Skocz do zawartości

LeszekLK

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LeszekLK

  • Urodziny 20.02.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Touring 318i 118KM PB/LPG M43TUB19
  • Lokalizacja
    Zielona Góra
  • Zawód
    Kierowca

Osiągnięcia LeszekLK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok. Uszczelki podstawy filtra już wcześniej wymieniłem. Tylko się zastanawiam jak z tym olejem przy wymianie uszczelek pokrywt rozrzadu. Koniecznie trzeba zlać czy jednak większość zostanie w misce. Bo by mi to ułatwiło robotę jakbym nie musiał spuszczać.
  2. Tak sam bede wymieniał. A uszczelniacz wału też może być erlinga?
  3. Będę u siebie musiał wymienić uszczelki pokrywy rozrządu i mam parę pytań. Czy olej trzeba konieczne zlać przy tej wymianie? Nie zostanie przypadkiem większość w misce olejowej i obędzie się bez zlewania? Bo ktoś pisał że polało się bardzo mało oleju. Czy uszczelki tylko OEM czy Elringa też mogą być? Simering wału lepiej Oem? Bo OEM są prawie dwukrotnie droższe od Elringa. Te metalowe uszczelki trzeba w końcu wymienić czy można przeczyścić i silikonem posmarować? Jak nowe to tylko oem czy zamienniki też mogą być?
  4. Witam Pytanie może dla niektórych banalne ale chciałem się upewnić. Czy ten zaworek ma być zamontowany w taki sposób aby od podstawki filtra oleju mógł upuszczać olej do silnika jak jest za wysokie ciśnienie? czy może na odwrót? Jestem raczej pewny że w ten pierwszy sposób i tak go starałem się odkładać ale dla pewności pytam. https://www.youtube.com/watch?v=fQXYUVMcQD0 Zaworek nie jest drogi bo koszt 30zł i zamówiłem nowy dla pewności ale czy idzie jakoś go sprawdzić? Czy jak się otwiera i zamyka to znaczy że jest ok? Jakby był tylko otwarty albo zamknięty to wtedy zepsuty? Czy trzeba jakieś specjalne pomiary zrobić jaką siłę nacisku lub ciśnienie potrzeba żeby się otworzył?
  5. Dolot szczelny. Odmy nie wymieniałem. Teraz będę ją zaslepiać a na otwór w pokrywie dam filterek bo było sporo oleju w dolocie. Przewody odmy sprawdzę. Nie próbowałem jeździć bez odpiętego przepływomierza ale po odpięciu jest chwilowy wzrost obrotów a potem normalnie - na postoju. Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A7-30H przy użyciu Tapatalka
  6. Posty: 8 Moje BMW: E46 318i Kod silnika: M43 Mam błąd P0170 - za bogata dawka paliwa czy jakoś tak. Z tym błędem już kupiłem, ponoć była wymieniana sonda lambda ale błąd znowu się pojawił. Wyczyściłem teraz przepływomierz i skasowałem błąd, jednak po paru km znowu wyskoczył. Jeszcze chce kupić lepszy kabel i sprawdzić w innym programie wskazania lambda i przepływomierza. Dodam że mam instalacje LPG. Co to może być? Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A7-30H przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.