Skocz do zawartości

SirRedbull

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 523i 2008r.

Osiągnięcia SirRedbull

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam...szukam ekipy LUBUSKIE ZACHODNIOPOMORSKIE aby wymienic oryginalny zestaw car audio na jakis pozadny dedykowany sprzet...czy polecacie kogos kto sie dobrze zna na tym w mojej okolicy...chodzi o wymiane glosnikow podzespolow a radio chcialbym zostawic fabryczne..
  2. Dzięki...Maciek poinformował mnie ze muszę niestety cała pokrywę zaworów kupić bo samej czesci sie nie kupi...koszt ok 1500zl......życie ;)
  3. http://foto.mkwe.pl/image/K37y Witam...szukam tej części ale nie wiem dokładnie co to jest..znajduje się koło cewek i wtryskiwaczy od strony kabiny..ciagnie powietrze i wydaje dziwny dźwięk.. Może ktoś wie gdzie to kupić i jak dokladnie się nazywa
  4. SirRedbull

    disa dzwiek 523i

    Wczoraj wyskoczył mi checkengine z kodami P0171 P0174 ...co do rozebrania i wyczyszczenia tego ustrojstwa to nie na moje siły...jadę do jakiegoś magika zobaczę co powie...ale czekam na info czy ktoś mógłby załatwić ta cześć z jakimś rabatem..
  5. SirRedbull

    disa dzwiek 523i

    Witam od kilku dni jak jade i puszcze pedal gazu (automat) slysze jakby pasek lub świerszcz pod maska, obroty lekko faluja jak stoję a dzisiaj rano miałem problemy z odpaleniem auta..wyczytałem na forum ze to objawy uszkodzonego disa (zaworu na kolektorze ssącym) czy macie gdzieś zniżki na części żeby troszkę zaoszczędzić a może to co innego? Czy teoretycznie moge tak jeździć zanim kupie część czy narobię większych szkód?
  6. Witam...mam cos podobnego, mianowicie dźwięk pojawia sie od ok 50 km/h...wystarczy ze lekko dodam gazu dziwek zanika i jak tylko puszczę gaz lub jadę stała prędkością bez dodawania gazu znowu powraca...nic sie nie dzieje do ok 40km/h..dziwie bardzo podobny do piszczenia paska..kupiłem jakiś środek do niwelowania pisków na pasku ale nic to nie zmieniło, dodam ze obroty zaczęły falować jak auto stoi..niedawno wymieniałem wszystkie świece..mam nagranie ale nie mam pojęcia jak tu wrzucić
  7. Założyłem pierścienie centrujące z 72,6 na 74,1 i chodzi jak ta lala...dzieki za podpowiedzi .zamykam temat
  8. Madey1992 skoro taki z ciebie madralinski to gdyby nie było Google skąd byś brał swoje mądrości??? Sam kiedyś tego nie wiedziałeś wiec pytałeś i tez ci odpowiadali z taka pogarda?? Po to sie tu rejestrowałem zeby uzyskać fachowe odpowiedzi ludzi z doświadczeniem którego ty zapewne nie masz skoro Google to twój Bóg...ostatnio właśnie tam wyczytałem ze Fredie Mercury i Michael Jackson bedą koncertować live ...mam bilety chcesz odkupić???? Mnichu dzięki za fachowa odpowiedz...zapewne podjade do innego wulkanizatora i dam znać co wyszło...opony kupiłem pewnie z dolnej polki zeetex vfm hp2000 rozmiar 245/45/17
  9. Mnichu...to oznacza ze w żaden sposób nie bedą pasowac? Nie wiem jak tu fotkę wstawić... ET43 a ET20 to tak poprostu co to jest?
  10. Wiem ze wtedy tylko nie wiem jaki otwór ma felga...myślałem ze z danych co podałem da sie wyczytać :)
  11. chyba ze moze byc inna przyczyna to prosze o porade ;]
  12. Witam...kupilem nowe felgi i opony do e60 tylko 17"...po zalozeniu kiedy jade mniej wiecej 70+ kierownica lekko drga i odczuwam tez ze auto drga...kola wywazone a nawet zamienilem tyl na przod bo przeczytlem ze moze pomoc...ale dalej to samo..z felg wyczytalem 7,5Jx17 EH2+ is43 czy potrzebuje do tego pierscieni centrujacych i jezeli tak to jakich dokladnie???
  13. SirRedbull

    p0303 e60 523i

    Uszkodzony trzeci Wtryskiwacz....Naprawione :)
  14. Dzięki kolego...znalazłem właśnie tam...pozdrawiam
  15. Witam...szukam sklepu online gdzie mógłbym kupić oryginalny Wtryskiwacz do n53 ..pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.