Skocz do zawartości

c0p0x

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92, 320d

Osiągnięcia c0p0x

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam B47 z AdBlue. Wcześniej w N47 czasami dolewałem dodatek do paliwa Liqui Moly do ochrony dpf. Ani to nie pomogło jakoś olbrzymie, ani nie zaszkodziło, ale przynajmniej miałem lepsze samopoczucie. Pytanie - czy w aucie z mokrym filtrem również można go dolewać?
  2. Cześć, jaki proponujecie olej do: Model: F11 520xd Silnik: 2.0d, rok 2017, B47 Przebieg: 80 000 km Styl jazdy: normalny Użytkowanie: normalne Zużycie bieżące na l/1000km: brak Instalacja LPG: nie DPF: tak Dotychczas: olej oryginalny Rozważam między: BMW Twinpower LL-04 0W-30 Ravenol VMP-5W30. Który do tego silnika powinienem wlać - OW-30 czy 5W30. ASO podpowiada 0W-30, do tej pory serwisowany w ASO, zmiany co 15k.
  3. Cześć, no więc nabyłem, świadomie, N47. Zresztą, po weryfikacji z DRAY'em auto na prawdę godne zakupu. Z założeniem oczywiście, że zaraz po zakupie wymienię rozrząd. Poszukuję w okolicach Warszawy serwisu, który zmieni mi zatem rozrząd, nie zdzierając majątków. Macie jakiś godny polecenia punkt?
  4. Cześć, rozważam zakup tego autka. Byłem oglądałem, podejrzewam, że nieszczęsny rozrząd niedługo do roboty. Poza tym nie było się do czego doczepić. Jutro mam otrzymać pełną historię serwisową auta - faktury, kwity z serwisu Boscha (oczywiście, można to podrobić itd. ale stan auta raczej nie wskazuje na korektę - co jest dziwne na diesla, ale cóż). W historiapojazdu.gov rok temu wyszło około 110kkm. Pod maską 2 wymiany oleju z 2014 i 2015 chyba, również raczej oryginalne papiery. Co sądzicie o tym autku? Czy jest ktoś z Warszawy, kto byłby w stanie podjechać ze mną i z komputem i zdiagnozowąć pracę tego nieszczęsnego silnika N47 (turbo, wtryski, przebieg szacunkowy z naciśnięć hamulca itd) - czyli to, czego ASO nie robi? Oczywiście, za opłatą - wiadomo. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-salon-polska-bezwypadkoy-r-cars-warszawa-ID6ysDuqd.html Rozkodowany VIN: S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction F Steering Wheel S2HCA BMW Light Alloy Wheel, Spider Spoke 187 S302A Alarm System S320A Deleted, Model Lettering S403A Glass Roof, Electrical S423A Floor Mats, Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automatic-Dip S464A Ski Bag S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S4AEA Armrest Front, Retractable S4ATA Interior Trim Finishers Black High-Gloss S4UAA Partially Electric Seat Adjustment S508A Park Distance Control (PDC) S521A Rain Sensor S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S540A Cruise Control S563A Light Package S609A Navigation System Professional - Update Navigation Map S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice Control S633A Preparation, Mobile Phone, Business S672A CD Changer For 6 CDs S676A HiFi Speaker System S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S710A M Leather Steering Wheel P7RSA Package Comfort S7SPA Nav Professionalcellph. Prep. Bluetooth L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-Board Vehicle Literature German S8SCA Telematics Access Request,Country-Spec. S8SPA Control Unit COP S934A Dummy-SALAPA S936A Dummy-SALAPA S964A Navi DVD To Be Requested At Shipping Standard Equipment S502A Headlight Cleaning System S520A Fog Lights S522A Xenon Light S548A Kilometer-Calibrated Speedometer S851A Language Version German
  5. Zakupiłem tez raport przebiegu. Dziwnie, nie ma histori poniżej 60kkm Dodatkowo wygląda, że auto co tydzień równo (7 dni) odwiedzało serwisy. Czy to możliwe, żeby wpisy w ASO były modyfikowane? http://image.prntscr.com/image/ed0537d019094dd9b3f2bfd02b12ef44.png
  6. Cześć, co sądzicie o poniższym egzemplarzu? Jestem wprawdzie z Warszawy, ale niepokoi mnie niska cena. Wlaściciel twierdzi, że wszystko super. Czy reflektory nie są zbyt zmatowiało/żółte? VIN: WBAVA71010PR96942 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-pierwszy-wlasciciel-bezwypadkowe-ID6yGKV3.html#9819f14966
