Skocz do zawartości

Sepu530ii

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sepu530ii

  • Urodziny 19.09.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Kiedys BMW 523i E39 170KM 1999,BMW 520i E60 170KM 2004
    Obecnie BMW E39 3.0iA 231 KM 2002 MPakiet

Osiągnięcia Sepu530ii

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczow Mam Problem , Moja e39 ma wszytskie szybko podowojne klejone w tamtym tygodniu na autostradzie ciezarowka zajechala mi Droge musialem uciekac na pas awaryjny i calym bokiem polecialem Po barierce chcialem zamowic elementy na necie w tym samym Kolorze , zeby nie Bawić sie w szpachlowanie problem w tym ze nie znalazłem żadnych odpowiednich moje pytanie brzmi czy jeśli kupie drzwi od normalnej e39 i przełożę wszystkie bebechy z nich czy beda pasować w otworach moje podwójne w otworach dla pojedynczej szyby czy muszę szukać jednak takich samych elementów.
  2. Problem opanowany okazalo sie ze to byla wina jednak tego termostatu po zalozeniu nowego odrazu wszytsko wrocilo do normy! dzieki za wszytskie odpowiedzi
  3. dzieki za odpowiedz tak mam kwadracik i to jest dokladnie takie samo lusterko jak wyslales w pierwszym linku
  4. Dzięki wszystkim za odpowiedzi czy potrzebuje większe składane z fotochromem
  5. Dzięki za dobre chęci ale wlasnie poszukuje większe składane z fotochromem
  6. Witam Mam Problem z doborem odpowiedniego lusterka a wiec potrzebuje lusterko prawe 2002r po wjechaniu w barierkę na autostradzie straciłem wkład obudowę i ramkę ,dzisiaj kupiłem lusterko od e39 z 2000 i nie pasuje ramka jest za mała i obudowa tylna wgl nie pasuje tak jak by delikatnie inny kształt ,jak dobrać odpowiednie i czy jest różnica miedzy lusterkami przed liftem i po lifcie dodam ze mam 530iA 2002r Shadow Line Msportpakiet
  7. Czyli myślisz rownież ze termostat ? Na dniach wymienię i podzielę sie efektami. A czy to moze mieć związek z wysokim spalaniem ? Moze być ze ten czujnik temperatury silnika ktory jest w termostacie podaje dane ze silnik jest zimny i większa dawkę paliwa łyka ?
  8. Nic nie było grzebane w ostatnim czasie Dolewalem płynu Ok.2000 tys km wcześniej nie zauważyłem ubytku Węże i dół ciepły Jak sprawdzić czy pompa nie ma luzów albo czy nie zatarta ? Bo tego nie sprawdzałem
  9. Dzięki zaczne wlasnie od termostatu juz kupiony firmy WAHLER
  10. Witam ! Proszę o pomoc a mianowicie mam problem ze wzrostem temperatury a dokładniej po odpaleniu z rana na zimnym bardzo powoli wzrasta wskazówka temperatury po przejechaniu Ok 3-4 km ledwo co wychodzi za niebieskie pole przy jeździe po mieście wskazówka wskakuje na polowe dopiero po przejechaniu Ok 15 km ale gdy tylko wyjeżdżam po za miasto autostrada ogolnie szybsza jazda niz od świateł do świateł lub dynamiczniej jeżdzę odrazu opada na 1 kreskę lub do okolic niebieskiego pola. Ciepłe powietrze dmucha normalnie. Dodam tez ze po odpaleniu na zimnym zawsze stoję Ok 30s do 1 minuty aby obroty spadły do ok800. Nie wiem tez czy to ma znaczenie ale wydaje mi sie ze auto mi za dużo pali na autostradzie przy jeździe ok120 nie ma szans poniżej 10 l zejść w mieście mieszana jazda troche dynamiki troche spokojnej ale bardziej spokojna pokazuje mi 20 l. Na forach czytałem ze na trasie 3.0i można nawet do 8 l przy tej prędkości zejść a w mieście ok14-16l. Czy to moze być termostat czy cos innego ? Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.