymian poduszek nie pomogła ,teraz mam drgania nawet na wolnych obrotach ale po położeniu ręki na wajchę od biegów drgania ustają ciężko to zdiagnozować może ktoś miał podobny przypadek poza tym wtryski miałem sprawdzone i są ok
  8. Panowie musicie sprawdzić świece modół świec ,u mnie wymiana świec nie pomogła ponieważ był uszkodzony modół świec, i dla tego na zimnym tak ciężko pali bo nie podgrzewa wcale świeć Trzeba to sprawdzić komputerowo
  9. dziś zaczeło drgać pulpitem nawet na wolnych obrotach, i jestem umuwiony na jutro u mechanika
  10. witam od jakiegoś czasu, a dokładnie po wymianie elastycznego łącznika przy tłumniku , trzęsie mi pulpitem ale tylko na drugim lub trzecim biegu i od 1500 obrotów do 2000 tys obrotów i pużniej wszystko się wycisza proszę o pomoc dodam tylko że kompletne sprzęgło luka mam nowe , turbinę ,drążki kierownicze, amory tył i sprężyny tył , elastyczny łącznik przy tłumniku, wszystkie płyny ,filtry ,świece ,poza tym przy odpaleniu na zimnym trzęsie mi silnikiem przez 3-5 sekund
  11. Witam ja mam tak samo auto sprowadzone z Niemiec i też tak rano trzęsie ,wszystko wymieniłem oprócz wtrysków nawet dwu masę oprócz trzęsienia na zimnym mam tez trzęsienie pulpitu ale tylko przy trzecim biegu i 1500 obrtów do 2000 obrotów i pużniej wszystko ustaję proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.