  7. Dzień dobry, co sądzicie o poniższym autku: WBAVF91010E095417 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-gwarancja-przebiegu-67-000km-aso-170km-i-wlasciciel-ID6yAGZp.html#a170201a31 Rozkodowany VIN: Type Value VIN WBAVF91010E095417 Prod. Date 2008-04-05 Mileage Check mileage and service history Type code VF91 Type 320I OL (EUR) Series E90 (3 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N43 Displacement 2.00 Power 125kw / 170hp Drive HECK Transmission Manual Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW) Available update: Navigation Map Update Options S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration S249A Multifunction F Steering Wheel S255A Sports Leather Steering Wheel S2CYA BMW Light Alloy Wheel, Spider Spoke 158 S313A Fold-In Outside Mirror S320A Deleted, Model Lettering S415A Sun-Blind, Rear S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automatic-Dip S494A Seat Heating Driverpassenger S4AEA Armrest Front, Retractable S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog Lights S521A Rain Sensor S534A Automatic Air Conditioning S5DCA Rear-Seat Headrests, Folding P7RPA Advantage Package L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-Board Vehicle Literature German S8SCA Telematics Access Request,Country-Spec. S8SPA Control Unit COP Standard Equipment S1CBA CO2 Package S321A Exterior Parts In Vehicle Color S4AGA Interior Trim Finishers Titanium Matt S548A Kilometer-Calibrated Speedometer S851A Language Version German
  8. Hej Auto wróciło jako bezwypadkowe :evil: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320dbezwypadkowyniski-przebiegskoranavipodgrzewane-fotelezadbany-ID6yHB4j.html
  9. Cześć, czy ktoś z Was może oglądał to auto? http://allegro.pl/330i-lpg-vialle-navi-proff-radar-skora-xenon-kosaa-i6647133570.html
  10. Dokładnie. Malowane? Spoko, ale żeby nie było po całce. Nie oczekuję ideału, ale jeśli ktoś maluje kredką zegary to ciekawe czy ma na dobry olej. Kwintesencja tematu.
  11. Hej, gdybyście chcieli kupić: http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html to odradzam: viewtopic.php?f=44&t=311568
  12. Cześć! Chciałem Was ostrzec przed poniższym autem: http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html VIN: WBAVF910X0VG34958 Zachęcony: - opisem, w którym były użyte takie słowa jak "perfekcyjny", czy "100% bezwypadkowe", - faktem, że wyciąg z systemu BMW zdawał się potwierdzać przebieg, - dosyć bogatym wyposażeniem, - rozsądnym tonem sprzedawcy podczas rozmowy telefonicznej, postanowiłem udać się do Wrocławia (z Warszawy) i obejrzeć to auto. Niestety, do wizyty w ASO nawet nie doszło, a postanowiłem wrócić spokojnie do domu z następujących powodów: - auto miało robiony - wymieniany i lakierowany cały pas tylny (o tym akurat wiedziałem wcześniej i to już było pewnym ostrzeżeniem, bo przeczyło temu co było napisane w ogłoszeniu) - auto miało robiony przedni prawy przód (potwierdziłem miernikiem) - tego w żadnym wyciągu serwisowym nie było napisane co oznacza, że ktoś dokonywał tej naprawy poza ASO - w przeciwieństwie do tej poprzedniej (czemu poprzedni właściciel naprawiający auto w ASO naprawiał szkodę po wypadku / kolizji gdzieś indziej? a może to nie właściciel?) - nie widać tego zbytnio na zdjęciach - ale auto jest bardzo obniżone i to w taki sposób, że nie nadaje się do jazdy po polskich drogach (handlarz tutaj od razu dodał, że wymaga to zmiany tylko sprężyn - ale ja od dołu tego auta nie widziałem i zakładam, że pewnie tak wesoło by nie było), - auto miało wymieniony tłumik końcowy (na dosyć głośny), - w aucie było palone w środku i to tak, że kierunkowskazy pożółkły, a zapach czuć było od razu po wejściu do auta i to przy otwartych wszystkich drzwiach, - auto w każdym jego miejscu było przerobione i to po taniości, albo nawet gorzej, co potwierdza, że auto nie było szanowane: -- pomalowane czerwoną kredką (tak, kredką - sic!) wskazówki zegarów -- było widać w ogłoszeniu: niektóre elementy podświetlenia kabiny wymienione na białe, a niektóre nie (użyte słabej jakości żarówki, bo migały) -- było widać w ogłoszeniu: wyświetlacz w zegarach miał niebieskie, tanie, nieoryginalne podświetlenie -- itp. - wydaje się, choć tego nie potwierdziłem - że auto miało wymieniane fotele -- na pewno były odkręcane i to chyba nożem - śruby miały zniszczone gwinty (handlarz argumentował, że zawsze wykręcają fotele do prania tapicerki) -- w systemie BMW nie było napisane jakie fotele były zakupione, ale zastanawia mnie fakt dlaczego ktoś kupił sobie pełną wersję samochodu z takimi wypadami jak np wysoka wersja iDrive, a kupił najtańsze fotele? - opony kompletnie zdarte nadające się do natychmiastowej tylko wymiany - opony zdarte nierówno co może świadczyć co najmniej o braku geometrii (o ile on w ogóle przyjechał na tych kołach?)\ - wisienką na torcie były: -- Idealnie zrobione zdjęcia w ogłoszeniu, zapewne w jakiś sposób edytowane (np. samochód miał odprysk lakieru na prawym przednim słupku szyby przedniej) - na zdjęciach tego nie ma -- Teksty typu "skoro nie było napisane w ogłoszeniu, że zawieszenie jest oryginalne, to już Twoja wina że nie dopytałeś" itp... -- Nagły wzrost wulgarności i opryskliwego tonu handlarza jak zapytałem czy mogę auto zabrać na hamownię, żeby zrobić sam wykres Reasumując (moja prywatna opinia) - auto jest po 2 nieznanych kolizjach z przodu i z tyłu, trzeba w nie zainwestować całkiem sporo (zawieszenie, wydech, opony to minimum), postawa sprzedawcy bardzo mi się nie podobała i wskazywała, że coś jest nietak - no i aż strach pomyśleć co by wyszło dalej podczas dalszych sprawdzań, czy ewentualnej eksploatacji. Żeby było jasne - nic nie mam do ciężko zarabiających ludzi, którzy sprowadzają auta z zagranicy, ale pod warunkiem szanowania klientów, podstawowej kultury osobistej i przede wszystkim - bycia uczciwym wobec nich. Raport VIN: - nieoryginalne końcówki wydechu - tylne lampy także zmienione - czerwone zaciski - pozmieniane podświetlenie deski/licznika na niebieskie 05.05.08 - 2566 km - zmiana opon, wyważenie kół 06.10.08 - 6139 km - gałka zmiany biegów 03.12.09 - 19 061 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy 10.05.10 - 23 279 km - naprawa blacharsko - lakiernicza zderzak tył, mocowania zderzaka, belka zderzaka, osłony zderzaka , sprawdzenie układu czujników parkowania, diagnostyka komputerowa pojazdu 15.12.10 - 31 731 km - badanie techniczne, kontrola pojazdu 23.05.11 - 37 428 km - diagnostyka i programowanie pojazdu 24.11.11 - 44 787 km - kontrola pojazdu 04.12.12 - 59 610 km - cewki zapłonowe kpl, świece zapłonowe, wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu, dysze spryskiwacza reflektora prawa i lewa, wycieraczki przód, badanie techniczne, kontrola pojazdu 04.02.13 - 61 590 km - sonda nox, czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu 20.03.13 - 63 282 km - wizyta serwisowa 25.04.13 - 63 400 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy 07.10.13 - 78 435 km - czujnik położenia wałka rozrządu, diagnostyka komputerowa pojazdu 09.03.15 - 115 812 km - tuleje wahacza zawieszenia tył 28.09.15 - 127 278 km - diagnostyka komputerowa pojazdu Ostatni sczyt z kluczyka - 127 278 km Auto ma do wykonania akcję serwisową na sprawdzenie lub wymianę pompy vacum. :mad2:
  13. Cześć Chłopaki :8) Mój pierwszy post na forum. Rozważam zakup BMW, model E90, budżet jaki mam do przeznaczenia do ~35k. Początkowo myślałem nad E87 ale to chyba jednak za małe autko na moje 202cm więc skłaniam się ku większemu bratu. Przeczytałem ostatni 61 stron tego wątku mam pewien pogląd na to czego oczekiwać w zadanym budżecie. Model o jakim myślę to 320i (@177KM) lub 320d (@163KM). Czy mógłbym prosić o Waszą opinię na temat poniższych 2 egzemplarzy: a) http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html - lekko ponad budżetem, ale strasznie wysoka opcja. Ktoś wyżej zdaje się pytał o to auto, ale chyba brak konkluzji. b) http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-e90-salon-pl-ii-wl-prywatne-zadbany-bezwypadkowy-bez-dpf-ID6yE3DH.html - wygląda na ciekawą opcję, fajnie, że zrobione tyle w aucie, ale zastanawiam się, czy skoro 2mas rozsypał się tak szybko to nie było ono strasznie pałowane. Dziękuję uprzejmie za wszelkie sugestie, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.